25. Preparation

379 30 6
                                    

Na to v kolik jsem šla jakoby dneska ráno spát jsem se probudili brzo. Bylo právě osm hodin ráno a já jsem si udělala ranní hygienu a ihned jsem se po ní šla obléknout do světlých džínů, které byli lehce roztrhané na stehně a k tomu květovanou košili. Oči jsem si namalovala černou tužkou a řasenkou a šla jsem do garáže ke svému autíčku. Garáž byla zavřená takže jsem usoudila, že ji Harry čudlíkem, co je ve vnitř, zavřel a pak musel rychle odsuď zmizet.

Naskočila jsem do auta, otevřel jsem si garáž a vyjela jsem k obchodnímu centru, garáž jsem za sebou zavřel. Cesta nebyla dlouhá a já jsem už parkovala u obchodního centra, kde jsme minule byli s Perrie. Zhluboka jsem se nadechla a vyšla jsem z auta, jela jsem do druhého patra, kde se nacházel Starbucks a šla jsem si tam dát své oblíbené karamelové kafe, protože bych jinak usnula za chůze. S kafem jsem si sedla do jednoho boxíku a jen tak jsem tam seděla a pila. Člověk by mohl říct, že nad něčím přemýšlím, ale můj mozek právě dával výpověď, nemyslela jsem na nic jen jsem seděla a pila jsem kafe a přitom jsem se dívala na sedačku na proti mě.

Po dopití úžasného kafe jsem se zvedla a šla jsem projít obchody s plesovými šaty nebo prostě jen, kde měli nějaké šaty. Jenže žádné šaty nebyli takové jaké jsem si představovala. Chtěla jsem šaty na způsob co měla třeba Hillary Duff v Moderní Popelce, aby byli nadýchané a vršek byl korzet, jenže tady byli maximálně jen vážně zlehka nadýchané. V tom mi v hlavě utkvěl nápad, co když si koupím látku a ty lehce nadýchané šaty a jen si dodělám horní vrstvu. No měla jsem to začít řešit dřív, akorát, kdo mohl čekat, že nikde v tak velkým centru nebudou mít tak úžasné šaty z mých snů, že? A tak jsem si rychle šla koupit šaty, bílou látku, bílou masku, která měla okraje lehce krajkované, byla vážně hezká. S tímto nákupem jsem zašla ještě do obchodu s obuví, přešla jsem rovnou ke střevíčkům, koukala jsem se po všech různých a už jsem cítila tu bezmoc, že ani boty mít hezké nebudou, ale pak jsem je uviděla. Byli dokonalé. Byli bílé se zlatou barvou, vypadali úžasně a já se nemohla od nich odtrhnout. Ta zlatá barva dodávala střevíčkům jako by byli hodně drahé a mě se to neskutečně líbilo, a i když pod šatami nebudou vidět, já je prostě musím mít, proto jsem si našla své číslo a po vyzkoušení jsem je šla zaplatit. A s tím vším jsem běžela ke svému autu abych všechno stihla. Bylo už 11hodin a ples začíná v šest, měla bych si vážně hodně máknout.

Vyjela jsem z nákupního centra, doma jsem byla za asi 20minut, snažila jsem se jet vážně rychle, ale v tuto dobu je v Londýně velký provoz. Nakonec jsem to, ale zvládla a jsem doma. Ani jsem nepřemýšlela nad jídlem a šla jsem si vyhrabat šicí stroj co tu měla mamka, ale nikdy ho snad nepoužila. Naštěstí od babičky, která mě to učila asi v 10 letech, jsem si ještě něco pamatovala a tak jsem začala. Mohu říct, že to nebyla žádná sranda na udělané šaty udělat nové vrstvy a ještě aby to nějak vypadalo, ale po 4hodinové práci jsem si mohla vážně zatleskat, měla jsem to.

Byli čtyři hodiny odpoledne, když jsem to dodělala, proto jsem si objednala pizzu, která mi přišla během 20minut. Rychle jsem ji snědla a šla jsem se umýt. Když jsem vylezla z vany, bylo už pět hodin, už teď mi bylo jasné, že to nestíhám, že přijedu tak v sedm možná i dýl, ale bylo mi to jedno. Dneska je vážně hektický den a já jen doufám, že mě nikdo nepozná. Vyfénovala jsem si vlasy a když jsem je měla suché, šla jsem si na sebe navléknout šaty, mohu vám říct, že byli vážně boží. Nevím jak jsem to dokázala, ale děkovala jsem babičce, že se mě to snažila naučit, i když já jsem si spíš chtěla hrát. Ona mi říkala, že jednou se mi to bude hodit a já netušila proč, ale měla pravdu ovšem jako vždy, teď se mi to vážně hodilo a se svojí práci jsem naprosto spokojená. Namalovala jsem si oči černou tužkou a řasenkou, rty jsem si přetřela rudou rtěnkou. A teď přišli na řadu vlasy, mé přírodně divně poházené vlasy jsem si kulmou pořádně natočila a když jsem se podívala do zrcadla ani jsem nevěřila, že jsem to já, mohu opravdu říct, že mi to neskutečně slušelo. Na nohy jsem si vzala ony střevíčky. Usmála jsem se na sebe do zrcadla, nasadila jsem masku a s posledním pohledem jsem si vzala psaníčko a vyšla jsem z pokoje pryč. Bylo sedm hodin večer, všichni už tam budou, celá škola. Nasedla jsem do mamčiného černého Jaguáru a mohla jsem vyjet. Mé auto by poznali někteří lidé, u kterých jsem si nepřála zrovna aby věděli, že tam jsem, i když měla jsem se na Harryho teď vážně vykašlat a jít s Niallem, ale teď už je to jedno.

Vyjela jsem z garáže a vydala jsem se ke školnímu sálu, kde se to mělo konat..


V tuhle chvíli jsem ještě netušila co se v tu noc stane...

___________________________

Tak doufám, že se vám část líbila.

Vote a komentář moc potěší ❤

Díl věnuji člověku, který tohle právě čte. ❤

Co myslíte, že se stane?

Jak jste si užili sobotu? Já jsem se akorát teď vrátila z menší oslavy. 🎉🍷🍻🎂..

Kdyžtak se moc omlouvám za chyby.

S láskou Kthxx❤

Choice (H.S. & N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat