Kiss me...

329 37 4
                                    

Chanyeol: Ale no tááák už sa mi nesmejte!
Luhan: Ale keď ono to vyzerá ako.....
Ja: Ako keby si mal orgazmus.

Keď si Chanyeol uvedomil čo som povedala hneď sa začal smiať jak retardovaný tuleň. Jeho smiech bol nakazlivy tak som sa začala smiať znovu. Slzy mi už pomaly tiekly a brucho ma bolelo od smiechu . Pomaly sme sa prestali smiať. Konečne som sa nadychla ako normálny človek......
Ja: Chalani už idem domov.
Chanyeol: Tak ťa odprevadime.
Luhan: Ja mám ešte prácu..... Eh Suho mi volal.
Chanyeola a ja: Tak ahoj.
Luhan: Ahoj.

Luhan odišiel úplne iným smerom ako my. Ty vole to už je 19:00!? Pomaly sme kráčali nočnými ulicami Soulu. Bolo celkom pekne :)
Chanyeol: No.... Tak...
Ja: Áno Chanyeol?
Chanyeol: Čo si robila u Taehyunga?
Ja: Chcel aby som hrala jeho dievča..... Bol u neho filmový večer..... Ale potom si sa tam objavil ty. Bola som rada že som ťa videla.
Chanyeol: Ďakujem ži si ma zachránila.
Ja: Si môj kamarát..... Síce aj Tae ale tebe viac dôverujem.......

Už sme boli pred mojím domom. Pozrela som sa na Chanyeola a on sa pozrel na mňa. Jeho oči ma hypnotizovali. Pomaly sme sa tvárami približovali... Boli sme od seba len pár centimetrov. Keď zrazu mi začal zvoniť mobil. Rýchlo sme sa od seba odtrhli. Bola som celá červená a Chanyeol sa pozeral na oblohu a tváril sa nenápadne. Super zmeškany hovor od mami.
Chanyeol: Tak j-ja už pôjdem.
Ja: Ďakujem za pekný deň
Chanyeol: Aj nabudúce.
*****

Cestou do školy som skoro zaspala. Nepozerala som yaoi.... vôbéééc.
Do niekoho som vrazila a spadla na zadok.
Ja: Auuu ..... sorry
Chanyeol: Ahoj. Zase si nespala?
Ja: Nóóó hej.

Nepoviem mu že som pozerala yaoi.
Heh kto vie čo by si potom o mne myslel. Vošli sme do triedy a všetky pohľady sa presunuli na mňa. Že ja mam asi problém? Pribehol za mnou Tae a snažil sa nesmiat. Po chvíli sa prestal smiať ako idiot a objal ma. Objatie som mu vrátila. Bála som sa o neho keďže mali akciu asi vykrádanie trezora.
Ja: Bála som sa o teba. Si v poriadku?
V: Áno som. Len si mi chýbala.
Ja: Aj ty si my chýbal velmi~

Povolil objatie a mne sa naskytol som my pohľad na neho krásnu tvár. Ježiš to čo som povedala.
****
Po škole som išla s Taehyungom do parku. Dnes je celkom pekné počasie.
Sadli sme si na lavičku a začali sme sa rozprávať o anime. Chvíľu sme sa rozpravali len tak....
V: Miluješ ma?
Ja: Nechápem ako to myslíš?
V: No že..... Idem k veci...... Zamiloval som sa do teba.

Ja som len tak chvíľu rozmýšľala. Až keď to povedal potom my to doplo a ja som vytreštila oči. Pomali sa ku mne naklonil a pobozkal ma.

Ahooooj. Takže nwm ani sama čo som písala. Lebo som v škole -_- ale viem ze vy ste úžasný! Sorry za chyby

Nezamiluj saWhere stories live. Discover now