neviem názov

317 38 4
                                    

Venujem túto časť: Kikuska257

Chanyeolov pohľad :
Fakt super! Takže Taehyung má Miu doma. Ja ho zabijem.
Držal som zbraň v ruke a strelil som mu do okna. To som nechcel. Začal som utakať ale niekto ma strhol na zem a aj som spadol. Suga ma dotiahol k nim do domu. Celkom pekný barák.

Suga: Čo tu kurva robiš?! Vieš aká je dohoda?!
Chanyeol: Jasné že viem! Nemám vstúpiť na váš pozemok lebo mám po hlave.

Suga: Tak mi kurva vysvetli prečo si tu!

Chanyeol: Lebo máte Miu! Neviem čo chcete s ňou spraviť ale nechajte ju žiť!

Taehyung: Ale mi sme jej neublížili!

Chanyeol: Tak potom prečo je tu!?

Taehyung: Lebo chodí somnou! Aspoň budem mať tu česť ťa konečne zabiť!

Chanyeol: No ták do toho zabi ma! Uvidíš bude ťa nenávidieť!

Taehyung: Mne to nevadí aspoň si užijem tvoju skurvenú smrť! Nemal si nás zradiť ty bastard!

Pohlaď Taehyunga:
Je pravda že je mi ľúto že ma Mia už nebude mať rada..... Ale konečne toho bastarda zabijem! Zjavila sa tu Mia. Bože fakt úžasné Mia! Vždy keď chcem niekoho zabiť musí niekto prísť . Veď prečo nie. Mám kopu času.

Mia: TAEHYUNG! čo to robíš!
Tae: Ou.
Chanyeol: Mia! Si to ty?

V: je~ Ahoj Mia..... Ako ide život?
Spýtal som sa ako najväčší debil.
Mia: Kurva čo sa to tu deje!?
V: Nič...
Mia: Vôbéééc len si skoro zabil Chanyeola!
Suga: Odstrel mu už hlavu!

Mia sa postavila pre toho bastarda

V: Vypadni od neho!
Ja: No tááák vystrel na mňa.
Suga: Chod preč lebo to schytáš aj ty!
Ja: Teraz!

Pozeral som nechápavo na nich. Super utiekli. Rozbehol som sa za nimi a začal po Chanyeolovi strieľať. Je mi jedno že je tam a prší ale chcel som ho zabiť za každú cenu!

Vlastne prečo sa tak nenavidime?
Lebo ten hajzel mi zabil môjho kamaráta. Pred mojimi očami mi zastrelil kamoša! Potom sme mali mať obchodovanie s drogamy..... Oklamal ma ten bastard! Bol v našom gangu! Ale mi sme mu nestačili! Mali sme spolu pracovať keď sme vykradali trezor. Zase oklamal nás......Nakoniec povedal že už s nami nechce byť v gangu.... Bol vo svojom gangu. Má viac mužov ako mi. Sú dvanásti a nás je sedem. Ale stále sme zručnejší. Nás nechytili policajti ale ich ano. My sme tý lepší. Vždy budem lepší ako Chanyeol.
****
Chanyeol: Kúp si to tričko! Aj ja si ho kúpim!

Pozrela som sa na tričko. Bolo tam napísané best girl a na druhom bolo napísané best boy. Tričká boli čiernej farby a nápis bol bielou. Zobrala som ich a Chanyeol sa radoval. Išla som k pokladni kde som zaplatila a potom sme odišli. Luhan nás ťahal za ruky ze chce okamžite zmrzlinu. Ja som si dala šmolkovú, Luhan si dal jahodovú a Chanyeol si dal citrónovú. Keďže mal Chanyeol čierne tričko a jeho zmrzlina bola až taká žlto biela vyzeralo to čudne...... Zmrzlina mu spadla na tričko. Ja som sa začala smiať a Chanyeol sa robil že plače. Vyzeralo to epicky. Predstavte si že idete okolo nás.... Dvaja idioti sa smejú na celú hubu a jeden tu mal orgazmus. Veď prečo nie?

Dúfam že sa ti páči táto nudná časť. Ak nie tak ja za to nemôžem..... Za to môže Taehyung :D Sorry za chyby. Nezabi ma. Save me plzzzzz 😂
Ešte otázka: Je normálne keď vydím škriatka ktorý vyvracal dúhu?
*ja mam teraz jeff face*

Nezamiluj saWhere stories live. Discover now