♡♡♡♡♡

246 30 1
                                    

Ja: Chlapci čo je s vami?
Jimin: Nič....To len Taehyung.
Jungkook: Nevieme čo je s nim. Správa sa čudne.

Ja:Možno je to s tým Wonhom.
Jimin: Možno hej. Alebo ho niečo trapy.

Jeeeeee už sa nesie pizza. Konečne. Po dnešnom dni by sme si ju aj zaslúžili.
****
Jimin: Môžeš mi láskavo povedať čo to s tebou kurva je? Nevieš sa vyjadriť, sústrediť si na každého hnusny.
V: Ja ju....Ja ju asi milujem.
Jimin: Nehovoril si náhodou že ju chceš len na sex?
V: Áno hovoril.....Ale neviem čo sa to somnou stalo. Vôbec tomu nechápem. Teraz tu depkujem ako malé decko.
Jimin: Jediný kto depkuje je Mia ktora ťa miluje.
V: Ale veď Suga jej to povedal. Už nemá dôvod ma milovať. Už ma môže len nenávidieť.
Jimin: Kamo to si len ty myslíš. Idem sa s ňou porozprávať.
V: Dik bro.
***
Niekto mi zaklopal na dvere od izby. Do izby vošiel Jimin s kawaii úsmevom. Asi sa roztopim.
Sedela som na posteli a on si ku mne prisadol. Chvíľu panovalo ticho....Ale prerušil ho Jimin.

Jimin: Ty ho ešte stále miluješ že?
Ja: Áno.... Aj keď ma chcel len na sex využiť.
Jimin: Zajtra mam pre teba prekvapenie. Tak choď spať šup šup.

Odišiel s izby a ja som tu zostala s myšlienkami. Vážne úžasne. Milujem dvoch chalanov. Naozaj super. Čo mám teraz robiť? Asi budem celý život zavretá v izbe. Budem počúvať BVB in the end. Dala som si sluchatka do uší a pustila som In The End.
*****
Ráno:
Otočila som sa na druhú stranu.....Čo to....? Otvorila som oči a zlakla som sa. Bol to Tae ktorý si v pohode vedľa mňa spal. Musím uznať že je veľmi kawaii.
Tae: Ty si už-
Ja: Hej.....Čo tu robíš?
Tae: Bol som unavený a Suga mi obsadil posteľ.

*Tae prestaň klamať XD*

Ja: Aha.

Tae sa vyliezol s postele. Bože! Bože! BOŽEEEEEEEEEE! ON.....ON NEMÁ TRIČKO. Ja mam infarkt. To krásne telo. Omo to...awwwww. on sa na mňa pozerá že /skludni svoje perverzne myšlienky dievčatko/
Bože to telo. On je tak sexy.
***
Raňajky:

Prišla som do kuchyne a každý na mňa pozeral.
Ja: Čo je?
Chalani: Nič.

Každý pokračoval v tom čom prestal XD Čiže Jin varil, Namjoom zase niečo pokazil, JungKook a Tae pozerali Tokyo Ghoul *beeeeest* Jimin bol bez trička a ležal na......Prečo leží na zemi? Okej neriešim. J-Hope tu tancoval ako kačka..... A môj úžasný otec Suga spal na gauči. Sadla som si na gauč kde spal Suga.

JungKook: Hlavne ho nezobud.
Ja: Prečo?
JungKook: Naposledy keď som ho zobudil vrazil mi do oka a mal som tam peknu modrinu. Tak neriskuj.

Ja som len dala vystrašený pohľad.

JungKook: A potom bude celý deň hnusny.

Ja: Oci vstavaj

Pomaly som ho potriasla. Pomaly otvoril oči a hneď sa usmial keď ma videl. Ja som sa pozrela na JungKooka pohľadom /niečo si hovoril?/
Ja: Prečo si Taehyungovy obsadil posteľ.

Suga sa pozrel nechápavo na Taehyunga.

Suga: Aaaaa vieš ta moja sa tiež zlomila.

Pohľad ala Suga:
Moja malá dcéra ma zobudila ^^
Krásne ráno. Ale tá otázka ma zaskočla. Veď som Taeyungovy neobsadil posteľ. Pozrel som sa na Taehyunga pohľad že čo to trepeš?
On len naznačoval ksichtom a rukami plzzzzzzz. *viete ako ma.ruky budha? No tak ich mal Tae XD*
Ahaaaaaaa chápem. Musel som trocha zaklamať.

Dobré ráno XD nevedela som zaspať tak tu máte úžasnú kapitolu. Sorry za chyby. Som už unavená XD

Nezamiluj saTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang