38. Monday..

356 28 35
                                    

Mým pokojem se rozezněla hudba, kterou mám dánou jako budík. Otráveně jsem se natáhla pro mobil a budík vypnula. Popravdě? Vůbec se mi do té školy nechce. Nejraději bych znovu zalehla k tomu blonďáčkovi a spala bych. Bohužel to nejde a tak vylezu z vyhřáté postele a jdu do koupelny udělat si ranní hygienu. Po hygieně se začnu oblékat. Dneska jsem si vybrala světlé džíny, černé tričko s krajkou a na to černý cardigan. Mám ráda takovéhle věci. Přešla jsem k zrdcadlu, kde jsem si nanesla lehkou vrstvu make-upu. Své oči jsem si obtáhla černou tužkou a řasy černou řasenkou, která mi prodloužila mé vcelku krátké řasy. Usmála jsem se na sebe do zrcadla. Vzala jsem ještě lesk na rty s příchutí jahody a natřela ho nejdřív na dolní ret a potom i na horní. Rty jsem o sebe otřela a prohlédla jsem se celá v zrcadle. Musím říct, že jsem se sama sobě i líbila a to je co říct. Z koupelny jsem přešla zpět do mého pokoje kde stále spal ten skřítek.

"Nialle." začala jsem budit toho mého skřítka, který ale dále v klidu spal. "Nialle vstávej." lehce jsem s ním zatřásla, ale on se jen otočil na druhou stranu a spal dál. Byl jako malé dítě. "Sakra Nialle vstávej musíme do školy." mluvila jsem nahlas, ale on jakoby měl v uších nějaké špunty a vůbec mě nevnímal. Své rty jsem dala na ty jeho a začala jsem ho líbat. On začal spolupracovat proto jsem se odtáhla. "Lásko vstáváme." usmála jsem se na něho a on si promnul oči.

"Dobré ráno." řekl a své ztuhlé tělo protáhnul.

"Tebe je tak těžké budit Nialle tak šup ať stihneme ještě snídani." houknu na něj a už jdu dolů do kuchyně. No popravdě moc času už nemáme proto uvařím oboum kafe, vezmu tousty co tu byli a dám je do toustovače. O chvilku později tousty už jsou a tak je vyndám a dám na talířek. To udělám ještě několikrát. Vyndám nějaký salám na stůl, máslo a marmeládu ať si na to dá co chce a jdu si i s kafem sednout. O chvilku později už přichází i Niall už oblečený proto si vezme svůj hrníček kafe a jde si sednout ke mě.

Po snídani vezmeme tašky a jdeme k jeho autu, které nás doveze až před tu budovu nazývanou škola.

Oba dva vylezeme z auta a v ruku v ruce jdeme do té veliké budovy plné zla. Když vejdeme do školy a jdeme tou dlouhou chodbou k našim skříňkam vidím jak se všichni zase dívají naším směrem a jak si něco šeptají. Tohle mě vážně nebaví a popravdě nevím co na tom vidí. Akorát závidí či co a o svých problémech neumí diskutovat. Ale nikomu jsem nic neřekla a své věci jsem si dala do skříňky a doufala jsem, že tento den přežiju v klidu.

"Zlato?" promluvil na mě Niall.

"Ano?"

"Po škole tě vyzvednu a někam tě vezmu jo tak s tím počítej." řekne jeho krásný hlas, který bych mohla poslouchat pořád. Já jsem byla schopna jen přikývnout. Jeho rty se přitisknou na ty mé a potom už jen vidím jak jeho postava se odemně vzdaluje jelikož teď nemáme stejné hodiny.

Naštěstí se den překulil a já už se blížím pomalu k černému autu jehož majitel je usměvavý blonďaček s krásnými modrými oči a jehož pohled právě směřuje na mě i když se tam baví s Liamem a Louisem.

"Ahoj." pozdravím je všechny.

"Ahoj." opětuji mi jak Liam tak i Louis.

"Ahoj zlato." řekne Ní a přitáhne si mě do polibku.

"Tak mi půjdeme a uvidíme se zítra čau." řeknou kluci a ja se musím zasmát jak rychle se odsuď vypařili.

"Jedeme?" optám se a on jen přikývne a jde mi otevřít dveře u spolujezdce. S "děkuju" nastoupím a Niall pak oběhne auto a sám si nastoupí na místo řidiče. "Kam pojedeme?" zeptám se když začne odjíždět z pozemku školy.

"Nebuď zvědavá." na jeho tváři se značí pobavení.

"Hahaha." protočím oči a kouknu se ven kde se kolem míhají jak lidi tak i různé budovy. O chvilku později je tu už mnohem prázdněji jelikož jedeme do klidnější zóny.

Naše auto začne parkovat před nějakou budovou a podle názvu poznám co se asi bude dít.

"Golf?" povytáhnu své obočí.

"Jo je super." usměje se Niall.

"Asi jsem ti zapomněla říct, že jsem golf nikdy nehrála."

"A proto jsem tady já." usměje se Niall, políbí mě a táhne mě za sebou do té velmi draze vypadající budovy. Ve vnitř to vypadá taky velmi draze a elegantně. Musím ale říct, že je to tu moc pěkné. Barvy mají sladěné do šedé a do barvy dřeva což musím pochválit, vypadá to velmi hezky.

"Na." podá mi Niall nějakou tašku a já se podívám do vnitř. Je v tom oblečení. "Běž se převléknout." řekne jen a ukáže na dveře a tak se tam vydám. Převléknu se do černého tílka a bílé sukně. Své věci si dám do skříňky a uzamknu je. Klíč si dám do malé kapsičky, která je na té sukni možná i z tohohle důvodu. Vyjdu ven před šatnu a tam už stojí Niall též převléknutí. Musím říct, že mu to ale sekne. V ruce drží pytel s holema.

"Sekne ti to zlato." usmívá se na mě.

"Ty taky nejsi k zahození." zasměje se a na demnou pobaveně pokroutí hlavou.

Dojdeme k takovému vozíku, který nás doveze k nějaké jamce s číslem 7. Mé oblíbené číslo tak to by mi mohlo jít. Je to jamka blízko lesíku a musím říct, že je to tady krása člověk by ani neřekl že je to stále v Londýně. Seskočila jsem z vozíku a Niall mi podal tu hůl. Tak jsem ji nějako chytla, protože vážně nemám ponětí jak to mám držet.

"Já ti to ukážu a ty to pak po mě zoopakuješ je to jednoduché." řekl a postavil se k takovému bodu co značilo odkuď se začíná. Míček položil na ono místo. Chytl pořádně hulku do svých velkých rukou a své kolena lehce pokrčil. A pak s velkým švihem míček odletěl k jamce, která byla označena praporkem. Popravdě? Nejspíš jsem slepá, ale nevím jestli ten míček spadl do té jamky a nebo je někde vedle, ale neřešila jsme to, protože Niall už na mě volal ať jdu.

"Neboj zamiluješ si to." řekl. Já se tedy snažila postavit tak jak jsem si myslela, že stál on. Nestihla jsem ani pálit a Niall už říkal že dělám něco špatně.

"Ukážu ti to." řekl a já chtěla teda poodejít. " Čekej tady." řekl a já teda zůstala stát na místě. On si stoupnul za mě. Své kolena pokrčil a tím strkal do těch mých. Byl doslova na mě nalepený. A né že by mě to vadilo spíš mě to vzrušovalo což asi na golfovém hřišti nebylo nejlepší. Jeho ruce pomalu jeli po mých rukou až na konec kde drželi hůl. Ty pomalé pohyby mi snad dělal naschvál. Jednu ruku mi dal výše a tu druhou naopak níž. A pak se mnou zvednul hůl nahoru a s poradným švihem odpálil se mnou míček.

"A teď ty sama." řekl a poodstoupil odemně. Najednou mě ovládla až zima. Jeho teplo mě zahřívalo a teď už mě nemá co zahřívat. Popravdě jsem si přála aby se zase ke mně vrátil a obejmul mě, protože to bylo tak strašně moc příjemné. Snažila jsem se urovnat své myšlenky a myslet jen na míček, který je teď na označeném místě a čeká až ho odpálim. Pořádně jsem se nadechla a míček se vší vervou odpálila.

" Výborně." řekl Niall a přešel ke mě aby mě mohl políbit.

Nakonec jsme tam byli ještě dvě hodiny a já si myslím, že mi to dost šlo. A vlastně mě to i dost bavilo. Nikdy jsem nechápala co na tom ty lidi mají, ale když to hrajete s někým jako je Niall tam to pak už chápu.

A tak jsme se vrátili domů. K večeři jsme si koupili pak už jen pizzu a šli jsme spát. Samozřejmě, že nesměl ale chybět sex, když mi dělal na tom hřišti takové naschváli.

Zítra je ten závod a popravdě nevím jestli se bát. Mám takový divný pocit.....
___________________________

Další díl ❤

Doufám, že se vám líbil.

Vote a komentář potěší.

Tak jo už nás čeká jen poslední díl a Epilog...❤

S láskou Kthxx ❤

Choice (H.S. & N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat