Zobudila som sa celá spotená. Wtf to čo
som mala za sen! Ani nie sen... Nočná mora! Ja a Tae? Nikdy! Nikdy! Veď.... Je síce pekný to priznávam ale nikdy!
Keď už som sa zobudila tak som sa pozrela na budnik za minútu zvoní. No tááák no sprav to! Zazvoň už! Ehhhh takto by takto neišlo. Vypla som budík a ďalej ležala v posteli. Dnes sa mi nechce ísť do školy. Áno som lenivá. A hlavne preto čo sa mi snívalo.
***
Takže mala som sa stretnúť dnes s Chanyeolom ale mňa sa nechce. Ale musím ísť. Že niekde v parku sa máme stretnúť. Rip
Pomaly som išla smer skriňa. Vybrala som si čierny pulover a čierne rifle. Rýchlo si to obliekla a išla smer park.
*****
V parku:
Videla som Chanyeola prišla som k nemu a objala ho. On k tak fajn chalan. Objatie mi vrátil. Sadli sme si na lavičku.
Chvíľu bolo ticho. Niekto sa k nám blížil ale ja som to ignorovala..... Potom som sa pozrela na dotyčného. Bol to Taehyung. Ja sa mu snažím vyhibat celý posrety deň a on jeb si príde do parku jak pápež s trávou. Prišiel s usmevom na tvári. Sadol si vedľa mňa a bolo ticho..... Teda aspoň chvíľu.
Chanyeol: Takže..... začni Taehyung.
V: No..... Ako už vieš.... Nemám ho moc rad a ani on mňa......
Ja: Ale prečo?
V: Lebo mi zabil kamaráta!
Chanyeol: Bola to nehoda!
V: Jasné nehoda. Ako s drogami že? A trezorom?!
Ja: Ukludnite sa!
V: Ide o to.... Že keďže si naša kamarátka...... Potrebujeme vedieť v koho gangu budeš.
Ja: A čo ked nechcem byť ani v jednom?
Chanyeol: Ver mi že chceš.
Ja: Faaaajn chcem...... Ale čo mám preto spraviť?
V: Dámske krásna tvoja schopnosť. Čiže zvedieš policajta.
Ja: Wooouuuuw brzdi ani náhodou!
Chanyeol: Tak výcvik bojový
Ja: To znie lepšie.Ľudiaaaaaaa sorrrryyyyy za chybyyyy. Nechcem to opravovať. Sorryyyy. Ako vám je v škole? Ja mám práve matiku ktorú vôbec neviem. Kill me plzzzzzz
Fakt sorry za chyby. Viem som debil.
Prepáčte za krátku časť ale dnes naozaj nič nestiham :(
Pohľad Domči ( kamarátka ) keďže som trošišilinku mudrejsia XD XD opravujem časti ja XD XD XD
YOU ARE READING
Nezamiluj sa
FanfictionI don't know XD lebo som debil :D Okj takže Bts, Exo a Wonho :) toť vše. Ostatné sa dočítate :) Proste ide o školský gang... Veď sa dočítate 😂 Takže ide o dve školské skupiny alebo skôr gangy (Bts a Exo) atď... Ak poznáte školské fanfikcie a rých...