acı'm

231 10 0
                                    

sevilmeyi hep merak ettim. şımarık olmayı, ailenin en sevileni olmayı, arkadaş grubunun gözdesi olmayı... sevginin üzerimde bırakacağı etkiyi bilmek isterdim. hayatım düzene girsin isterdim, sadece biri tarafından çok güzel sevilmek isterdim.

şu an saat sabahın beşi. yıldızlar terk etti beni, siyah gökyüzü kaldırdı çarşafını maviye boyuyor her yeri. güneş doğmak için hazırlanıyor, son rötuşlar yapılıyor. kelimelerim boğazlarına geçirdikleri iple intihar ediyor. anlamlar kuytu köşelere saklanıp ağlıyor. her gün düşüp duruyorum. zor. bir yere tutunmak çok zor. düşmekten kurtulmak hayalden öteye gidemiyor. içine düştüğüm ruh buhranı beni sarmalıyor. acı dolu bir melodi firar ediyor dudaklarımdan. zihnim çığlıklarla kaynıyor. zaman kavramı yok oluyor. acıya hapsoluyorum, fakat niye?

neden. neden neden. neden. neden neden. neden. neden neden. neden. neden neden. neden neden. neden. neden neden. neden. neden neden. neden. neden neden. neden neden. neden. neden neden. neden. neden neden. neden. neden neden. neden neden. neden. neden neden. neden. neden neden. neden. neden.

mutlu olma kavramı o kadar uzak ki bana. ruhum ebedi acı içerisinde. uzansam dokunamayacağım, yalvarsam kavuşamayacağım, ağlasam... çıkar yol yok. bana öyle şeyler olacak ki... duyanlar kulaklarını sökecek, her gün ölüşüme şahit olanlar gözlerini oyacak. yangınıma kömür atanlar bile ellerini kesecek. kaostan beslenen insanlar kafalarına sıkacak. ölümle yaşam arasındaki çizgide oynamayı seven tüm gençler uçurumdan atlayacak. yaşama sevinciyle dolup taşan tüm yetişkinler kendilerini asacak. masum ütopyalarında top oynayan çocuklar kendilerini arabaların önüne atacak. öyle bir ölüm olacak ki benimkisi, daha kötüsü olana kadar en kötüsü olacak.

TEK BÖLÜMLÜK HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin