Ja: Ty idiot! Okamžite mi to daj!
Suga: Pod si preto.Začal utekať a ja za ním. Ten idiot mi zobral moje obľúbené tričko. Pabo.
To tričko už mám 3 roky. Je to tričko Asking Alexandria. To BVB som si zabudla doma -_- Jediný kto je tu na mňa hnusny je Suga. Vsadim sa že aj ten Wonho by bol milší ku mne. Suga..... já ho nenávidím. Od prvej chvíle čo som ho videla. Ja by som ho zabila keby môžem. Len potrebujem aliby a výcvik :D
Ja: Už nevladzem!
Suga: Lenivec!
Ja: Pabo!
Suga: Čo si to povedala!?Akurát išiel okolo Jimin.
Ja: Jimin~
Jimin: Prečo to beháš bez trička?Šťastie že mam podprsenku. Ehhhh
Ja: Lebo ten pabo mi zobral tričko! Zobereš mu ho prosím~
Spravila som zlatý kukuč. On sa len zlato usmial.
Jimin: Suga daj sem to tričko. Pamätáš čo sa ti stalo naposledy?
Suga:Áno! Skočil si na mňa a zlomil si mi ruku!
Jimin: A chceš mať aj druhý krát zlomenú ruku?
Suga: Nie!Dal Jiminovy tričko a Jimin ho dal mne. Ja som si ho konečne obliekla a už som hladkala to tričko. No čo je? Určite ma každý obľúbené tričko. Ani neviem koho boli tie sluchatka ale zobrala som si ich a zapojila do mobilu. Pustila som si Green Day Still Breathing. Ten song je top.
Začala som si spievať a skákať,tancovať ako blázon. Ani neviem ako ale ocitla som sa v kuchyni kde bol Jin. Ten na mňa pozeral pohľadom /jebe ti?/ *sorry za výraz*Ja som sa premiestnila do obývačky kde nikto nebol. Začala som si znovu tancovať a poskakovať ako dajaka opica. Robila som všelijaké pohyby. Otočila som sa a videla som ako sa Tae a Kookie na mne smejú. Vybrala som si sluchatka a uší a zazerala som na nich. Keď sa prestali smiať čudne na mňa pozerali.
V: Pekne tancuješ.
Dobrý deň teta irónia. Začali sa znovu tý idioti smiať. Ja som sa hrala na urazenu. Džisus museli ma vidieť tancovať ?
Džisus nemám ich rada za to.V: Ty si sa na mňa urazila láska?
Ja som sa mu otočila chrbtom a išla smer..... Taehyungova izba. Keďže tam mám svoj úžasný kufor.... Tak som si z neho vybrala čierny sveter s nápisom Asking Alexandria *😢já chcem taký sveter* k tomu čierne jeanse *já mwm ako sa to píše rip* Rýchlo som si to obliekla a išla smer dole na chodbu.
Jin: Kam ideš?
Ja: Do nákupných centier.
Jin: Sama nájdeš lebo je to nebezpečné....... JUNGKOOK!Zahučal a ja som asi prišla o svoje milované uši. Jungkook sme naklusal ako na koni. Ja sa mu ani nečudujem.
Jin: Ideš s ňou do centier.
Jeon: Čo? Prečo ja!?Je pravda že ja ho moc rada nemam ako očividne ani on mňa. Čiže z nás veľkí kamaráti nebudú. Ani tý kamaráti.
Ja: Jin to je v poho pôjdem sama.
Jin: Nie! A ty padaj sa obliecť! Inak olutuješ že žiješ!Jungkook nasadil zhrozený ksicht. Ja by som vybuchla od smiechu ale bojím sa Jina. Čiže sa smejem v duchu. Jungkook odišiel sa prezliecť. Boha kde je toľko. Kľud Mia len teraz odišiel. To už sa prezliekol? Veď len teraz odišiel.
****
V užasnych nákupných centrách:Vôbec sa spolu nerozpravame. Čo som mu sakra spravila?
Jungkookov pohľad:
Viem že ma nemá rada. Ale aspoň by sme sa mohli rozprávať. Viem je to moja chyba. Nezačal som zrovna najlepšie ale mal som už vtedy na hovno deň. Už je to ticho trápne. Sme spolu 3 hodiny a vôbec ani slovo nepovedala. Že by ma až tak nemala rada? Možno ma nenávidí? Super JungKook ty si vieš vždy nájsť kamarátov.Jungkook: No....ták dnes je naozaj pekne počasie čo?
Bože Kookie vonku prší a ty povieš je pekne počasie.
Ja: Hej.... Tak ako pre koho.
Jungkook: Tak máš rada chlieb?
To je to ked chalan sa nevie rozprávať s babou. Ale wtf prečo chlieb
Ja: Áno Kookie mam rada chlieb. Ale nemusíš dávať také retardované otázky.
Jungkook: Prepáč ale nezvyknem sa rozprávať moc.
Ja: Chápem ťa.
Jungkook: Takže ty si emo?
Ja: Áno
Jungkook: Čiže metal a rock, čierna farba, rezanie -
Ja: Nie každý emák sa reže.
Jungkook: Ale ty ano! Ja to viem.
Ja: Aha pyžamo Batman!
Rýchlo som ho schmatla za ruku a utekala som s nim k tomu krásnemu pyžamu. Zobrala som si ho a isla rovno s nim k pokladni. Zaplatila som ho a odišli sme s toho obchodu. To je už piata taška.
~~~~~~
V dome chalanov:
Ja: idiot!Suga ma začal naháňať. Ja som utekala a taškami ako o život. Každý na nás pozeral ako keby sme boli psychopati.
Nakoniec som utekala smer Hobiho izba. Keď už som bola v jeho izbe hadzala som po ňom tašku za taškou. Snažil sa im uhnúť ale moc sa mu to nedarilo. Jednu som mu trafila do čela a započula som niečo ako aish. Suga sa už sem blížil. Ja som rýchlo zavrela dvere ktoré som aj zamkla a Suga do nich narazil.Suga: AISH!
Zakričal a odišiel.
Ja: Prepáč J-Hope nechcela som.
J-Hope: V poho až na moju hlavu. Čo si si kúpila? Môžem sa pozrieť.Začal sa hrabať v tých taškách.
Džisus mohla som si kúpiť ten kebab!Ahoj ľudia. Prepáčte za chyby :(
Má niekto skúsenosti s rezaním? A čo si o tom myslíte?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nezamiluj sa
FanficI don't know XD lebo som debil :D Okj takže Bts, Exo a Wonho :) toť vše. Ostatné sa dočítate :) Proste ide o školský gang... Veď sa dočítate 😂 Takže ide o dve školské skupiny alebo skôr gangy (Bts a Exo) atď... Ak poznáte školské fanfikcie a rých...