J-Hope: Aaaaaa slzy! SLZY! NIAGARSKE VODOPADY! POMOC!
Ja som sa len začala smiať.
J-Hope: Tak teraz reve od smiechu alebo ma hystericky záchvat?
Znovu som začala revať ako malé decko. J-Hope dal len palm face a Suga dal hystericko zhrozený ksicht.
J-Hope: JIN MÁME TU NIAGARSKE VODOPADY! NIE NEMALA TVRDÝ SEX! ASI JU TAEHYUNG OPUSTIL!
SLZY!Jin pribehol ako keby bol na koni. Skoro by narazil do stola ale udržal sa.
Prišiel ku mne a silno ma objal. Toto som potrebovala. Objatie.
Ja: Jin? Mohli by ste ma nechať samu?
Jin: Fajn.....
Ja: Suga ty tu môžeš zostať.Keď sa tak zamyslim.....Nenavidela som ho a teraz ho berem ako otca.
Ja:Suga.... Si pre mňa ako môj otec.
Suga: Keď chceš kľudne ma tak môžeš volať nemam proti tomu nič.
Ja: Ďakujem oci
****
Tae: Ty debil mal si ho do nohy streliť!
Jimin: Vieš dobre že mne strieľanie nejde!
Tae: Kurva keby sa nehraš na hrdinu a dal by si mi tu jebnutu pištoľ tak by nám neušiel! Aspoň mne by neušiel!
Ja: Hej ty debil! Za všetko nemôže len Jimin! Zober si to už do tej tvojej namyslenej hlavy! Celý deň si k nám len odporný! Spravili sme ti niečo!? Nie nespravili tak sa zobud ty idiot! Neni všetko len o tebe a tvojej dokonalosti.Taehyung odišiel úplne nasraný. Vôbec som sa nespoznavala. Nikdy som nebola taká hnusna. Ale zaslúžil si to.
Jimin: Ďakujem
Ja: Sme si kvit
Jimin: Za tu učku čo si meškala? Maličkosť.
Ja: Ďakujem. Ale nabudúce ho chytime spolu
Jimin: Okej......Čo takto ísť na pizzu?
Ja: Ja si nemyslím že je to dobrý nápad hlavne v krvavom tričkuJimin sa pozrel na svoje tričko a začal sa smiať.
Jimin: Máš pravdu.
***
Pizza:Takže čakáme na pizzu. Som tu ja Jimin a Jungkook. Panovalo trápne ticho. Každý sa len obzeral.
Ja: Chlapci čo je s vami?
Jimin: Nič....To len Taehyung.
Jungkook: Nevieme čo je s nim. Správa sa čudne.Sorry za chyby. Babke som dnes skoro podpálila kuchyňu ^^
Tak napíšete do kom. Či chcete zábavnú, depresivnu alebo bojovú časť XD i don't know.
YOU ARE READING
Nezamiluj sa
FanfictionI don't know XD lebo som debil :D Okj takže Bts, Exo a Wonho :) toť vše. Ostatné sa dočítate :) Proste ide o školský gang... Veď sa dočítate 😂 Takže ide o dve školské skupiny alebo skôr gangy (Bts a Exo) atď... Ak poznáte školské fanfikcie a rých...