A sakra!

374 37 13
                                    

****
Ráno som sa zobudila na "úžasný zvuk" telefónu. Čo! Dnes je už škola?! To tak rýchlo ubehlo! Mne sa nechce ísť do márnice...... Teda do školy. R.I.P
~~~~~~~
V škole:
Do školy som prišla neskoro. Akurát utekám na hodinu chémie. Slušne som
zaklopala na dvere a započula som ďalej. Vošla som do triedy a vydela som staru učku v ružových šatách. A jéjé toho sem se bála.
Učka: Aký máš dôvod meškať na moju hodinu!?

Mysli Mia! Mysli! Musím niečo vymyslieť.

Ja: Ehm Ehm.... No j-já

Do triedy vstúpil chalan..... Niekde som ho už vydela........ Jimin!

Učka: Odpovedz my! Jimin ty si choď sadnúť!

Jimin: Ja som ju zdržal....

Učka: Vypadnite do riaditeľne!

Pobrala som sa s Jiminom do riadieteľne. Vôbec sa my tam nechcelo.

Ja: Dik....
Jimin: Som ti to dlžný...... Aj ty my prepáč...... Za to že som bol taký agresívny.

Cestu do riaditeľne sme prekecali teda lepšie povedane Jimin.
Jimin: no tak sme tu.
Ja: Ja tam nejdem.
Jimin: Súhlas. Ináč je pravda že chodíš... No ty a Taehyung ste spolu?
Ja: Nie. Len to bolo stávka..... Inak je to pekný idiot! Inak boha jak sa volal.... Namjoon? Hej Namjoon čo ma so mnou za problém?!
Jimin: Mal ťažké detstvo.... A teraz šikanuje každého. Ja som v jeho skupine....... ale aj ja šikanujem.
Ja: Ahaaaaa. Čo je medzi vami a Chanyeolom?
Jimin: Nerieš to.
Ja: Tak oke.

Sakra! Ako mám zistiť čo je medzi nimi?! Takže Jimin my to nepovie. Taehyung..... Hm....... Nebudem riskovať čiže sa ho nič nebudem pýtať. JungKook! Skúsim ho počkať pre školou.
****
Jungkooka som nevidela čiže som sa pobrala domov. Z môjho "múdreho a úžasného" premýšľania ma vytrhol môj pád na zem. Ktorý idiot!
Ja: Dávam bacha ty idiot!
V: Tak teda ďakujem.
Ja: Máš za čo.
V: Chcel som sa porozprávať.
Ja: My dvaja sa nemáme o čo rozprávať!
V: Medzi mnou a Chanyeolom.... No.... Poďme do reštaurácie. Alebo k tebe....
*****
Ja: Hovor už.
V: No takže........ Ako to povedať?
Ja: Začni od vašej skupinky.
V: No nebudeš my veriť.... Ale Jimin je niečo ako.... Hulk (wtf) Je moc agresívny. Ma obrovskú silu..... Mal ťažké detstvo. Pred jeho očami mu zabili rodinu. Namjoon to vie dobre z vybušninami....... Jin ktorého nepoznaš to vie so zbraňami. J-Hope vie lietať.... Toho tiež nepoznaš. Suga ma takú čudnú schopnosť..... Vlastne ma dve schopnosti. Vie byť neviditeľný a vie vytvoriť sneh alebo tak niečo ako Jack Frost. JungKook je hackerman. Nemá žiadnu schopnosť. A narade som ja....... Nevedia ma zabiť. Necítim bolesť.
Ja: Taehyung to rozpravaj vieš komu.... Si myslíš že ti to uverím že?
V: Zober nôž a pichni ma s ním.
Ja: Kamo prestan drogovať začínam sa ťa
V: Fajn...... Obchodujeme s drogamy.... čiže niečo ako mafiáni
Ja: Aj so zbraňami?
V: Hlavne zo zbraňami. Drogy len niekedy......
Ja: Niečo o vás?
V: Takže.... Namjoon je náš šéf....... Jin ho zastupuje je jeho práva ruka. J-Hope to vie s vybušninami.... Jimin je naozaj niečo ako hulk. Vie sa rýchlo nasrať ale inak je v pohode.
Ja: Dá sa s nim pokecať celkom fajn chalan to je.
V: Je to super kamoš. Suga no...... on je.......plánuje. Robí nám plány ako vykradať trezory a tak ďalej. Jeon je naozaj hackerman. Vie sa nabúrať do kamery, telefónu notbooku.... A teraz ja.... No viem to so zbraňamy, bol som boxerista.....

Hello
Tu sa hlásim po (asi) dlhom čase. Ja vymýšľam také hovadiny že to neni pravda. Takže otázka pre emákov: AA, BVB alebo BMTH?
Pre kpoperov: BTS, EXO,NCT?
Napíšte s jednej skupiny váš obľúbený song plz.

Nezamiluj saWhere stories live. Discover now