"Co si tím chtěl dosáhnout?" s tím jsem se otočila, můj pohyb však zamrznul, když jsem tam viděla Nialla, Louise a Liama. Jediný čeho jsme byla schopna, bylo se dívat do těch nejkrásnějších modrých očí co vyzařovali hněvem, otočil se a odešel. Podívala jsem se na Harryho, který se usmíval od ucha k uchu.
"Co si to udělal?"
"Chci aby viděl, že jsi moje."
"Jenže já tvoje Harry nejsem." s tím jsem se rozešla pryč. Chtěla jsem jít na další hodinu, kterou mám s Niallem, když mi přišla od něho zpráva.
Niall:
Víš mrzí mě, že jsem kdy uvěřil tvé lži, mrzí mě, že jsem se ti vůbec kdy přiznal a mrzí mě, že po včerejšku si udělala toto. Ale v něčem jsi měla pravdu. Nejsi jako dívky tady, to vážně ne, protože oni jsou děvky, ale jsou blbý. Ty si mě vážně dokonale zmátla, si chytrá a děvka k tomu, všem kolem si lhala o tom kdo jsi a mě též. Možná ti přijde, že si vylévám srdíčko, ale mě to nevadí aspoň si teď můžu jít užít s Ninou zatím co ty s Harrym. Poslední co ti napíšu je to, že lituji, že jsem tě kdy poznal si milionkrát horší než jakákoliv bohatá štětka. Doufám, že i na tebe jednou dojde.
Po tomhle se mi na tváři začali tvořit slzy. Chtělo se mi plakat, chtělo se mi křičet. Měla jsem chuť někoho zabít, měla jsem chuť někomu něco udělat, měla jsem chuť s tímhle posraným životem skončit a navždy se shledat s Lukem, který mě měl vážně rád a nikdy mi neublížil.
Chtěla jsem se rozplynout, chtěla jsem být neviditelná, ale věděla jsem, že to nejde a proto jsem vyběhla ze školy s tím, že zamířím ke svému autu. Bolest na hrudi se ovšem zvětšila, když jsem spatřila Nialla jako se olizuje s Ninou. Udělal mi to naschvál, Nina je největší štětka tady, nesnáším jí, je to královna Laidies. Proběhla jsem okolo nich a nasedla do svého auta. Vytočila jsem Harryho a bylo mi fuk, že má hodinu.
"Copak je lásko mám hodinu a všichni se na mě dívají." zasmál se do telefonu.
"Chtěla jsem jen abys věděl, že si mi právě zničil život Harry." Lehce jsem se nadechla a šeptla "nesnáším tě Harry a jediné co by jsem chtěla teď je sejít se s Lukem." zvlykla jsem.
"Proč ti tolik záleží, že si Horan bude myslet, že jsme spolu a kdo je Luke?" neřešila jsem, že celá třída nejspíš musí poslouchat nás rozhovor.
"Protože ho mám vážně ráda Harry chápeš."
"No tak ježíši jste kamarádi pochopí to však se teď oblizuje s Ninou."
"To je právě to Harry, on mi řekl, že mě miluje chtěla jsem více času, protože jsem se nechtěla k tobě zachovat zle, ale ty, ty jsi někdo kdo se chová stále zle, si někdo kdo si neváží hodně věcí a já ho asi taky miluju Harry, to je něco co nepochopíš.." chvilku jsem se odmlčela, podívala jsem se o dost daleko za sebe a viděla jsem jak se tam stále líbají. Vážně jsem se asi zamilovala, bylo strašné něco takového vidět, hruď se mi svírala a nehorázně se mi chtělo hystericky plakat, chtěla jsem se zahrabat do své postele, kde bych zůstala pěknou dobu.
"On tě miluje, no moc na to nevypadá." hnusné si odfrkl.
"Nesnáším tě Harry a jestli chceš vážně vědět za kým se chystám zeptej se právě Nialla kdo je Luke zbohem." s tim jsem hovor típla. Nastartovala jsem auto a s pištěním gum jsem vyrazila rychle pryč. Nesnáším je za to co se mnou udělali, nesnáším je za to, že myslí jen na sebe.
Možná jsem nachvilku popřemýšlela nad smrtí, ale nejsem si jistá jestli bych tohle rodičům mohla udělat.
Auto jsem nechala před letištěm a šla k recepční. Vážně se chci setkat s Lukem, bohužel dokuď neumřu což bych rodičům nechtěla udělat, musím jet jen k němu na hřbitov a přitom se zastavím za rodičemi, protože tam jsou teď na té pracovní cestě. No možná, že nakonec tam zůstanu nějaký ten čas s nimi.
Letadlo letí za dvě hodiny no akorát čas se jít odbavit. Zajímavé, jediné co s sebou mám je jen moje peněženka s penězi a doklady toť vše a tak jsem se šla odbavit a po dvouch hodinách čekání jsem odletěla do L.A...
________________________
Tak máme taky druhou část, no je taková o ničem, ale snad se vám bude líbit ..❤
Vote a komentář moc potěší 💞
Díl věnuji:
_ItsMyself_, jjandaa15, Gabka02,
S láskou Kthxx❤
ČTEŠ
Choice (H.S. & N.H.)
FanfictionDva nejoblíbenější a nejhezčí kluci na škole, dvě skupiny a nenávist. Jedna dívka, která se zalíbí oboum nejhlavnějším vůdcům skupin. Ona je chytrá, krásná, ale jiná než ostatní dívky. Koho z nich si vybere a bude stát o někoho vůbec takového? Doká...