Mám mu veriť?

354 39 0
                                    

Takže Taehyung konečne odišiel a ja som rozmýšľala čo mi povedal. Čiže majú drogovy gang alebo ako to mám nazvať? Prečo to nenahlasim na políciu? Nechcem mať problémy..... Určite si to vymyslel či? Neviem čí mám veriť. Toto neriešim idem von. Zaujímá ma ako sa ma mama? Dlho som s ňou nehovorila.
No ,neskôr jej zavolám. Postavila som sa s postele a išla smer skriňa. Odtiaľ som si vybrala čierne tričko s nápisom I don't know. K tomu modrú košeľu a čierne ryfle. Milujem košele. Rýchlo som si to obliekla. Keď tak premýšľam chcem svetlo modré vlasy. Zajtra po škole pôjdem do kadernictva. Zobrala som si mobil a sluchátka zo stolíka a išla dole na chodbu. Obula som si svoje čierne kanady a dala na seba zelenú mikinu. Vyšla som s baráku, ktorý som zamkla. Do uší som si dala sluchatka a pustila som si pesničku od Redbone Come And Get Your Love. Vždy keď si pustím ten song svet sa mi zdá lepší. Ani neviem ako ale dostala som sa do parku. Prechadzala som sa po nočnom parku a premýšľala čo sa za posledné dni stalo. Chcem zistiť viac..... To s Chanyeolom a Taehyungom..... Sadla som si na najbližšiu lavičku lebo ma bolia nohy. Prepla som si pesničku keď zrazu mi nikto volá. Možno Tae.... Počkať ved som mu nedala moje číslo...... Ale veď ma jeona hackerman.
Ja: Prosím?
V: Nespoznáš tvojho chalana?
Ja: Fake chalan. Neni si môj skutočný chalan..... Okial máš moje číslo. Aj keď ma už napadol Jeon....
V: Myslí ti to. Áno Hackerman mi zistil tvoje číslo.
Ja: Čo chceš?!
V: Aby si išla somnou von.
Ja: Veď som vonku a nemám na teba náladu.
V: Čiže si v parku.
Ja: Ja ťa tááák nenávidím!
V: Aj ja ťa mám rád. Za 5 minút som tam.

S týmito slovami zrušil hovor. Ja som len premýšľala či mu jednu vrazim keď príde alebo ho rovno zabijem (rip Tae XD) Bože já sa tak nudim.
V: Ahoj.
Ja: Boha! Ty si kedy prišiel?
V: Pred chvíľou.
Ja: Čo chceš?!
V: Chalani mi neveria že mam dievča.... Tak vieš mohla by si hrať pred nimi moje dievča. Prosiiiiim. Spravím všetko čo budeš chcieť!
Ja: Naozaj všetko?
V: Áno! Sĺubujem!
Ja: Takže čo všetko by som mala robiť? Keďže hrám Ehm tvoje dievča Ehm.
V: Chytanie za ruky, bozkavanie a cute prezývky.

Pane bože na čo som sa dala!?
Ja: Okej ale to bozkavanie..... Max jeden krát! Inak končím!

Ahoj.
Takže vám prajem krásny rok a dúfam že ste ho dobre oslávili. Prepáčte za chyby ale píšem to narýchlo -_- Rip
Moc náladu nemám na písanie takže nwm kedy víde ďalšia časť. Kill me plz ^•^
Ďakujem za každy vote a komenty.
Píšem len tak na rýchlo takže máte povolenie ma zabiť. Sa teším na svoj vlastný pohreb Lol.
Ľudia blbne watt rip.

Nezamiluj saWhere stories live. Discover now