16. Racing

423 32 12
                                    

Celý víkend jsem se válela ve své posteli a pouštěla jsem si na notebooku upíří deníky a popravdě? Některé díly jsem dost probrečela jako malá holka. Celý den jsem se cpala brambůrkama, popcornem prostě vším možným co jsem nakoupila.

Dneska se ve škole nic nestalo, byla strašná nuda jako vždy. Do školy jsem jela svým autem a úspěšně jsem se vyhýbala oboum dvou klukům. Doma jsem se naobědvala, protože to co bylo ve škole byl vážně hnus. Po obědě jsem si šla lehnout, potom jsem se chvilku učila a od mého plánu se jít umýt a spát mě vyrušil zvonek. Otráveně jsem sešla schody a otevřela jsem dveře. Stál tam Niall.

"Co chceš Nialle chtěla jsem jít spát." Řekla jsem a na důkaz jsem si zívla.

"No jak chceš tak klidně běž spát, já jedu na závody a tak jsem tě chtěl vzít sebou, ale když nechceš." při slově závody se mi oči rozsvítili.

"No už se mi spát nějak nechce, čekej hned jdu." slyšela jsem jen jak se zasmál, rychle jsem se běžela převléknout do černých legín, černého upnutého trička a kožené bundy. Rozčesala jsem si vlasy, rychle jsem se lehce namalovala a už jsem běžela ze schodů rychle si obout boty. Vcelku jsem se divila, že jsem se nerozbila na tom schodišti, běžela jsem jak kdyby mě chtěl někdo zabít. Vzala jsem svoje černé pumy a vyběhla jsem k Niallovi.

Došla jsem k jeho autu, kde si ležérně postával. Jeho rty vytvořili široký úsměv.

"Tak jedem ať to stihneme." zavelel a otevřel mi dveře u spolujezdce, já jsem s "děkuji" nastoupila. Niall oběhnul auto a ihned vyrazil pro mě k neznámému cílu. Jeli jsme asi 20minut, když jsem uviděla spoustu lidí.

"Pouliční závody?" řekla jsem až moc nadšeně, že se Niall zasmál svým dokonalým smíchem.

"Jop zlato, doufám, že se nebojíš." lehce jsem si odfrkla, já a bát se pche to určitě. Kdyby řekl klidně si vezmu svoje auto a všem tu natřu zrak.

"Ne nebojím."

"To je dobře."zasmál se a já pokroutila očima. Přijeli jsme ke spoustu autům a bylo tu nehorázné množství lidí, je jasný, že dneska přijedou policajti nebo aspoň u nás v L.A. když se sešlo tolik lidí, byli jasní policajti a o to je to větší vzrůšo. Niall vystoupil a já vystoupila spolu s ním, opřela jsem se o jeho kapotu a nevšímala jsem si těch pohledů od chlapů co si mě představovali bůh ví jak. Niall zaplatil "kauci" a přešel ke mě.

"Měla jsi sedět v autě, je to nebezpečné." zase jsem si lehce odfrkla.

"Vážně si myslíš, že jsem snad poprvé na pouličních závodech. Brouku, já jsem jezdila víckrát než si dokážeš představit, v L.A. je má přezdívka slavná a každý se tam se mnou bál jezdit takže pšt" přiložila jsem své prst na jeho rty, on se jen usmíval.

"Co to máš za kočku Horane." přiřítil se k nám nějaký chlap, Niall pokroutil očima a otočil se na chlápka za ním.

"Nazdar chlape to je moje kamarádka takže ruce pryč." řekl až moc nepřátelsky Niall a já se ušklíbla na chlápka co se na mě až moc díval.

"No to mě poser." vyšlo z něho "ty jsi Caitlin." a já jsem sebou lehce cukla při vyslovení mé přezdívky, Niall se na mě podíval takovým divným pohledem "Neviděl jsem tě od doby co jste s Lukem měli tu nehodu, vážně mě to mrzí. Nialle to sis vybral dobře." zasmál se a odešel, Niall se na mě šokované podíval.

"Caitlin?" zašeptal šokovaně.

"Nepoužívala jsem svoje jméno Niall, je to nebezpečné kord v L.A. chápeš." šeptala jsem mu do ucha. "Nechtěla jsem aby o mě lidi věděli."

"Jo já vím jen, že mě to překvapilo, mluví se o tobě i tady, jsi prý bohyně." lehce za zasmál a teď jsem se šokovaně na něho podívala já. Nevěděla jsem, že se o mě baví i tady, ale nejvíc mě štvalo, že mě i odsuď někdo poznal, to jsem nechtěla. No, ale neřešila jsem to a společně s Niallem jsme nasedli do jeho auta.

"Já sedím v autě s Caitlin, to mě poser, jsi pro všechny něco víc, někdo kdo vážně to s autama uměl, jsi jak bůh a já nemohu uvěřit, že jsi to ty." řekl nevěřícně a já se jen zasmála.

"Zas tak to výjimečný nebylo, jen v L.A. se nenašel nikdo dobrý." mrkla jsem na něho "Teď by ses, ale měl připravit zachvíli to začne." usmála jsem se a podívala jsem se před sebe, pomalu se tam auta začali rovnat, jelo nás 4. Jedna taková barbína bohatá a další dva kluci a pak Niall. Až jsem bylo vidět jak je Niall nervózní.

"Nialle buď v pohodě kdyžtak se nic nestane, ale já vím, že vyhraješ." povzbudivé jsem se na něho usmála.

"Nemám strach z nich, ale nechci zklamat tebe, však ty jsi Caitlin, jsi někdo kdo neprohrává a já, já mám strach, že mě porází, budu se cítí trapně." já se zasmála.

"Nialle, já jsem Caroline, ta Caroline, kterou znáš. Buď v pohodě, nejsem přece nic víc než ty, moc to řešíš. Jel si sem aby sis to užil, protože je to něco co tě baví, tak si tu radost nekaž ano, prosím." už uvolněné se na mě usmál.

"Máš pravdu, promiň. Jen prostě tomu nemohu uvěřit." zasmál se, už byl zas takový jakého ho znám. Všichni jsme teď stáli na startu. Ve předu stála nějaká holka, která to měla odstartovat.

"Tři..., dva...., jedna..., teď"ozvalo se a ta holka mávla praporky, byl to signál aby všichni vyjeli a tak Niall i udělal. Vyrazil ku předu a nic ho nezajímalo, dívala jsem se jak se řídil skrz Londýn, bylo vážně pozdě, že nebyl žádný provoz a hlavně jeli po takovým okruhu, kde by nikoho neohrozili. To se mi líbilo, každý si myslel, že jsou to sráčové, ale oni vážně vymýšleli místa aby nikoho neohrozili. A tak jsme se řítili ulicemi, Niall je vážně dobrý řidič, hned na začátku jim ujel a do cíle jsme dorazili jako první úplně s přehledem.

"Jsi úžasný Nialle, vidíš úplně jsi je smetl." on se úplně zasmál jak malé dítě a náhle mě políbil. Potom co si asi uvědomil co dělá se odemně odtáhnul.

"Omlouvám se, ale já.." najednou asi ani sám nevěděl co udělal.

"Nialle je to v pořádku, gratuluju." usmála jsem se a teď jsem ho políbila já. Niall si došel pro peníze a sedl si zpět do auta. Už přijeli i ostatní jenže v tu chvíli se tam objevili policajti, jako bych to neříkala. Niall na to šlápl a začal ujíždět, jeli jsme opravdu rychle všemi různými uličkami až nakonec jsme jim vážně ujeli. Se smíchem jsme dojeli k nim domů, kde Niall chtěl abych ještě nešla, že si jen vymění SPZ. A tak jsem domů nešla, protože mi s ním bylo vážně skvěle...

__________________________

Doufám, že se vám díl líbil. Pokračování snad zítra.

Vote a komentář moc potěší ❤

Díl věnuji:

_ItsMyself_, jjandaa15, Gabka02,

HeyNobodyImportant, theterristyles,

BaraRegalov

S láskou Kthxx❤

Choice (H.S. & N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat