Epilog

3.9K 163 27
                                    

 DO: Moich wspólników OD: Ava Paige, Kanclerz 

TEMAT: RE: SPOSTRZEŻENIA ODNOŚNIE PRÓB LABIRYNTU, Grupa A 

Niezależnie od przyjętych kryteriów, myślę, że wszyscy możemy się zgodzić co dotego, że Próby okazały się sukcesem. Dwunastu ocalałych, wszyscy dobrze wyszkoleni donaszego planowanego przedsięwzięcia.

Wyniki testów były zadowalające i zachęcające.Zabójstwo chłopca i „ratunek" okazały się cennym zakończeniem. Musieliśmy wstrząsnąć ich systemem, zobaczyć, jak zareagują. Szczerze powiedziawszy, to jestem zdumiona, że pomimo wszelkich przeciwności, udało nam się zebrać tak dużą grupę dzieciaków, które nigdy się niepoddają.

Co dziwne, najtrudniejszym momentem ich obserwacji była chwila, kiedy utwierdzilisię w przekonaniu, że jest już po wszystkim, że są bezpieczni. Nie ma jednak czasu na żal. Dla dobra naszych ludzi, musimy iść dalej.

Mam swoje własne przemyślenia odnośnie tego, kto powinien zostać wybrany na przywódcę, jednak powstrzymam się w tym momencie od wypowiedzi, aby nie wpływać nawasze decyzje. Dla mnie jednak wybór jest oczywisty.Wszyscy zdajemy sobie sprawę z powagi sytuacji. Jeżeli o mnie chodzi, to jestem dobrej myśli. Pamiętacie, co dziewczyna zapisała na ramieniu, zanim utraciła pamięć? Jaka była jedyna myśl, której postanowiła się uczepić? DRESZCZ jest dobry. Obiekty w końcu odzyskają pamięć i zrozumieją powód, dla którego poddaliśmy ichtym wszystkim trudnym wyzwaniom. Misją DRESZCZU jest służba i ocalenie ludzkości zawszelką cenę. Naprawdę jesteśmy „dobrzy".

Wyniki były również obiecujące w przypadku córki Pana Evansa. Dziewczyna idealnie poradziła sobie z zadaniem. Mamy nadzieję, że w najbliższym czasie uda się odszukać ojca, brata lub matkę. To zaprowadzi nas o kilka kroków dalej w badaniach. Niepokoi mnie tylko jej zażyłość z innymi obiektami, ale nie utrudnia nam to obserwowacji.

Proszę, przedstawcie własne spostrzeżenia. Obiekty dostaną jedną noc odpoczynku przed wdrożeniem Etapu Drugiego. Póki co, bądźmy dobrej myśli. Wyniki prób Grupy B były również niezwykle interesujące. Potrzebuję czasu, abyprzetworzyć dane, jednak możemy do tego powrócić rano.

Zatem do jutra.  

Wicked Is Good |więzień labiryntu| Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz