Ejjjjjj Chanyeol ty kukurica

202 21 7
                                    

Túto časť venujem Ell-Ya. Dúfam že sa ti bude páčiť ^^

O týždne neskôr:
Po Wonhovy ani stopy. Chalani spolu vychádzajú super. Tae sa správa tak ako to povedať? Ako romantik. A Chanyeol mi v poslednom čase pripomína zeleninu. Akurát sme všetci v kuchyni a Xiu sa tvári ako paprika.

Ja: Paprika,kukurica, klobasa!
Tae: Čo?
Xiu:V preklade to znamená Ja som paprika, kukurica je Chanyeol a Taehyung je klobása.
Tae: Mia pamätaš na zlomenú posteľ?
Ja: Áno....Prečo?
Tae: Tak som zlomil ďalšie dve.
Ja: ČOŽE? KOMU?!
Tae: No.....Suga ma asi zabije a dá mi trest. A Jimin sa nasere a zlomí mi teoreticky ruku a posteľ.
Ja: Prečo by ti zlomil ruku?
Tae: Je to Jimin. Bude nasraty. Už mi zlomil ruku. A je to Jimin.
Ja: Ty si Taehyung si debil a ja žijem bohužiaľ.
Chanyeol: Teraz ja!!!!!!!!!
Ja: Ehmmmmm ok?
Chanyeol: Volám sa Park Chanyeol milujem komiksy. Svätá matka megatrona! To musím mať!

Pozrela som na čo sa to pozerá takým ksichtom že omffff. Bolo to tričko spajdyho. Ale to tričko je pekneeee.

Ja: Pokračuj.
Chanyeol: Takže milujem hudbu, spajdyho aaaaaaa milujem kawaii anime. Ako je tokyo ghoul.
Ja: Nico nico ni~
Chanyeol: svätý spajdy! Aj ty to poznáš!?
Ja: Áno. Lebo je to kawaii.
*****
Ja:Klobása! Vrať mi mobil ty idiot!
Tae: Krpec
Ja: Uchyl
Tae: Ja vždy ^^
Tae: Si krava
Ja: Od prírody.
Tae: Prepáč to nebolo pekne.

Prišiel ku mne a objal ma. Na tvári sa mu odohrával malý úsmev. Vyzeral tak kawaii.
Tae: Si krásna.
Ja: Dobrý vtip
Tae: Si krásna. Naozaj.
Ja: Každý hovorí že som škaredá a tučna * Prečo používam moje slová?*
Tae: Každý kto to tvrdí je idiot.
Ja: Neni idiot len hovorí svoj názor a pravdu.
*****




Ahoj ľudia. Sorry za chyby. Ešte jednu časť plánujem bude happy. Ten moment ked sa strepem na preliezke a v celej nohe mi chruplo. Úžasné. Naozaj super. A ešte keď máte autistickych kamarátov ktorý vás ťahajú až do mesta...... Zomrela mi noha. Proste ja vždy dám dramatický pád.

~ kawaii

Nezamiluj saDonde viven las historias. Descúbrelo ahora