3. Hi Car.

619 40 6
                                    

Ležela jsem v klidu na posteli, když se ozval celým barákem zvonek. Po chvilce mi začal zvonit mobil, máma.
Ptáte se proč mi volá máma, když má být dole. No to víte, aby nemusela odcházet asi od návštěvy a hlavně před ní řvát tak mi volá, proto jsem hovor přijala.

"Ano mami?"

"Přijď dolů zlato máme návštěvu." neochotně jsem se zvedla z postele, přečesala jsem si vlasy a vyšla pryč z pokoje dolů. Hlasy se linuli z obývacího pokoje, proto jsem vešla do vnitř.

"Dobrý den." slušně jsem pozdravila mamčinu návštěvu a přivítala jsem se s taťkou.

"A tohle je naše dcera Caroline." usmála se na naši návštěvu mamka.

"Máte nádhernou dceru, my jsme vaší noví sousedé mé jméno je Maura, tohle je Boby a náš syn, á tady je, to je Niall." moje postava sebou trhla při vyslovení jeho jména.

"Moc mě těší." usmála jsem se na ně.

"Ahoj Car." řekl hlas za mnou.

"Vy se znáte?" zeptala se zmateně mamka.

"Ano už jsme se poznali ve škole." řekla jsem, on si sedl vedle mě a pozoroval mě.

"Car tak mu běž ukázat třeba svůj pokoj a nebo běžte ven, je mi jasné, že vás to s rodiči asi nebaví." zasmála se moje mamka.

"Ale mami, samozřejmě, že mě to baví s vámi." usmála jsem se na ní a vedle sebe jsem slyšela lehké uchechtnutí.

"Máte hezky vychovnou dceru, to ten náš je takový drzý, někdy až moc si dovoluje." nad tím jsem si zas uchechtla já.

"No tak mami, my radši teda půjdeme." řekl Niall a popadl mě za ruku. Chtěl se vydat nahoru.

"Kam si myslíš, že jako jdeš?"

"Že by k tobě do pokoje, vážně tam chceš s nimi sedět?"

"Jasně, že ne, ale taky nechci jít do svého pokoje s tebou."

"Proč si hraješ na něco co nejsi?"

"Co přesně myslíš?"

"Na holku co je šprt a divně se obléká a vůbec nevypadá jak z bohaté rodiny."

"No tak jsem chytrá a co.' řekla jsem povýšeneckým hlasem a pohodila jsem vlasy jak ty holky ze školy. "A za další, mě se můj styl líbí a kdyby jsi se sem podíval a znal tuhle značku, věděl by jsi, že to patří mezi nejdražší značky všech dob, takže asi tak. A proč né? Všichni se s tebou baví jen, protože jsi bohatý, ale praví kamarádi to nejsou víš, já to tak prostě nechci." usmála jsem se na něho.

"Kolik holek by co dalo aby se mohlo mít jako ty."

"Oni si hrajou na to, že to mají, já zas na to, že to nemám je to jednoduché prostě nepotřebuji být oblíbená, protože moji rodiče jsou bohatí a tím tahle konverzace hasne, něco ti ukážu." řekla jsem a táhla jsem ho do garáže, před ní jsem se ještě zastavila "ale varuji tě, opovaž se někomu říct kdo jsem a seš mrtvej muž."

"Vůbec tě nepoznávám." Zasmál se a ja s ním, otevřel jsem garáž do které jsem vešla, přešla jsem ke svému miláčku audi R8.

"Co na ní říkáš, je překrásná že?" pohladila jsem svoji černo-červenou lásku.

"Páni jo, tak tohle i kdybych někomu řekl nikdo mi to věřit nebude." jeho připomínku jsem ignorovala a nasedla jsem do auta. " Sedáš nebo ne?"

"Jako k tobě?"

"Když nechceš tak běž třeba za svými rodiči, já se jedu projet." mrkla jsem na něho a nastartovala, dveře vedle mě se otevřeli a do nich nastoupil on.

"Doufám, že umíš řídit."zasmál se, já se jen zahihňala.

"To já taky."jeho obličej se změnil do šokovaného, ale už nebylo cesty zpět, když jsem zařadila a vyjela jsem z garáže. A měla jsem pravdu o dva baráky dál bydlí Styles. Akorát stál u svého auta s kamarády, on měl Porsche, no fůj nelíbí se mi taková auta. Když jsem projížděla okolo nich, sklopila jsem hlavu a tím my spadli moje rozpuštěné vlasy víc do obličeje, takže by mě neměli poznat. Koukali se našim směrem a já jsem na to šlápla a rychle jsem vyrazila ku předu. Možná jsem ho chtěla trochu vyhecovat, naštěstí jsem měla přední sklo trochu tmavší, že sem dobře nešlo vidět, ty ostatní byli hodně tmavý. Ale nechtěla jsem ho řešit moc, proto jsem nepočkala na něho co udělá a vyrazila vstříc nočnímu Londýnu.

V klidu jsme se projížděli s Niallem, vážně tady sedím s klukem co spal snad se všemi holkami na škole? To je další rozdíl mezi Lukem a jim, Luke hledal lásku, nechtěl holku jenom na to, šlo mu o něco víc, bohužel Luke neměl štěstí. Pamatuju si jak jsme jednou jeli, měli jsme rádi auta, jízdu a všechno takovéhle, milovali jsme noční projížďky a tak jsme jednou jeli, byla jsem s ním šťastná, ale naproti se vyřídili auto co nezvládlo zatáčku a narazilo do našeho auta. Pamatuji jak celá jeho strana byla úplně zdemolovaná, neměl šanci přežít, hned na místě byl mrtvý. Já měla štěstí, byla jsem sice vcelku dobu v nemocnici, ale přežila jsem to a ten řidič ten to nakonec taky přežil, jenom on tam v tu noc zemřel. Milovala jsem ho moc a myslela jsem, že se s tím v životě nesmířím a vlastně asi ani nesmířila, stále si přeju aby to všechno byl jen sen a já se probrala a on tu byl. Byl jediný, který poznal jaká doopravdy jsem a teď mě tak uviděl i ten kluk, který sedí vedle mě. Chytla jsem si medailonek, ten jsem od něho dostala, máme tam spolu fotku. Asi jsem se moc za přemýšlela, když Niall začal na mě křičet a volal serval na svoji stranu.

"Co vyvádíš?"zeptal se mě. Já zastavila u krajnice a vylezla jsem z auta.

"Omlouvám se jen jsem přemýšlela já.
"hlas se mi roztřepal, když mi dojde, že jsem málem bourala. Ani jsem si nevšimla, že Niall ke mě přišel, ale najednou jsme ucítila nečí teplo, objal mě. Proč mi přijde, že je tak jinej, že je hodný, ale přitom mě Perrie před ním varovala, třeba má také své tajemství a není takový jaký si každý myslí.

"Proč mi přijde, že ty taky nejsi takový jaký tvrdíš."on se odemně odtáhnul a nervózně se kousl do rtu.

"Jak to myslíš?" zeptal se mě.

"Tak jak to říkám Nialle, proč jsi tak hodný a milý a přitom ve škole se o tobě mluví jako o parchantovi co si neváží holek, ničeho, že máš holky jen pro zábavu, proč mi přijde, ale že takový nejsi?"

"Neřeš to."řekl a odtáhnul se odemně.

"Aha takže když šlo o mě a moje věci tak to jsi řešit musel, ale teď najednou to neřeš, fajn."naštvaně jsem nasedla do auta, počkala jsem až nasedne on a vyjela jsem domů. Po cestě jsme se celou dobu nebavili, zastavila jsem až v garáži.

"Jsi naštvaná?"

"Ne jen znovu zklamaná, jdu spát dobrou." A s tím jsem ho zmateného nechala stát v naší garáži. Došla jsem do pokoje, kde jsem si dala horkou sprchu, převlékla jsem se do pyžama a šla spát.

________________________

Doufám, že se vám bude díl líbit. ❤

Díl věnuji všem co ho čtou a vote a komentář potěší. ❤

A věnuji ho samozřejmě vám, protože vy jste nejlepší a vaše podpora je neskutečná:

jjandaa15

Gabka02

S láskou Kthxx❤

Choice (H.S. & N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat