30. I love you, too.

372 32 16
                                    

Celou sobotu a neděli jsme nedělali nic jiného než koukali na filmy, váleli se a měli jsme několikrát sex. S ním to bylo tak dokonalé, že snad nikdy nebudu mít dost. A tak dneska už je zase pondělí a my jdeme do školy, samozřejmě, že spolu jedeme. Já jedu jenom z donucení. Do téhle školy jsem se v životě už nechtěla vrátit, ale Niall mě nakonec přemluvil. Vlastně u mě i celý ten víkend prospal takže jsem se ráno probudila vedle toho úžasného stvoření a málem jsme si dali ranní rychlovku, naštěstí jsem měla ještě dost síly a vymanila jsem se od něho s tím, že bysme jinak nestihli školu. Udělala jsem si ranní hygienu, převlékla jsem se do světlých džín s černým trikem co bylo od pupíku dolů průsvitné.

Přešla jsem dolů, kde Niall už dělal vajíčka a ještě stále jsme měli džus od jeho mamky proto jsem se napila a pak jsem ho šla obejmout. Rukama jsem zajela pod jeho tričko a jezdila jsem mu po břiše.

"Třeba bysme to stihli." chvíli jsem přemýšlela o čem mluví než mi to došlo. Byla to narážka na ranní debatu proto jsem ruce dala pryč a zasmála jsem se nad tím jak se na mě dívá jako smutné štěňátko, kterému jste odepřeli hračku.

"Nechtoho Nialle, na mě ten tvůj kukuč nezabírá." zasmála jsem se a pokroutila jsem nad ním hlavou. Udělala jsem si typické kafe. Niall nám oboum naložil snídani na talíře a tak jsme si spolu sedli a začali jsme jíst. Furt se na mě díval tím svým pohledem.

"Nialle." zaúpěla jsem a on se jen zasmál.

"No dobře vzdávám se." na důkaz zvednul ruce a já se smála, mám toho nejlepšího kluka pod sluncem. Po snídani jsme, ale už museli vyrazit ke škole, proto jsem vzala tašku a mohli jsme jít. Vyšli jsme z domovu, já jsem zamkla a šla jsem k černého RR, nastoupila jsem na místo spolujezdce a Niall tak mohl vyjet.

Když jsme přijeli ke škole, oba dva jsme vystoupili. Počkala jsem si na Nialla aby jsme šli spolu, když ke mě přišel, spojil naše ruce v jedny, nad tím jsem se usmála. Viděla jsem ty pohledy těch holek, viděla jsem ty nechápavé pohledy všech, to šeptání kolem, ale v tuhle chvíli mi to bylo jedno, nic mě nezajímalo, já byla s ním a byla jsem s ním šťastná. Jediné čeho jsem se bála, že nám to nevyjde, ale nad takovými myšlenkami jsem si ihned zakázala přemýšlet. Doprovodil mě k mé skříňce.

"Miluju tě." Šeptnul naproti mým rtů a pak je políbil, své ruce jsem přemístila za jeho krk a tím jsem si ho ještě blíž přitáhla. Když jsme se od sebe odtrhli, šeptla jsem mu já zas do jeho rtu.

"Já tebe Nialle." vypadal spokojeně, já si dala svoje věci do skříňky a pak jsem šla s ním k té jeho. Vypadalo to jako by jsme bez sebe nemohli dát ani ránu, ale já vím proč to dělal, chtěl si mě ochránit, bál se aby se mnou nemluvil Harry, nechtěl to, já to věděla i když se snažil dělat, že je vše v pořádku.

První hodinu jsme měli spolu a tak jsme se pak v ruku v ruce rozešli do třídy. Snad celá třída ztichla, když jsme vešli, my se rozešli do zadní lavice, kde seděl Louis a Liam.

"Vy dva spolu?" zeptal se Liam a Louis se bouchnul do čela.

"Né ty pako asi se jen tak drží za ruce, blbější otázku jsi položit Payno nemohl." řekl Louis a já se s Niallem rozesmála.

"Jo jsme spolu." Pak doplnil Niall.

"Gratuluju brácho." řekl Liam a Louis se přidal pak taky.

"Sekne vám to spolu."mrkl Louis a já se upřímně usmála a posadila jsem se na židli, Niall hned vedle mě. Hodina se vlekla, učitel tam něco mluvil a já ho nedokázala vnímat, protože mě Niall hladil celou dobu po noze a usmíval se svým dokonalým úsměvem, proto místo sledování učitele jsem sledovala raději jeho, byl tak krásný a teď je můj. Mohla bych se nad ním rozplývat snad celou hodinu, bohužel mé zkoumání přerušil až hlas učitele.

"Slečno Riverside mohla byste prosím věnovat pozornost mě a ne panu Horanovi." v tuhle chvíli jsem odtrhla oči od Nialla a setkala jsem se s několika páru očí, které sledovali jen mě, samozřejmě Niall vedle mě se uchechtnul. Mé tváře chytli lehce červenou barvu.

"Já jsem hold mnohem zajímavější." hraně jsem ho bouchla do ramene.

"Byl bych rád kdyby ste si slečno něco odnesla z této hodiny." jen jsem kývla a pak jsem se otočila na kluka vedle mě.

"Jsi blbec." Potichu jsem se zasmála.

"A proto mě miluješ." jakoby jsme byli jen my dva, jen já a on. Nic kolem neexistovalo, všechny hlasy lidí jakoby zmizeli, viděla jsem jen jeho. Pomalu se začal přibližovat a já ho sledovala, byl tak úžasný, jeho rty jsem už potřebovala ochutnat. Věděla jsem, že mi to dělá naschvál aby já byla ta nedočkavá, abych byla já co ho potřebuje, ale bylo mi to jedno, možná, protože já ho vážně potřebovala a proto jsem spojila naše rty v jedny. On se velmi rychle zapojil do polibku, užívala jsem si tuto chvíli, lehce mě kousnul do rtu až z mých úst vyšlo lehké zavzdychaní, v tu chvíli jsem si uvědomila, že ve třídě nejsme sami a proto jsem se od něho odtrhla. On měl na svých rtech ten dokonalý úsměv co ho dělalo nevinným klukem. Cela třída se na nás dívala a já pokroutila očima.

"Bože tabule je na druhé straně." v tu chvíli se všichni otočila a já se uchechtla.

"My dva jsme zajímavější." zasmál se Niall a asi si neuvědomoval, že mluví přes celou třídu nebo to možná dělal i naschvál, naštěstí zazvonilo a já se tak postavila abych mohla odejít.

"Máte štěstí, že zvoní tohle si příště provozujte někde jinde." řekl hnusně učitel a odešel pryč, nad tím jsem se jen uchechtla, políbila jsem Nialla a šla jsem pryč na další hodinu, protože má hodina byla o patro výše než jsem ji měla teď a Niall bohužel zůstává ve stejné učebně..
______________________________

Jsem tu s dalším dílem.

Doufám, že se vám líbil.

Vote a komentář potěší.❤

Věnuji ho vám všem.❤

Jak se těšíte na Vánoce a máte už všechny dárky?

Já jsem začala nakupovat teprve o víkendu a z 12 lidí mám jen pro 2 :D jsem zvědavá jak to stihnu...

A jak se máte?

S láskou Kthxx❤

Choice (H.S. & N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat