Ráno jsem se probudila, svíral se mi žaludek, že jsme nemohla dopít ani kafe. Převlékla jsem se do světlých riflích a na to jsem si dala černé tričko a lehký svetřík černo-šedé barvy. Vzala jsem si je černou tašku, do které jsem dala jenom peněženku, mobil, klíče, nějaký blok a tužku a mohla jsem vyjít. Jako boty jsem si vzala černé boty na klínku. A s tím jsem vyšla ke škole. Rodiče mě sem nemohli ani doprovodit, protože každý už pracoval. Oba dva rodiče pracují jako právníci a dostali zde dobrou práci za veliké peníze. No oni dělají jak strašně málo si vydělali v Los Angeles, ale jsou to jen kecy, máme tolik peněz, že nemůžou vědět co s tím a i přesto jsme se museli stěhovat. A teď si možná říkáte, když máme tolik peněz a jsem už zletilá, kde mám auto. Mám ho doma, nechci do školy přijet svoji R8, nechci aby každej věděl, že jsem bohatá a bavili se se mnou kvůli tomudle, protože to by byl jedinej asi důvod. Jinak mě vždy řádí mezi ošklivé šprtky, které nemá nikdo rád. Mám na sobě dražší obleční než si kdo dovede představit, ale už jen protože nosím svetříky a dlouhé věci co mě až tolik neohaluji prostě jim přijdu jako odpad společnosti, jejich problém, že neznají nejdražší značky a víte co to je, to co já právě miluju. Nejsem rada středem pozornosti a nemám ráda holky co se neumí bavit normálně a možná proto chci být jiná a originální.
Celé mé tělo se napnulo, když jsem spatřila svoji školu achjo. Pomalu jsem vešla do budovy, snad všichni si mě prohlíželi a přitom se smáli snad na všechny strany, ale já si s úsměvem prošla a zamířila jsem do učebny U560, jak jsem měla napsané na dopise. Ještě tu nikdo nebyl a proto jsem si sedla do třetí řady úplně k oknu. Tak abych vám přiblížila tuhle školu, je to výška a střední dohromady já už mám střední za sebou takže chodím teď už na výšku. První semestr jsem dodělala v Los Angeles a teď tu začínám druhý, bohužel úplně sama. Do třídy se začali pomalu všichni scházet. Vedle mě si sedla pěkná a mile vypadající dívka.
"Ahoj, ty jsi tu nová." usmála se na mě.
"Ahoj, ano jsem tu nová mé jméno je Caroline a tvoje?" usmála jsem se na ní vřele.
"Já jsem Perrie." usmála se blondýnka na proti mě.
"Těší mě." do třídy akorat vešel náš učitel, představil se teda spíš jenom mě se představil jako Brian Wilson. Na přednáškách byla vcelku nuda to musím uznat, ale i tak jsem si vše pilně zapisovala. Nějací kluci nademnou furt mluvili, že mě z toho začala bolet hlava. Perrie mi všechno ukázala a na obědě jsem si sedla k ní a k jejímu kamarádovi Timovi.
"Hele, ale dávej si bacha na támhletu partu a ještě na tamhletu." řekl nejdřív ukázal na pravou stranu a pak úplně na druhou stranu.
"Kdo to je?"
"To jsou tady takový dvě skupiny kluků, největší provokatéři a zbohatlici, pak jsou tady ještě laidy to jsou bohaté holky co vypadají jako šlapky a snad s každým spali. A hlavně bacha na jejich kápa jeden se jmenuje Harry Styles ten má holky jenom pro zábavu a ten druhý je prý na tom dost podobně, jeho jméno je Niall Horan a nenech se ošálit jeho roztomilým kukučem a tím, že nemá žádné tetování, prý ho má, říkali holky co s ním spali, ale tak, že ho normálně má schovaný buď pod trikem a nebo kalhoty." pokrčel rameny.
"Aha." hlesla jsem, přesně proto nechci aby někdo věděl, že jsem taky bohatá jsou to jen samý přetvářky a udělali by si o mě obrázek ani by mě neznali.
"Dříve oba dva byli kamarádi, ale mezi nimi se něco stalo a s Horanem odešel ještě Payne a Tomlinson a k Stylesovi se přidal zase Malik a ty pak spolu vytvořili novou skupinu, takže každá má pět členů zase. No a jinak ty, ty spíš budeš patřit do těch normální i když jsi asi šprtka a tak ti bude hodně lidí říkat." zasmál se Timi a já se jen usmála. Nejsem šprtka, ale když lidí mají čtyři, pět a já písemky píšu na dvojiku pak je jasné, že člověk vynikne i v tomhle. Po obědě jsem měla ještě jednu přednášku o účetnictví. Jo můj obor je zaměřen na ekonomiku. A tak jsem šla na učebnu U120, kde jak jsem se dozvěděla měla se konat hodina.
ČTEŠ
Choice (H.S. & N.H.)
FanfictionDva nejoblíbenější a nejhezčí kluci na škole, dvě skupiny a nenávist. Jedna dívka, která se zalíbí oboum nejhlavnějším vůdcům skupin. Ona je chytrá, krásná, ale jiná než ostatní dívky. Koho z nich si vybere a bude stát o někoho vůbec takového? Doká...