47. Rozmowa

1K 69 14
                                    

~Hermiona~

     -O czym ty mówisz?

Spojrzałam na niego ze łzami w oczach.

-Mówię to co widzę.

-Ja kocham ciebie Draco... Nie Patryka!

Dlaczego on mnie o to posądzał? Czy nie zrobiłam dla niego tak dużo, że moja miłość jest do niego pewna? Czy poprzez swoje zachowanie nie pokazałam mu jak go bardzo kocham?

-Musimy chyba poważnie porozmawiać Serena.

To mówiąc złapał mnie za rękę w silnym uścisku i zaczął ciagnąć do jakiegoś miejsca.

-Gdzie idziemy?

Spytałam ale odpowiedzi nie dostałam.
     Dlaczego on taki jest? Czemu zawsze to on niszczy nasz związek ale pózniej i tak wychodzi na to, że to ja jestem ta zła.

-Skrzydło szpitalne?

Spojrzałam na niego zaskoczona.

-Tak właśnie...

To mówiąc otworzył drzwi i zaczął się kierować w stronę Patryka, który czytał coś na łożku.

-Malfoy?

Spojrzał zaskoczony na chłopaka, a następnie jego wzrok powędrował na mnie.

-Serena? Co ty tutaj robisz?

-Nie wiem Patryk... Draco mnie tu zaciągnął, chciał z tobą porozmawiać...

~Draco~

     Chciałem... No chciałem z nim porozmawiać ale teraz zupełnie nie wiedziałem jak rozpocząć tą rozmowę. No bo odwagi to ja mam ale nie w tym momencie.

-Dajesz, Malfoy. Nie mam całego dnia aby słuchać twoich opowieści czy aby patrzeć jak tu kwitniesz.

-Przestań.

Warknąłem patrząc na niego z niechęcią. Jak ja nie lubiłem tego chłopaka... Był dupkiem i idiotą...

-No to mów Draco...

Usłyszałem nad uchem dźwięczny głos Snape.

-Chodzi o to, że mam dość tego, że ciagle wtrącasz się do mojego i Sereny związku. Mam dość tego, że ona ciagle wybiera pomiędzy tobą, a mną. Masz swoją dziewczynę wiec się nią zajmij!

-Póki co to ty Serenę zdradziłeś, prawda?

Spojrzałem na niego z nienawiścią. Jakim prawem on wytyka mi moje błędy?! Sam był nie lepszy, pamiętacie jak Hermionę, tak właśnie bo ona jeszcze nie wiedziała, że tak naprawdę jest Sereną zdradzał na prawo i lewo?

-Ty nie byłeś lepszy jeżeli dobrze pamiętam...

Nawet nie zdążyłem zareagować na to wszystko. Chłopak szybko wstał ze swojego łóżka i spoliczkował mnie.

                    ~~~~

Taki króciutki bo pisany na wykładzie... Ale tak mnie wczoraj pytaliście kiedy next, że nie mogłam się pohamować aby go nie dodać.

Jak Draco zareaguje na uderzenie Patryka?

Piszcie komentarze!

~Black~

Pobawimy się w miłość? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz