♡♡♡♡♡♡
Ráno:Zobudila som sa ráno. Bolo to čudné...
Chanyeol tu nebol a na posteli bol odkaz. Otvorila som ho a bolo tam napísané : Chceš vidieť Chanyeola živého? Tak príď do starej firmy ktorá je na konci mesta. Sama
-Wonho
Rýchlo som sa postavila s postele a videla som kaluž krvi. Dúfam že ešte žije. Začala som hysterčit. Rýchlo som sa obliekla a išla do firmy...
~~~~
Firma:
Bolo to sú opustené.....Celé od prachu.... čudné zvuky.....Celé mi to nahaňalo hrôzu. Pokračovala som ďalej.....Nakoniec som našla Chanyeola priaviazaneho k stoličke. Mal modriny po tvári a celý bol krvavý.
Rýchlo som k nemu prebehlaChanyeol: Mi-Mia?
Ja: Áno som to ja. Prišla som ťa zachrániť!
Chanyeol: Je to pasca vypadni!
Ja: Je mi to jedno! Milujem ťa a nenechám ťa tu!
Wonho: Oooo ake dojemne.....Až sa mi chce plakať!Vybrala som si nenápadne pištoľ z vrecka a začala som po ňom strieľať.
Niekto ma skopol a ja som bolestivo dopadla na zem. Chcela som sa postavil ale dotyčný ma chytil dosť neprijemne za ruky a zdvihol ma zo zeme. Počkať? Tae? Čo? Nechápem......Tae: Ahoj Mia..... Asi nevieš o čo sa jedná že?
Ja: N-nechápem č-čo sa deje?Ničomu som nechápala. Vôbec som tomu nerozumela..... to nemôže byť pravda!
Ja: Ty zradca! Zradil si vlastnú rodinu!
Tae: Nie sú moja rodina.
Wonho: Taehyung je môj brat.
Ja: Čože????Tae sa ma pustil a priblížil sa Wonhovy a niečo hľadal vo vrecku...
Keď som sa pozrela čo to bolo.....Skoro ma vystrelo bol to nôž......Priblížil sa ku mne a porezal ma na líci. Tvorila sa mi tam už modrina. Hrozné to štipalo.*áno vyzerám ako debil a nikde som nenašla fotky kde bolo rozrezane lice. Takže som musela improvizovať 👌*
*Akože akože akože Mia okej? Chápeme sa? Som rada*
Vrazil mi jednu do oka. A to mi ani neviem ako začalo krvácať obočie......Odpadla som.....
Ahoj. Viem..... Krátka časť. Vážne budem písať dlhšie časti :) ale toto... Mi prišlo blbe písať nwm prečo.
YOU ARE READING
Nezamiluj sa
FanfictionI don't know XD lebo som debil :D Okj takže Bts, Exo a Wonho :) toť vše. Ostatné sa dočítate :) Proste ide o školský gang... Veď sa dočítate 😂 Takže ide o dve školské skupiny alebo skôr gangy (Bts a Exo) atď... Ak poznáte školské fanfikcie a rých...