27. Our the first.... sex.

394 33 16
                                    

Na nic nečekal a mé rty políbil, nechápala jsem proč to dělá.

"Kam mi utíkáš Car." řekl, když se odemně odtáhnul. Chtěla jsem odpovědět nějakou smysluplnou větu, ale pak jsem si uvědomila, že řekl mé jméno.

"Ty jsi mě poznal?" zeptala jsem se překvapeně.

"Tvé hnědé oči a tvůj dokonalý úsměv bych poznal všude Caroline." musela jsem se usmát "a tvá nápověda mi byla taky hned jasná a vím, že ty jsi mě poznala taky." nečekala jsem to, nemyslela jsem si, že mě poznal, je to vážně dobrý herec. Na mých rtech se tvořil ten nejupřímnější úsměv.

"Jo poznala ty kluku co mi motáš hlavu." zasmála jsem se." Vrať se tam králi plesu, já jdu domů."

"Utíkáš popelko z plesu jo." zasmál se.

"Ano."

"Tak já utíkám s tebou." nad tím jsem se zasmála.

"Takhle to v Popelce Nialle nebylo."

"Rád jsem originální." na mých rtech hrál úsměv, viděla jsem jeho RR.

"Tak se setkáme u nás?" s tím jsem přešla ke svému autu, on kývl a rozešel se také ke svému autu.

Oba jsme nasedli a jeli, já jela jako první a on hned za mnou, cítila jsem se skvěle. Auto jsem zaparkovala hned do garáže a musím říct, že s těma šatama to bylo jak těžké nalézt tak i těžké vylézt proto než jsem vylezla, Niall už byl u mě.

"Jdeme ke mě do pokoje?" on jen přikývl a tak jsem zamkla garáž a rozešla jsem se do svého pokoje. "Jdu se jen převléknout, hned jsem zpět." řekla jsem a zalezla jsem si i s věcmi do své koupelny. Snažila jsem si sundat šaty, ale nemohla jsem si nějako stáhnout zip dolů, nahoru je to hold lehčí a tak jsem vylezla a celá asi rudá jsem se podívala na Nialla, který se válel na mé posteli.

"Nialle, je mi to trapný, ale nemohl bys mi pomoc?" zeptala jsem se a poukázala na zip v zadu.

"Nevím proč by ti to mělo být trapný, strašně rád ti pomohu."s tím se zvednul a chytnul mi látku u krku. Lehce se mě dotkl a mým tělem přejela příjemná elektřina. Zip táhnul pomalu a já měla chuť ho svalit na postel a začít ho líbat na jeho úžasné rty. Zip sjel až dolů a tak jsem poděkovala a vešla jsem zpátky do koupelny, kde jsem si na sebe vzala černé větší tričko a krátké úzké kraťásky. Vyšla jsem z koupelny a pousmála jsem se na něho, ležel si v posteli a díval se na mě. Sjel mě od zhora až dolů.

"Nedáme si něco? Mám dole flašku aspoň vína." zasmála jsem se, potřebovala jsem se lehce uvolnit.

"Tak jo já pro ni dojdu, je v lednici?" zeptal se a já jsem jen kývla. O chvilku později přišel s dvěma skleničkami a s otevřenou lahví vína, oboum nám nalil a mě podal skleničku.

"Na zdraví." usmála jsem se a on se na mě taky usmíval, skleničky jsme o sebe cinkli a napili se. Né, že bych chtěla nějak pít, ale potřebovala jsem si dodat odvahu proto jsem celou skleničku vypila na ex a podívala jsem se na něho. Zopakoval to co já. Skleničku jsem položila na stůl a tu jeho jsem vzala taky. Když obě skleničky byli na stole, obrátila jsem se k němu a sedla jsem si na něho obkročmo, musela jsem se dotknout jeho rtu, proto jsem ihned začala líbat jeho rty, on spolupracoval o chvilku později mě povalil pod sebe a začal mi sundávat tričko, to samé jsem zopakovala i já a nakonec jsem o další chvíli leželi na sobě nazí. Než se, ale odehrál samotný akt, líbnul mě na moje rty a pak se malinko oddálil, naše rty se, ale stejně dotýkali.

"Miluju tě Car." byl úžasný, vážně byl, miluju ho, dokázal to říct v tu nejlepší chvíli, tenhle den nemohl končit lépe.

"Miluju tě Nialle." šeptla jsem mu zpět do rtu. A tím začala naše úžasná noc, na kterou nikdy nezapomenu....

____________________

Doufám, že jsem někomu z vás udělala radost. 🙌

Snad se část líbila.

Vote a komentář moc potěší. ❤

Díl věnuji:

_ItsMyself_, jjandaa15, Gabka02,

Alexis-Lexis, HanaTthov,

AnetCihlicka, HeyNobodyImportant,

theterristyles, BaraRegalov,

gargamelka23

Už je váš docela moc takže se předem omlouvám pokud jsem na někoho zapomněla. :(

A ještě rovnou se omlouvám, díl vyjde asi až v pátek nejdřív :( no uvidím, dneska jsem se vážně snažila, protože jsem se těšila co řeknete na tento díl. Doufám, že si počkáte. Zase jsem se rozepsala no nic tak se mějte.

Doufám, že vás dneska neodnesli čerti. 😂😈😈

S láskou Kthxx❤

Choice (H.S. & N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat