***

191 28 3
                                    

Suga: No.... Dnes je krasne počasie čo?
Ja: Hej.... Prší.... Kraaaaasa

Suga: Pod dáme menší výcvik.
Ja: Toto je môj Suga

Objala som ho a on sa len zasmial. Suga je celkom fajn len je moc prísny.
Berem ho ako otca.
***
Suga: Boj nebude asi to najlepšie pre teba.
Ja: Nechápem
Suga: Nemáš silu v rukách.
Ja: Ale mám!
Suga: No pod. Udri ma!

Snažila som sa mu vraziť ale bol moc rýchli. To neni fér. Uhol sa a ja som dopadla na tvrdú zem. Zem je tu vždy pre mňa. Milujem zem. Zem je fajn. Zem je život XD Postavila som sa zo zeme a snažila som sa mu jednu vraziť. Chytil mi ruku a na nič som sa nezmohla.

Ja: Fajn som slabá.
Suga: Ja som to hovoril.
Tae: Ahoj čo robíte?
Suga: Nič....Už sme aj tak skončili.
Ja: Ale-
Suga: Skončili sme už.
Ja: Ahaaaa okej.

Išla som do kuchyne. Ani neviem ako ale ocitla som sa v Sugovom objatí.

Suga: Vieš....Niečo by si mala vedieť....
Ja: Mala by som to vedieť?
Suga: Áno....Vieš je to s tebou a Taehyungom.
Ja: Hovor....neboj nebudem kvôli tomu robiť blbosti.

Možno sa podrežem konečne! Tento život je na hovno.

Suga: Taehyung..... No vieš.... On... On ťa chce využiť na sex....Nemiluje ťa. Povedal mi to. Ale nič mu nehovor

Zostala som v šoku. Takže pán Kim Taehyung ma nemiluje?! Fajn. Som len pre neho hráčka na sex. Naozaj som toto nečakala. Prečo? Prečo Tae?
V očiach som mala slzy. Prvá slza pomaly stiekla po líci. Potom začal vodopad. Do kuchyne vošiel J-Hope.

J-Hope: Aaaaaa slzy! SLZY! NIAGARSKE VODOPADY! POMOC!

Ja som sa len začala smiať.

Ahoj ľudia. Prepáčte že nevyšla časť ale môj nevlastny mi nedovolil mobil a išla som na dedinu kde neni net a nič podobne XD Sorry za chyby mám váš rada.

Nezamiluj saWhere stories live. Discover now