Dubaj

200 22 3
                                    

Ja: Chalani máte všetko čo potrebujeme?
Ja: Mam kľúče od bytu? Mám. Kľúče od auta? Mám. Mám Chanyeola? Mám. Baek, Xiu? Aj tých mam. Sehun Luhan.... Sú tu. Tao a Suga..... Tiež sú tu.
Xiu: Jo máme všetko.

Pozrela som sa na každého či bol aspoň raz normálne oblečený. Celkom slušne. Chanyeol ma naozaj v ruke veľkého plyšoveho jednorožca?

Ja: Ty máš naozaj veľkého plyšoveho jednorožca?
Chany: Áno..... Prečo?
Ja: Ideme na misiu a on si berie jednorožca.

Ja som dala len palm face.

Ja: Tak poďme.
****
Ja: Kto bude riadiť lietadlo?
Xiu: Ja a Chen.
Ja: Fajn.
~~~~
Sms
TaeTae: Žijete?
UniEmo: Jj XD
J-Dance: Autá nelietaju.
JiminieJams: Nudim sa.
HackerBoy: Vedeli ste o tom že je ľahké hackovať? Ja ťa to naučím Mia.
UniEmo: Jeeeeee Ďakujem.
SugarSwag: Prečo si píšeme?
TaeTae: chod spať.
SugarSwag: Dobrú noc.
HackerBoy: Mia mam novinku ktorá ťa možno nepoteší.
TaeTae: Si tehotná? Veď sme nemali ešte sex? Že si to robila ty s Kookiem?
UniEmo: Wut? Bože Tae ty uchyl! Fuj! Ty blba klobása uchylna. No hovor Kookie..... alebo píš.
TaeTae: Už som hovoril že mam klobásu.
YouGotNoJams: Tae ty si mi vážne zlomil posteľ v lietadle? Už zas?
TaeTae: Tak papa.
HackerBoy: Wonho sa zdrží max 2 dni v Dubaji.
UniEmo: To neni nič dobre.
*****

Ľudia nemam nápady tak sorry že kopirujem rýchlo a zbesilo. Sorry za chyby. Nemusíte mi písať že prestaň kopírovať rýchlo a zbesilo.
Ja to viem aj bez toho. Len som chcela vedieť vašu reakciu. Lebo plánujem novu knihu rýchlo a zbesilo Bts XD Teraz kopirujem. A už len 3 kapitoly možno 4 a kniha končí ^^ A na konci zomre jeden člen Bts a jeden člen s Exo :)

Nezamiluj saWhere stories live. Discover now