Ľudia je som si z vás robila srandu. Don't kill me plzzzz :3
Ani neviem ako som zaspala.... Zobudia som sa pri Taehyungovy. Na tvári mal malý úsmev. Jednu ruku mal okolo môjho pása.
Tae: Čo na mňa tak pozeráš?
Povedal dosť pobavene. Je som len nadskočila od strachu.
Ja: T-ty nespiš?
Tae: Nie.... Len som driemal.
Ja: Zlakla som sa ty baklažan!
Tae: Aký som ti ja baklažan?! Ja som tá najkrajšia mrkva.
Ja: Baklažan....
Tae: NENI SOM BAKLAŽAN!zakričal na celú izbu.
Jimin: DRŽ HUBU TY IDIOT!
Zakričal z vedľajšej izby.
Tae: NIKDY!
JIMIN: SKAP!
Tae: PO TEBE!Bože to je ale krásne ráno. Dvaja idioti tu hučia ja tu rozmýšľam a potom tu počujem niekoho spev. Veď prečo nie?
Jimin nám vtrhol do izby. Na mňa sa milo usmial a na Taehyunga hodil pohľad /ty kokot zabijem ťa/Jimin: Takže zlomenú ruku alebo nohu?!
Tae: Rozbitá hlava..... Alebo baklažan v riti?
Ja:Tae..... Ty si baklažan.
Tae: Ou.... To som nedomyslel.Niekedy sú ako malé retardovane deti.
Jimin: Už sa bojím!
Ja som ich nepočuvala........... Ale asi po piatich minútach mi to už začalo liezť na nervy.
Ja: DRŽTE HUBY! LEBO OLUTUJE JEDEN AJ DRUHÝ ŽE SA NARODIL! BAKLAŽAN TY SA OBLEČ A TY DŽEM SA CHOĎ TIEŽ PREZLIECŤ! A JA SA IDEM TIEŽ PREZLIECŤ!
Hučala som na nich jedna radosť. Každý ma poslúchol. Jimin išiel smer izba. A Tae smer skriňa.
*****
Raňajky:Suga: Čo tu robí ona?
Ja: Sa zobud ty baklažan.
Tae: Ale veď ja-
Ja: Buď už ticho Tae!
Tae: Ale-
Ja: TAEHYUNG!Zavrel ústa a ďalej raňajkoval. Ja som sa len usmiala ako najväčší idiot konečne! Konečne ticho.
RapMonster: KURVA KTO MI ZAS ZOBRAL TRIČKO!
Zakričal zo svojej izby. Tae sa pozrel na Jungkooka pohľadom /zdrhame/
Odsunuli stoličky a začali zdrhať.
*****
Ja: BAKLAŽAN! Vrať mi mobil! Hned'
Tae: Nikdy!
Ja: Klobása! Si naser!
Tae: Mám jednu klobásu chceš ju vidieť?Jeeeee ahoj ľudia. Sorry za chyby sorrrrryyyyy za hnusnu srandu. Sorrryyyyy mam vás rada ♡
YOU ARE READING
Nezamiluj sa
FanfictionI don't know XD lebo som debil :D Okj takže Bts, Exo a Wonho :) toť vše. Ostatné sa dočítate :) Proste ide o školský gang... Veď sa dočítate 😂 Takže ide o dve školské skupiny alebo skôr gangy (Bts a Exo) atď... Ak poznáte školské fanfikcie a rých...