Chtěla bych vám povědět příběh. Příběh jednoho chlapce jménem Harry Styles.
Byl to zlobivý chlapec, který myslel jen na sebe. Dívky měl jen pro svoji potřebu a neviděl v tom nic jiného. Díky své touze ztratil i svého nejlepšího kamaráda. Pak se zjevila jedna dívka. Chlapec si myslel, že se do ní zamiloval, ale láska to nebyla. Viděl v ní něco víc. Byla odlišná od všech dívek a i když se snažil aby ho nezměnila pomalu, ale jistě ho měnila a on to věděl. Pak přišla jedna nehoda, jedna smrt. Toho chlapce to natolik zasáhlo, že zahodil svoji masku a nechal roztát své ledové srdce. A jak tohle všechno vím? Já jsem ona dívka. Věřte si na co chcete na posmrtný život či ne, ale to je jiný příběh. Já vám chci ukázat život tohodle chlapce po pěti letech.
Chlapec jehož byste před pěti lety typovali možná i na vězení, věřte nebo ne, dnes žije poklidný život se svojí manželkou a svoji malou dcerkou. Dcerce jsou dva a půl roku. Její jméno zní Caroline. Každá dívka by možná žárlila na to, že váš manžel myslí na nějakou jinou dívku a i po ní pojmenoval vaší dceru, ale ona ne. Její jméno zní Aleisha. Znám ji. Vím, že jsem jí potkávala na chodbách naší školy. Je krásná, chytrá a hodná. A hlavně ukradla srdce Harrymu Stylesovi, chlapci, který nevěděl co to láska je. Chlapci, který nevěřil na vztah. Akorát jdou spolu jejich dcerku Caroline uložit do postele.
"Tati?" kňukne malá.
"Ano?" řekne Harry svým chraplavým hlasem. Je to tak hodný otec.
"Budeš mi zase vyprávět o Car?" zeptá se holčička a nedočkavě čeká až tatínek spustí.
"Byla krásná. Myslím, že to byl anděl, který byl seslán na zem aby mě změnil. Jen díky ní jsem s tvojí maminkou. Strýček Niall jí bezhlavě miloval a i když se tváří, že ne, myslím, že ji stále miluje a já se mu ani nedivím, protože ....." a takhle ji o mě vyprávěl už od malička. Ani si nedokážete představit jak moc mě to hřálo. I Aleisha poslušně poslouchala Harryho s úsměvem jak vypráví.
Mohla bych tu psát dlouho o klukovi, kterého změnila až smrt, až moje smrt. Je zajímavé, že někdy se musí přihodit vážně něco zlého, protože od té doby jsou s Niallem zase nejlepší kamarádi a Harry je úplně jiný než jsem ho znala. Je šťastný s dvěmi dívkami, k jedné se chová jako k princezně a k té druhé vlastně taky. A je to úžasný, starostlivý otec. Se Zaynem a touhle partou už se vůbec nebaví. Vlastně občas se baví s Louisem a Liamem, ale převážně je jen Niall a Harry.
A teď bych vám chtěla vyprávět ještě druhý příběh. O klukovi jehož modré oči jak studánky nejsou takové jaké jsem je znávala. O klukovi jménem Niall Horan.
I Niall si našel před půl rokem první přítelkyni. Čtyři roky a půl se jen trápil a nikoho nechtěl. Teď si sice našel, ale... Jmenuje se Sophie. Říkáte si, že vám to jméno něco říká? Ano, máte pravdu. Je to ona dívka jež s ní už jednou chodil a která ho podvedla. Jenže tentokrát se o lásce mluvit nedá. Z její strany ano, ona ho miluje a je šťastná, že ji vzal zpět, ale on..?
Dneska akorát oba dva spějí u Maury doma. Teda ona spí, on stojí u okna a dívá se do protějšího okna kde teď je jen tma. I po pěti letech se po jeho tváři sklouzne první slza a on opouští pokoj. Sedne si do obýváku a své ruce spojí jakoby se chtěl modlit. Teď přijde to co dělává každý den od mé nehody akorát předtím to znělo jinak.
"Caroline, tak strašně moc mi chybíš. Věř mi, že ať budu s kýmkoliv nikdy nebudu milovat nikoho tak jako tebe. Nikdy nebudu s nikým šťastný jako s tebou, tak strašně moc mi-i chy-bíš." Jeho hlas se pomalu lámal a já jediné co jsem chtěla abych ho mohla obejmout a říct, že všechno bude v pořádku. Bohužel takovou možnost nemám, jsem jen duch pokuď se to dá tak nazvat. "Já už ne-chci být bez te-be." jeho vzlyky se roznesly celým obývacím pokojem. "Tak moc mi chy-bíš."
"Taky mi chybí." od schodiště se ozve hlas jeho maminky, která přijde ke svému synovi a věnuje mu objetí, které tak moc potřebuje. "Taky mi chybí.." šeptá mu do ouška a on pochvilce konečně usíná i když pocit viny, samoty ho pronásleduje všude. Každý den si dává za vinu, že za to co se stalo může on. Já si to nemyslím. Mohlo to skončit obráceně a to je lepší, že to skončilo tak jak to skončilo.....
Navždy tě budu milovat a chránit Nialle.
_______________________Zlata doufám, že jsem vás nezklamala úplně.
Tohle je konec.
Jsem zvědavá na vaše názory.
Byla bych ráda za každý vote a za každý názor na celou story.
Miluju vás takovou podporu jsem ani nečekala.
Tento díl je pro vás všechny tak doufám, že na nikoho nezapomenu❤
_ItsMyself_, jjandaa15, Gabka02,
Smiley_Girl_Bad_Girl, AnetCihlicka,
Fake_Gigi, TeerezQaa, gargamelka23,
HeyNobodyImportant, AmNiHoran,
Alexis-Lexis, bethoran, BaraRegalov,
A samozřejmě, že je pro vás i ostatní ❤❤ děkuju všem co to dočetli až sem.. ❤
P.S. jdu se stěhovat 😂
S láskou Kthxx ❤
ČTEŠ
Choice (H.S. & N.H.)
FanficDva nejoblíbenější a nejhezčí kluci na škole, dvě skupiny a nenávist. Jedna dívka, která se zalíbí oboum nejhlavnějším vůdcům skupin. Ona je chytrá, krásná, ale jiná než ostatní dívky. Koho z nich si vybere a bude stát o někoho vůbec takového? Doká...