V: Takže dnes je u mňa filmový večer a budú tam moji kamoši čiže prosím prídeš? Len tam budeš hrať moje dievča.
Ja: Ja ti neviem Tae.....Mne sa to nezdá ako dobrý nápad.
V: Prosíííííím*cute face*
Ja: Ahhhhh fajn!
V: Ďakujem! Ďakujem! Ďakujem!Silno ma objal. Asi som prišla o rebrá.
Ja: Tae... Neviem...Dýchať!
Povedala som priškrtenim hlasom a on ma hneď pustil.
V: Eh sorry.
Ja: Takže o koľkej?
V: Ja pre teba prídem o 19:00...... Práve je 18:00 takže by som mal ísť domov.... Aj ty by si mala ísť domov a pripraviť sa.
Ja: Čo som komu spravila?!
V: Tak ahoj.
Ja: Ahoj!
Odišli sme každý iným smerom.
***
Takže vonku je zima.... Ale mne je to jedno. Vybrala som si kraťase a pulover čierny s nápisom You can't have my heart. Rýchlo som si to obliekla a išla som si dať na ksicht make-up,riasenku a čierny rúž. Milujem čiernu ♡ Vlasy som si učesala ako normálny človek... Ale to ja nie som. Obula som si svoje kanady a išla smer obývačka kde som si sadla na gauč. Niekto zazvonil na zvonček. Aish! A to sa mi tak dobre sedí. Ahhh! Postavila som sa z postele a išla otvoriť dvere. Ale nečakané stál tam Tae.
V: Wow..... Vyzeráš úžasne.
Ja: Hahaha nie! Tak pod už.Zamkla som dvere od baraku a išla som za Taehyungom. Mercedes.... Nevyznám sa v autách ale viem že je to mercedes. Ako slušný chalan mi otvoril dvere a aj som nasadla do auta.
****
Celú cestu panovalo ticho. Bolo to až nepríjemné..... Vystúpili sme pred veľmi krásnym barákom. Celý biely.... Raz ho pografitujem :)
****
V: Hej chalani máme návštevu!
Zakričal. Rip moje uši. Pribehli chalani a ja som si ako prvého všimla Jimina.
Jimin: Je~Ahoj
Suga: Kto to je?
V: Moje dievča Mia.
Ja: Ahojte..... Som Mia...
Suga: Nechápem ako ho môžeš milovať ja tomu neverím!
Jimin: Chceme dôkaz.
Suga: PusuJa som pozerala na Taehyung a Tae pozeral na mňa. Pomaly sa naklonil ku mne a už už by ma pobozkal ale prerušil to výstrel alebo niečo podobné. Rýchlo sme sa odtrhli od seba a ja som si zakrila tvár lebo som bola cela červená. Taehyung ma chytil za ruku a ťahal ma...... Neviem kam. Nakoniec sme prišli do izby.Sadla som si na posteľ. Všimla som si že je tu rozbité okno.
Ja: Tae? Je všetko v pohode?
V: Hej...... Jimin!Jimin pribehol jak pápež na motorke. Lol
V: No..... Poztrážiš ju?
Jimin: Jasné.Tae odišiel a Jimin si prisadol ku mne na posteľ.
Jimin: Mohli by sme si zajtra vyraziť von?
ja: Prepáč zajtra idem do kaderníctva.
Jimin: Môžem ísť s tebou?
Ja: Jasné že áno.Započula som krik a potom výstrel. Zdá sa my alebo počujem Chanyeola ako kričí?! Rýchlo som utekala von z izby a išla smer obyvačka. Naozaj tam bol Chanyeol. Ruky mal za hlavou a Tae mu mieril na hlavu s pištoľou.
Ja: TAEHYUNG! čo to robíš!
Tae: Ou.
Chanyeol: Mia! Si to ty?Pomaly sa tý dvaja otočili na mňa. Ja by som ich teraz tak vyfackala! Ahhhgrrrr!
V: je~ Ahoj Mia..... Ako ide život?
Ja: Kurva čo sa to tu deje!?
V: Nič...
Ja: Vôbéééc len si skoro zabil Chanyeola!
Suga: Odstrel mu už hlavu!Tae namieril na Chanyeola ale ja som sa pred neho postavila. Otočila som sa k Chanyeolovi a zašepkala mu: utekaj keď ti poviem!
V: Vypadni od neho!
Ja: No tááák vystrel na mňa.
Suga: Chod preč lebo to schytáš aj ty!
Ja: Teraz!Začali sme utekať. Rýchlo sme otvorili dvere a utekali sme po uliciach. Niekto za nami utekal a strieľal na nás. V dáždi som tú osobu moc nevidela. Nakoniec sme sa toho dotyčného zbavili tým že sme išli do parku kde boli ľudia..... Teda asi. Zasvietila som mobilom na Chanyeola. On má tetovanie.
Ja: Pekné tetovanie. Od kedy?
Chanyeol: Včera..... Bolelo to ale stalo to za to.Ahojte ľudia. Neviem čo sa vám páči táto časť..... Možno je krátka. Mne sa zdá až moc krátka. Kill me :)
Neviem kedy budú vychádzať nové časti keďže môj "úžasný otec" my zakáže byť na mobile (rip)......... Máte povolenie ma zabiť kľudne hocijakym spôsobom ; ) Prepáčte za chyby ale na rýchlo som písala.... Možno.
Kto sa vám viac páči Tae alebo Chanyeol? Kto by mal podľa vás chodiť s Miou?
YOU ARE READING
Nezamiluj sa
FanfictionI don't know XD lebo som debil :D Okj takže Bts, Exo a Wonho :) toť vše. Ostatné sa dočítate :) Proste ide o školský gang... Veď sa dočítate 😂 Takže ide o dve školské skupiny alebo skôr gangy (Bts a Exo) atď... Ak poznáte školské fanfikcie a rých...