~Hermiona~
-To co kochanie, jutro idziemy na zakupy po sukienkę dla Ciebie?
-Sukienkę?
Spojrzałam zdziwiona na moją matkę. Minął miesiąc, a ja już zdołałam pokochać ją, Angel i tatę, mimo, że z nim szło mi najciężej.
-Mówiłam ci, że za tydzień twoja kuzynka żeni się z Gabrielem.
-A no tak i wtedy mam poznać całą naszą rodzine...
Bałam się tego dnia. Nigdy nie byłam skora do poznawania nowych ludzi...
-Mogę iść z wami?
Wbiegła do pokoju mała dziewczynka, która była moją najukochańszą siostrą. Była cudownym aniołkiem.
-Oczywiście, Angi.
Powiedziałam całując ją w policzek.
-A kto dokładnie mamo będzie?
Spytałam kobietę licząc, że będzie to niewielka liczba osób.
-Ze sto osób.
-Słucham?
Nie no jak ja sobie poradzę? Przecież na pewno to będzie jakaś porażka. Złamię obcas albo rozerwę sobie sukienkę...
-I będzie Draco.
~Draco~
Pierwszy miesiąc wakacji upłynął mi dość spokojnie nad rozmyślaniami jak zabić Granger. Kiedy o tym myślałem czułem jakiś smutek ale zwalałem to na to, że jeszcze nigdy nie zabiłem człowieka. Ale jak to mówią musi być ten pierwszy raz, prawda?
-Czy przybył już mój ojciec, Pączku?
-Tak paniczu jest w swoim gabinecie.
W końcu... Tyle czekałem na niego, miałem dość już mojej ciotki, która ciągle traktowała mnie jak swoją służbę i wypytywała jakie zadanie dał mi Czarny Pan... Ale ja się nie ugiąłem, nie powiedziałem tego.
Stałem pod jego gabinetem i już chciałem zapukać kiedy usłyszałem głos mojego ojca i ciotki. Ale przecież oni siebie nienawidzili, a wiec o czym tak zawzięcie rozmawiają.-Ja wiedziałam!
Usłyszałem, więc aby mieć jeszcze lepszy dostęp do ich rozmowy przyłożyłem ucho do drzwi.
-Ale może zostawmy ją w spokoju, Bello?
-Czy ty masz mnie za idiotkę?! Nie pozwolę siebie tak traktować. Dała mi myśleć, że nie żyje! O nie, tak łatwo jej to nie ujdzie.
-Bello...
-Nie! Nie pozwolę jej żyć, to ja zabije Narcyzę Malfoy!
Byłem tak zaskoczony, że nawet nie zareagowałem na to, że ktoś podchodzi do drzwi i je otwiera. Jedyne co zdążyłem zrobić to odsunąć ucho, a już po chwili stałem twarzą w twarz z Bellatrix Lestrange.
~~~~
Jak myślicie co się wydarzy na zakupach? A może nic... Czy Draco zostanie ukarany za to, że podsłuchiwał? Jak zareaguje na wieść, że jego matka jednak żyje? Dowiemy się tego wszystkiego w następnym rozdziale.
Następny rozdział 11 gwiazdek i 8 komentarzy!
Pamiętajcie, że nie robie wyjątków co do wstawiania rozdziałów!
~Black~
CZYTASZ
Pobawimy się w miłość?
FanficW życiu Hermiony wszystko się zmieniło... A może Sereny Elizabeth Snape? Czy Hermionie uda się odzyskać ukochanego? Czy Draco Malfoy zakocha się w niej ponownie? Nad Hogwartem wiszą ciemne chmury. Czy uda się w końcu pokonać Czarnego Pana? Druga c...