Plán

212 20 5
                                    

Smerujem naspäť do Soulu. Chalani zobrali Sehuna vrtuľníkom. Išla som dosť rýchlo. Cesty boli prázdne. Potrebovala som sa trocha ukludnit.
Takže nájdem ho len keď on chce. Každý hovorí že zmizne vždy ako duch. Nič po ňom nezostane.
****
Chalani hučia po sebe..... A prečo? Lebo robia nový plán. Už 10 minút počúvam ich vrieskanie.

Ja: DRŽTE HUBY UŽ!
Všetci stíchli. Konečne.

Ja: Mám plán. Ale musíte s nim súhlasiť aj vy...... Neni to normálny plán.....Je to nebezpečné.
RapMon: Hovor už.
Ja: No zistila som že Wonho je v Amerike. V Californii. A tá oblasť je moc strážená.....Sám to vieš Namjoon.
RapMon: California....California.... Ak myslíš zakazanu oblasť.....

Ja som len prikývla hlavou na náznak ano.

RapMon: Tak to určite nie! Je to tam strážené 24 hodín denne, je tam veľa polišov a možno je to pasca! A autom tam ani neprejdeme. Hneď ako by sme prešli tak by od nás pýtali povolenie
Ja: Hovorím že mam nápad. Vlastníš 3 lietadlá že?
RapMon: Hej... Prečo?
Ja: No dali by sme do toho lietadla auta....A potom by sme-
Suga: Ty chceš s tým auto vyskočiť že?
Ja: Neviem či sa to dá nazvať tak ale hej. Len dame niekoľko padakov na auto.
J-Hope: Autá nelietaju! Je to blbosť.
Suga: Ale vidím tam to logické riešenie. Ten nápad sa mi páči. Je tam 80% že ten plán víde.
RapMon: A čo tých 20%?
Ja: 20% znamená že tam pristaneme...... Ale na nebezpečnom území.
RapMon: Nie! Neni to bezpečné! Nikto nikam nejde. Možno tak akurát tu s tvojimi kamošmi.
Ja: Ak sa ti to nepáči alebo páči ty a tvoji priatelia sú toho súčasťou!
RapMon: To nie sú priatelia.....To je rodina.
*****
Suga a RapMon vylepšovali auta. Tae a Jin sa postarali o zbrane. Ja a Jimin sme išli kúpiť padáky. J-Hope a JungKook troška hackuju *nwm ako sa to píše lol* JungKook dostal za úlohu sa nabúrať do každej elektro techniky. A vlastne prečo? Ma špeciálny heckovy systém. Ja sa v tom nevyznám poriadne. Čiže ma zapnutu GPS-ku tak zistíme kam má Wonho namierené a kde sa nachádza.

Ja: Takže vieš kde je Kookie?
Kookie: Jasné šéfka. Nachádza sa na letisku.
Ja: Takže je tu ešte stále.
Kookie: Za hodinu mu odlieta lietadlo. Cesta mu bude dlho trvať. Zistil som že jeho auto je už v New Yourku. Podľa toho čo som videl ak ma zrak neklamal má veľa zbraní a najprv má namierené do New Yourku. Potom ide do Californie. Takže by bolo logické ísť podľa mňa do New Yourku aby sme zistili čo ma za plán.
RapMom: Béreš mustanga alebo mercedes?
Ja: Mustang. Má lepší motor.
Kookie: Čiže by sme sa mali rozdeliť.
Ja: Vy by ste mali ísť do-
Kookie: MIA! on nejde do Ameriky! Ide do Dubaja!
Ja: Kurva! Toto je dosť nebezpečná hra! Si si istý?
Kookie: Áno. Videl som letenky. Ale ma namierené aj do tej Californie.
Ja: To všetko mení. Fajn. Nemáme veľa času! Vy pôjdete do Californie! Teda okrem Sugy. Ten ide somnou. Pôjdu s vami aj Kai, Suho,kris, D.O a Lay .
****
Ja: Chalani potrebujem vašu pomoc.
Chen: Vieme o čo ide.
Chany: Aký je plán?
Ja: Pôjdeme spolu do Dubaja. Kookie mi dal informácie ohľadom Wonha. Má ísť na párty. Určite to tam celé zničí. Budu tam aj moji rodičia.
Baek: Fajn. Ale veď tam bude ochranka. Tak sa nedostane cez nich.
Ja: Je to Wonho. Môže sa stať všetko možné. A hlavne keď to nebudeš čakať...... Sehun vieš čo máš robiť?
Sehun: Už idem na vec šéfka.
Chany: Čo má robiť?
Xiu: Bože prečo práve Chanyeol nemá mozog? Sehun je hacker.....
Chany: Jaaaaaj..... Sorry Sehun som zabudol.

Sorry za chyby ľudia.
Kawaii~

Nezamiluj saTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang