Poznáte ten moment keď zistíte že nemusíte ísť do školy? A ani neviem s akého dôvodu je zavretá. Ale niečo chalani hovorili..... Je to niečo s požiarom. Začínam sa báť o mamu. Je to už 3 krát čo mi nezdvihla hovor. Čo keď sa jej niečo stalo?
Luhan: Si v poriadku?
Ja: Hej..... Len mám starosti o mamu. Je to už 3 krát čo mi nezdvihla hovor.
Luhan: Možno ma veľa práce.
Ja: Alebo sa jej možno niečo stalo.
Luhan: Neber to s tej horšej stránky.Zobrala som si kabát a svoje staré boty. Rýchlo som si obula svoje sexy boty a zdrhla som smerom von. Sluchatka som si dala do uší a zapla som si pesničku od Bring Me The Horizon Oh No. Prechádzala som sa....
............ Nakoniec ani neviem kam som išla.... Zistila som že som v temnej uličke. Mala som pocit že ma niekto prenasleduje. Otočila som sa a videla som niekoho ako za mnou uteká. Nemám pri sebe nôž..... Počkať! Veď Chanyeol mi hovoril že v každom kabáte mám zbraň. Takže som si z vrecka vytiahla pištoľ a mierila som na dotyčného. Dotyčný sa ku mne približoval. Pištoľ som si nabila a ďalej som na neho mierila.Ja: STOJ!
Dotyčný bol rýchlejší ako ja. Vybral zbraň a začal po mne strieľať. Ja som začala utekať a skrila som sa za roh budovy a začala som po ňom strieľať. Došli mu náboje. Ja som rýchlo vytočila Taehyungove číslo.
Tae: Áno?
Ja: TAE! KURVA PREPADOL MA ASI WONHO JE NEVIEM KTO TO JE! POMÔŽ MI! NEVIEM KDE SA NACHÁDZAM!Vrieskala som do mobilu. Vypla som hovor. Vedela som že si ma nájde keďže JungKook je hacker. Čakala som len na pomoc. Zrazu ma niekto zdrapil za ruku a vytrhol mi z nej pištoľ. Sotil ma o stenu. Jednu mi vrazil do brucha. Bol to on.... Wonho.
Toto ma byť chalan? Alebo muž? Je to vraždiaci stroj! Nabil moju zbraň....
Ale ja som ho kopla do kolena a začala som bojovať. Vybrala som nôž s ktorým som ho bodla rovno do dlane. Začula som len výkrik. Jednu mi vrazil do nosa. Začala mi tiecť krv. Dajako to prežijem. Keď som s nim bojovala ako len tak že bez zbraní a tak z ruky mu vypadla pištoľ. Všade som sa rozhliadala až kým som neuviedla tu zbraň. Rýchlo som sa k nej rozbehla a zobrala som si ju. Strelila som mu do ramena. Niekto ma zdrapil za ruku. Ja som sa na dotyčného otočila bol to Tae.Tae: Si v poriadku?
Ja: Áno! Utekaj!Začali sme šprintovať smer neviem kam. Vlastné som len povedala že máme utekať a Tae ma viedol neviem kam. Každý na nas čudne pozeral. No ja sa ani nečudujem. Mala som krvavý nos a pištoľ v ruke. Zašli sme do budovy. Z vonka bola skoro rozpadnutá ale vnútri vyzerala pekne.
Tae: Tu budeme v bezpečí.
Podal mi vreckovku aby som si aspoň trocha tej krvy utrela.
Tae: Čo ťa to kurva napadlo!? Ísť sama von!?
Do izby vtrhli Suga, Jimin, Chanyeol a Luhan.
Chanyeol: Prečo si išla sama von!? A hlavne tam kde to poriadne ani nepoznaš!?
Wooooow super. Všetci na mňa nadavajte. To že som nakopala.... Jak sa volal?..... Wonho.... to že som mu nakopala zadok tak to ma nikto nepochvali. Akože fakt dik chalani.
Jimin: Boli to?
Ja: Trocha...... Moc.
Tae: Ale bojovala si dobre.Ja som dala pohľad/wut? Ako to vieš?/
Tae: Boli tam kamera ale nikto z vás dvoch si ju nevšimol. JungKook sa na ňu napojil.
Ahoj ľudia sorry za chyby. Moc nemam náladu písať..... Tak dúfam že sa páčila časť. Konečne zajtra piatok kto sa teší? 😁 A premýšľam že prestanem písať toto čudo ala knihu. Mala by si s tým prestať?
ESTÁS LEYENDO
Nezamiluj sa
FanficI don't know XD lebo som debil :D Okj takže Bts, Exo a Wonho :) toť vše. Ostatné sa dočítate :) Proste ide o školský gang... Veď sa dočítate 😂 Takže ide o dve školské skupiny alebo skôr gangy (Bts a Exo) atď... Ak poznáte školské fanfikcie a rých...