24. I'd changed.

374 34 12
                                    

Pohled Harryho:

Musel jsem za ní jít, nevěřil jsem Horanovi, že by Zayn byl něčeho takového schopen, když ví, že se s ní bavím proto jsem vyrazil hned za ní. Parkovala akorát v garáži a tak jsem tam rychle vklouzl, aby mi nezavřela před očima.

"Chci vědět pravdu co se tu noc stalo něco málo jsem zaslechl a chci slyšet tvoji verzi." řekl jsem, ona se na mě dívala svýma krásnými hnědými oči.

"Vážně? Já ti jí chtěla říct, ale nestál si o ní a místo toho jsi před celou školou řekl to co jsi řekl, jak jsi mohl Harry..." v jejím hlase šla slyšet naštvanost, ale především zklamání ze mě. To co mi tady řekla vše byla pravda, nezmohl jsem se ani na slovo, nemohl jsem jí ani odporovat, protože neřekla nic co by nebyla pravda.

"..Díky němu jsem ztratila svého kamaráda a víru v něj. Ty Harry nikdy nebudeš nikoho milovat krom sebe, je mi tě až líto.. zbohem." Po tomhle se otočila a zmizela mi z dohledu. Po jejich slovech jsem cítil něco co jsem dlouhou dobu necítil, bylo mi to strašně líto, bylo mi smutno. Mrzelo mě, že mi tohle řekla, i když měla pravdu, mrzelo mě, že ve mě ztratila víru, mrzelo mě, že mě už asi navždy opustila. Nevím co to je, ale možná, že až v tuhle chvíli, kdy mě tu nechala, jsem zjistil, že k ní něco cítím, nemám ponětí jestli je to láska, jestli jí miluju, protože jak sama řekla já jsem doopravdy nikdy nikoho nemiloval. Nevím co to je, možná jí mám rád hodně jen jako kamarádku, protože já jsem nikdy neměl kamarádku jako je ona, nikdy jsem nic takového nezažil. Vždy jsem měl rád jen sám sebe pokuď nebudu počítat toho idiota Horana, kterého jsem měl rád jakoby byl můj vlastní bratr do jedné chvíle. A pak přišla do mého života ona. Zdála se jako šprtka, pak mě strašně vzrušovala svým chováním a já si jí představoval v posteli, chtěl jsem jí dostat, ale nakonec jsem jí uviděl z jiného pohledu a přitom jsem ji tolikrát ublížil a ona mi vždy odpustila, ale teď je to jiné, vím, že jsem to hodně pokazil a tak strašně moc mě to mrzí. Nechápu jak se jí to povedlo, ale ta holka mě úplně změnila, i když se snažím to maskovat, i když jsem si to do teď nechtěl přiznat, teď to vidím, ona se mnou dělala divy a kvůli ní bych se změnil ještě víc.

Otočil jsem se, zmáčkl tlačítko, které zavíralo garáž a rychle jsem od tamtuď zmizel..

_______________________

Dneska kratší část, ale z pohledu Harryho, doufám, že se vám část líbila a kdyžtak dejte vote a komentář moc mě to potěší❤

Díl věnuji vám všem co mě podporujete ani nevíte jak moc si toho vážím, takže tato část je pro vás. ❤

Když tu bude víc jak 12+ vote přidám ještě dneska novou část 😂. Je mi jasné, že to nedáte takže příští díl bude pokuď se mi bude chtít psát možná zítra či pozítří ❤

Užijte si víkend.🙌

S láskou Kthxx❤

Choice (H.S. & N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat