***
Ja: Chalani? Kde ste?
Suga: Okamžite poď do obývačky!Ja som sa s kuchyne premiestnila do obývačky. Asi som spravila niečo zle. Suga na mňa zazeral a J-Hope tiež.
Ja: Deje sa nieco?
Suga: Áno! Čo si myslíš o sebe!? Ako chápem že si Taehyungova baba ale toto si posrala!
Ja: Čo som kurva zlé spravila!?
J-Hope: Neviem.J-Hope radšej odišiel asi do svojej izby.
Suga: To že ťa vystopoval Wonho! Nemáš poriadny výcvik, neni si hacker, a dokonca používaš moju pištoľ!
Ja: Obranim sa svojim spôsobom! A čo že nie som hacker!? Nemusím byť ako ty! Nechcem byt dokonalá ako ty! A tvoju pištoľ by som nepoužila ani keby ma Wonho ide zabiť.
Suga: Od kedy sme ťa spoznali robíš nám len veľké problémy! Už pár dni nebola missia...... Ty si len záťaž!
Ja: Takže som záťaž!? Fajn!Vybehla som s toho hnusneho domu von. Chvíľu som utekala až kým neprišla do parku. Všade bolo len ticho. Raz za čas sa niečo pohlo v tých kríkoch ale ja som to ignorovala. Vôbec som tomu nevenovala pozornosť. Sadla som si na najbližšiu lavičku. Rýchlo som dýchala...... Po chvíli sa môj dych spomalil.
Sms:
TaeTae: Kam si zmizla?
Ja: Preč
TaeTae: Aj ja viem že si preč. Ale na akom mieste?
Ja: Aj tak si to zistiš.Po pár minútach som zazrela tieň postavy. Pozrela som sa na dotyčného. Bol to Suga. Ten tu tak akurát chýbal. Idiot prvej triedy. Od začiatku teda od vtedy čo som ho stretla som ho nenavidela. Prisadol si ku mne na lavičku a.....A on ma objal? Wut? Asi sa mi sníva. On ma naozaj objal.
Suga: Prepáč......Ja len....Nechcem aby sa ti niečo stalo...... Chcem aby si sa vedela brániť.
Ahoj ľudia. Sorry za chyby. Bože ja tak nenávidím prázdniny. Áno možno si myslíte čo som to za človeka. Ale kto by chcel byť s nevlastnym otcom každý deň. A ešte k tomu ma nenávidí ^^ to je naozaj úžasný život....
YOU ARE READING
Nezamiluj sa
FanfictionI don't know XD lebo som debil :D Okj takže Bts, Exo a Wonho :) toť vše. Ostatné sa dočítate :) Proste ide o školský gang... Veď sa dočítate 😂 Takže ide o dve školské skupiny alebo skôr gangy (Bts a Exo) atď... Ak poznáte školské fanfikcie a rých...