19. Party.

398 31 8
                                    

Když jsem přišla domů nejdřív jsem si šla na chvilku lehnout. Byla jsem celá unavená, možná, že nebo spíš určitě ještě z minulé noci, kdy jsme byli s Niallem na závodech, proto jsem během chvilky usnula.

Prospala jsem se dvě hodinky což mi stačilo, bylo akorát pět hodin odpoledne, proto jsem se přemístila do koupelny, kde jsem ze sebe všechno svlékla a šla jsem se umýt. Po úžasné horké sprše jsem se celá zabalila jen do ručníku a šla jsem si udělat něco k jídlu, protože jsem měla neskutečný hlad. Udělala jsem si jenom pizzu, kterou jsem dala na 25 minut do trouby. Při koukání na upíří deníky jsem ji snědla a šla jsem se ustrojit a upravit. Na sebe jsem si vzala černé úzké šaty po kolena. Vlasy jsem si natočila a oči si namalovala řasenkou a černou tužkou trošku víc než normálně. Podívala jsme se do zrcadla a myslím, že mi to vcelku i slušelo. Akorát se domem rozezněl zvuk zvonku, tak jsem rychle popadla kabelku, do které jsem dala peněženku, mobil a klíče a běžela jsem otevřít. Ve dveřích stál Harry, vzala jsem si boty na klínku a usmála jsem se na něho.

"Ahoj moc ti to sluší." začal hned.

"Ahoj, jo moc děkuju ty taky nevypadáš špatně." zasmála jsem se a on se uchechtl.

"Tak pojď jedem." řekl a odstoupil od vchodu, já jsem přešla prách a rychle jsem zamkla dům. Přešla jsem k jeho autu a nastoupila jsem s jeho pomocí. Když už i on nastoupil ihned jsem se zeptala na otázku, která mě tak strašně moc zajímala.

"Harry a kam jdeme?" optala jsem se s úsměvem.

"Na jednu párty zlato."

"Aha." Tak zněla jediná má odpověď, párty jsem zrovna neměla až tak nějak moc v oblibě, všichni jsou opilí, zdrogovaný a pak tam po sobě lezlou, přišlo mi to někdy až nechutné co tam dělali, ale na druhou stranu jsem si říkala, že třeba tady to bude jiné, že to není jako v L.A. Pozorně jsem se snažila zapamatovat cestu co kdyby náhodou Harry se mi ztratil a já vím jaký lidi chodí na takové párty. Nad mým přemýšlením mě odtrhlo to, že Harry už parkoval před nějakou budovou, kde byl osvětlený nápis BAR a venku už se poflakovali podnapilý lidé, to brzo pomyslela jsem si. Vylezla jsem z automobilu a šla jsem kousek za Harrym.

"Co je zlato? Neboj budou tam ještě kámoši." řekl a asi si myslel, že budu víc v pohodě, no to se šeredně mýlil akorát jsem byla ještě víc nervoznější. Nevím jaký je Harry, když se napije, nevím ani kde jsem teda pamatuju si lehce cestu, ale spíš jen vím zachytný body. Vešli jsme do vnitř a mě se chtělo už jen jít zvracet z toho pachu cigaret, alkoholu, trávy a snad i potu z upoceních tanečníků na parketu. Zhnuseně jsem pokrčila nos nad tím co jsem viděla, na to, že nebylo nějak pozdě, všichni vypadali už opile a zdrogovaně, lezli po sobě přesně tak jak jsem si to představovala. Došli jsme do nějakého boxu už tam byla ta jeho celá banda od Clifforda, Maise, Hooda až po..... kde je? Rozhlédla jsem se, ale nikde jsem ho nezahlídla. Tak dobře spletla jsem se skoro celá jeho banda, nikde jsem zatím neviděla Malika.

"Zdar Harry." zařvala ta jeho banda a pak se koukli na mě a udělali uznaný obličej. Bože Harry kam si mě to zavedl? "Jo tak tu máš na dnešní noc." zasmál se Clifford a já jsem protočila očima. Harry to nijak nekomentoval a šel si sednout, já se posadila vedle něho. Popravdě? V této partě jsem se važně necítila nijak dobře. Večer se sunul a Harry už vypadal vcelku taky opití a to teda by mě zajímalo kdo bude řídit, protože já už pár panáků taky měla, ale jenom pár, protože nejsem zas takový zastánce alkoholu, spíš vůbec a nevím co všichni vidějí na tom, že se zlijí jak nevím co že se akorát s trapnějí a bolí je další den hlava, že si zas budou nadávat a říkat jak už nikdy pít nebudou. Řekněte mi co na tom mají opít se do bezvědomí? Opravdu nevím, ale tak zatím to nějak šlo, večer se linul a mě to popravdě moc nebavilo, ale zatím všechno bylo v pořádku. 

"No tak zlato bav se na" podal mi Harry panák.

"Bože Harry, já se umím bavit i bez alkoholu, hele moc mě to nebaví půjdu domů." řekla jsem a chtěla vstát, ale on mě zastavil.

"Tak počkej ještě chvilku, půjdu s tebou ok? Je to nebezpečný jen nechceš si na chvíli jít zatančit." řekl opileckým hlasem, musela jsem nad tím protočit očima.

"Počkám na tebe, ale tancovat nejdu." teď pokroutil očima on, začal se zvedat jako že půjdem, když v tom se u našeho stolu objevila Nina.

"Ahoj Harry." řekla se sladkým usměvem. Harry místo aby se jí díval do očí se jí samozřejmě díval do poprsí.

"Ahoj Nino nechceš jít tancovat?" ona se jen na mě podívala s vítězným pohledem a ihned přitakala. A tak odešli a mě tu nechal samotnou, s tím, že se zachvíli vrátí a půjdeme, ale vážně se mi čekat nechtělo a tak jsem si posbírala věci a sama jsem vyšla do nočního Londýnu směr domov..

___________________________

Jsem tu s dalším dílem. Nejsem s touhle kapitolou moc spokojená, ale doufám, že se aspoň trošku líbí a omlouvám se za chyby, kterých jsem si nevšimla.

Vote a komentář potěší ❤

Díl věnuji:

_ItsMyself_, jjandaa15, Gabka02,

theterristyles, BaraRegalov,

HanaTthov

S láskou Kthxx❤

Choice (H.S. & N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat