Fun

398 41 4
                                    

Ja: KIM TAEHYUNG SI SYNOM SMRTI!
V: Ďakujem za pravdu.

Už ho asi hodinu naháňm.Ten idiot mi zobral môj penny. AISH! práve mi volá mama.
V: TAE! KURVA TICHO BUĎ LEBO MI VOLÁ MAMA!

Prestal kričať konečne a sadol si na posteľ. Ja som zdvihla hovor.

Ja: Ahoooj mamííí.
Mama: Ahoj Mia..... Je všetko v poriadku? Nemám prísť domov? Ako škola?

Toľko otázok na mňa vychrlila že neviem kde začať. Ani neviem na čom ale Taehyung dostal záchvat smiechu. Asi preto že sa tvarim ako najväčší debil ma celom svete XD.

Ja: Všetko je v poho....Škola je úžasná......
O škole som trocha zaklamala. Nemusí vedieť čo sa dnes stalo.
Ja: A ako je to v práci? Darí sa ti?
Mama: V práci je to úžasné.... Je tu jedna milá pani ktorá ma dcéru a tiež ma 17 rokov ako ty. Už musím ísť. AHOJ
Ja: Ahoj.
Zrušila som hovor a vydýchla som si. Taehyung sa začal smiať na celú hubu. Teraz sa smial ako feťak. Neviem čo si dal ale aj ja to chcem hneď teraz. Podľa mňa je úžasné sa smiať len z ničoho nič. Každý deň sa smiať ako taký troll. Veď Taehyung je taký troll XD Konečne sa prestal smiať a vrátil mi môj penny.
Tae: Mohli by sme ísť von nemyslíš? Búrka už prestala...
Ja: Oukej........ Len sa prezlečem.
Tae: Fajn.

Sadol si na moju posteľ dal dajaky čudný face.

Ja: Ale SAMA SA CHCEM PREZLIECŤ !

Tae sa začal smiať ako retard. Vyšiel s izby, ktoru som hneď zamkla. Zo skrine som si vybrala čierne kraťase a modré tričko s nápisom: BRING ME THE HORIZON. Rýchlo som si to obliekla. Keď sa tak pozerám na svoju ruku....... Mala by som si dať náramky aby tie jazvy nebolo vydno.

Flassh back: Nenávidím sa. Za všetko môžem len ja! Nikdy ma nemiloval! Mal pravdu za všetko môžem ja!

Konec flashback.

Po tvári my začali stekat pomali slzy. Rýchlo som si ich utrela. Dala som si náramky od BVB,AA, BMTH. Vlastne od mojich obľúbených skupín. Odomkla som dvere a išla smer do obývačky kde ležal Tae ako mŕtvola.
Ja: VSTAVAJ ty mŕtvola
V: To ti trvalo.
Ja: Stále lepšie ako ty.
V: Povedala tá čo nemala nikdy sex.

Ja som dala pohľad wtf. Prečo sem pletie sex?

Ja: Ozval sa ten ktorý ho bude mať v 40.
V: Dobrý diss.
Ja: Pff..... Že dobry...... Najlepší.

****
Zatiaľ som vonku s Taehyungom. Poznáte ten moment keď spadnete zo stromu? Ja áno. Pretože Taehyung SI kúpil pepsi colu a chcel ma s tou pepsi ostriekať .(to len mne príde tá veta uchylna?) Tak som vyliezla na strom. Tae chcel zamnou vyliezť a ja som chcela ist rýchlo dole....... No len ja som debil a padla som zo stromu. Práve sa nachádzame v obchodnom centre. Mám nápad!
Ja: Tae~?
V: No?
Ja: Dáme stávku?
V: jasné akú?
Ja: Takže kúpiš si kostimček lienky a oblečieš si ho.
V: A čo ak to spravím? Čo za to?
Ja: Ak to spraviš ja som pápež a nwm niečo si vymisli.
V: hm.......... Už viem! Budeš somnou chodiť týždeň! Pokiaľ sa nebojiš.
Ja: Pffff ja a bať sa? To určite.

Pohľad Mii:
Je pravda že sa bojím. Ale nechcem vyzerať ako že sa...... Bojím. A Taehyung sa mi aj tak nepáči. A áno som debil čiže tu "výzvu " splním.

V: Takže?
Ja: Fajn! Ale koľko to bude trvať?
V: Týždeň
Ja: o-okej.

Hellooooooo it's Taehyung! Ale nie to je len sranda..... Možno XD. Dobrá správa pre mňa! Neni som v škole.... Idem na šk. Výlet. Tuším sa to vola cosmos čí ako I don't know. Jeeeej tam bude nuda jak hovado. Ďakujem vám za votes! Mám úžasných fans!

-Beba.

Nezamiluj saWhere stories live. Discover now