Luhan: Zle držíš tu zbraň...
Sehun: Skoro si odletela.
Ja: Som nemožná hovoril to aj Suga.
Chanyeol: Treba si len veriť. My všetci ťa v tom podporíme.Chanyeol sa len na mňa usmial tým jeho kawaii úsmevom. Zahrialo ma pri srdiečku keď to povedal.
Ja: Ale veď nič nedokážem...
Xiumin: To isté som hovoril aj ja.... Bol som tiež nemožný.... Bol som trdlo.... Ale nevzdal som sa.
Sehun: A teraz je tu s nami ako náhradný líder.
Luhan: Musíš si len veriť nič iné..... No a ešte trénovať. Veríme že to zvladneš.
Ja: Naozaj?
Chanyeol: Ano.Všetci sme išli smer skupinové objatie...... Zrazu som započula buchot..... Potom niekto vyrazil dvere.
Boli maskovaný.... Jeden mi niekoho pripomína..... Jimina. Ja som si zobrala zbraň do ruky a mierila som na neho.
Všetci si dali dole šatky, kapucne a šiltovky. Zbraň som si dala za opasok *nwm ako to mám opísať*Jimin: Čo to robíš?!
Ja: To skôr vy čo robíte!? Ste normálny!?
V: Prišli sme ťa zachrániť. Veď ťa uniesli.
Ja: Kto by....? Kto vám takú hovadinu povedal?!Chalani sa otočili na Sugu.
Ja: Ty bastard! Čo kurva máš stále proti mne!?
Podišla som k nemu a vrazila som mu do nosa. Nečakal to.... Spadol na zem a držal si nos. Odišla som odtiaľ. Bola som úplne nasrana na toho idiota. Viem sa postarať sama o seba. Niekto ma poklepal po pleci ja som si vytiahla spoza opasku zbraň a otočila som sa na dotyčného. Mierila som u rovno na hlavu. Bol to len Jimin a za ním bol Chanyeol.
Jimin: Si rýchla.
Dala som si zbraň za opasok a objala som Jimina.
Jimin: Neboj to bude dobre...... Suga ťa chcel len chrániť.
Ja: A preto ma nenávidí? Preto si myslí že to nezvladnem..... Priznaj to už nenávidí ma.
Jimin: Priznávam.... Nemá ťa rád.... Nemá rad nových ľudí.
****
Sú 3 hodiny ráno a ja som v strelnici alebo ako to mám nazvať. Proste kde sa strieľa. Trénujem.... Už dobre dve hodiny trenujem. Nechcem to vzdať.
Nechcem ukázať že som slabá.....Sorry za chyby.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nezamiluj sa
Hayran KurguI don't know XD lebo som debil :D Okj takže Bts, Exo a Wonho :) toť vše. Ostatné sa dočítate :) Proste ide o školský gang... Veď sa dočítate 😂 Takže ide o dve školské skupiny alebo skôr gangy (Bts a Exo) atď... Ak poznáte školské fanfikcie a rých...