Ostatný na nás len pozerali.
Tvárili sme sa že sa nič nestalo. Ja som si to užila.
***
Nemôžem milovať dvoch chalanov.
Ale keď ja sa neviem rozhodnúť. Juuuuu sms.TaeTae: Ahoj láska
No pekne....
UniEmo: Ahoj Tae.
TaeTae: Môžem k tebe prísť?
UniEmo: Ale veď....Niekto mi vtrhne do izby....Tae? Ja len face wtf. Na tvári mal cca 5 modrín. Rozťatú peru a dorezane lice a popáleniny na rukách. A prečo je celý mokrý?
Zamkol dvere a ľahol si ju mne na posteľ. Pozerala som na neho zhrozenym pohľadom.Ja: Čo sa ti stalo?
Tae: Wonho.....Prepadli ma....Padol som po schodoch.....Varil som......Popalil som sa.......a padol som do rieky.
Ja: Bože môj.Objala som ho ale hneď povedal au.
Ja: Prepáč....Ako si sa sem dostal?
Tae: Kúzlo..... Kúzlo ktoré ma za tebou pritiahlo lebo ťa milujemNo vážne super. Tae sa mi prisal na pery hneď som začala spolupracovať ale niekto vtrhol do izby. Bože! Chanyeol.....Ako mu to vysvetlím?
Chany: Nenechajte sa rušiť!
Treskol dverami. Bože toto sa nemalo stáť.
Tae: Si v pohode?
Ja: A-áno.....Nechceš niečo podniknúť?
Tae: Chcem sa vyspať.
Ja: Okej. Dobrú noc.Išla som za Chanyeolom. Bol vo svojej izbe a.....On plakal? Bol otočený chrbtom ku mne. Nevidela som mu do tváre ale počula som ako plače.
Chany: Choď preč Xiu...... Ona ma nemiluje môžem sa snažiť koľko chcem ale nikdy nebudem ako Taehyung.
Ja: Čo ty vieš? Nie som Xiumin ale milujem ťa.
On sa len otočil a pozrel na mňa. Mal vytreštene oči a celý bol červený. Bože je taký zlatý.
Chany: Čo všetko si počula?
Ja: Všetko. Aj ja ťa milujem
Chany: Tak prečo si s nim?!
Ja: Neviem sa rozhodnúť. Milujem vás.....Ale neviem s ktorým by som mala byť. Je ťažké sa rozhodnúť.....keď vás milujem. Ste úžasný chalani....Ale neviem sa rozhodnúť.
Chany: Takže nás nemiluješ?
Ja: Ty trdlo ako ti to mám vysvetliť aby si ma pochopil? Milujem vás....Ale neviem ktoreho si mam vybrať. Ako napríklad miluješ pizzu ale chceš cukríky.....Namiesto toho si dáš colu.
Chany: Ahaaaaaaa už chápem.Už som sa rozhodla. Poznáme sa dlho.....Milujem ho od začiatku....
Ahoj prepáčte za chyby. Koho si myslíte že si vybrala? Budú aj dlhšie časti. Len asi nie tak často.
Tae army alebo Chany army? XD
BINABASA MO ANG
Nezamiluj sa
FanfictionI don't know XD lebo som debil :D Okj takže Bts, Exo a Wonho :) toť vše. Ostatné sa dočítate :) Proste ide o školský gang... Veď sa dočítate 😂 Takže ide o dve školské skupiny alebo skôr gangy (Bts a Exo) atď... Ak poznáte školské fanfikcie a rých...