Doma samozřejmě nic nebylo proto jsem se vydala ještě rychle do obchodu koupit aspoň nějaké pečivo, jogurty, salát a spoustu důležitých věcí. K tomu ještě nějaké brambůrky, čokolády, popcorn, Coca-Colu, Kofolu, Fantu a různé další pití abych vydržela zas dlouho, protože mě vážně nakupovat jídlo nebaví. Se svým velkým nákupem jsem se vydala domů. Doma jsem všechno vybalila, uklidila a šla jsem se i s kofolou k televizi. Při sledování nějakého zamilovaného seriálu, který mi v něčem připomínal mě, vlastně ani nevím proč, možná, protože svým rozhodnutím dokázala ublížit někomu a to já přesně nechtěla, ale dařilo se mi to, mi začal zvonit mobil.
Perrie. Od té "hádky", jestli se to tak dá nazvat, jsme se už nebavili. Hovor jsem, ale přijala."Prosím?"
"Ahoj Car tady Perrie."
"Ahoj Perrie."
"Víš chtěla bych se ti omluvit, máš pravdu, ale přece se kvůli nim nebudeme hádat, nechtěla jsem jen aby ti ublížili, ale jsi fajn holka nechci o tebe přijít a tak jsem si říkala jestli bys nechtěla někam zajít." musela jsem se usmát, vcelku mě štvalo, že jsme se nebavili. Hned jak si ke mě první den sedla viděla jsem v ní skvělou kamarádku, takže naše výměna názorů mě vážně mrzela.
"Strašně ráda Perrie."
"Tak já tě vyzvednu, kde bydlíš?" A sakra..
"Hele co kdyby jsi mě vyzvedla u toho parku jak se jde směrem k Street Lay."
"Dobře." potom jsme se už domluvili jen na čase a hovor jsme ukončili. Měla jsem ještě půl hodiny proto jsem televizi vypla a šla jsem se trošku poupravit. Oblečení jsem si nevysvlékla takže jsem si ho nechala, jen vlasy jsem si přečesala vzala jsem si kabelku s peněženkou, mobilem a klíčemi a pomalu jsem vyšla. Ten park byl od mého domu 15minut chůze takže jsem nemusela nějak spěchat. Pomalu jsem docházela k parku a už jsem viděla jak se sem řítí malé červené auto jménem Corsa. Auto zastavilo u krajnice a tak jsem se rozešla k němu. Otevřela jsem dveře od spolujezdce a nastoupila jsem dovnitř.
"Ahoj." pozdravila jsem dívku.
"Ahoj."usmívala se na mě. "Vážně mě to mrzí takže všechno v pohodě?" zeptala se mě.
"Taky mě to moc mrzelo takže ano, všechno v pohodě." usmála jsem se na ní. "A kam jdeme?" zeptala jsem se, když vyjela.
"No zaparkovala bych u nákupního centra a jako první bych šla do Starbucku." soustředila se na jízdu, já se musela usmát, ano Starbucks, mám chuť na nějaké kafe.
Perrie zaparkovala v podzemních garážích. Obě jsme vylezli a výtahem jsme se dostali do druhého patra, kde se právě nacházel Starbucks. Vlezli jsme do vnitř a obě jsme si objednali.
"Já zaplatím obojí." vyhrkla jsem na prodavačku, která nám to namarkovala a já jsem za nás obě zaplatila. S Perrie jsme si šli sednou do jednoho volného boxíku.
"To jsi nemusela Car." řekla hned Perrie.
"Já vím, ale chtěla jsem, vůbec to neřeš." usmála jsem se a napila jsem se ze svého kelímku.
"Tak děkuju a příště tě teda pozvu já." Nad tím jsem jen pokroutila hlavou, ale už jsem to moc neřešila. Obě jsme nakupovali různé hadříky, popravdě? Já teda moc ne, jenom jsem nakupovala v L.A., ale Perrie ta kupovala snad vše co se jí líbilo. Nakonec jsme si skvěle rozumněli a já si tenhle den s ní vážně užila. Nechala jsem se vyhodit zas u toho parku.
"Tak jo tak se měj a děkuju za super den."objala jsem jí ještě v autě než jsem vylezla.
"Já taky děkuju a ahoj Car."dveře jsem zabouchla a s tím se ona rozjela pryč, já se pomalu rozešla domů. Doma jsem, ale už nebyla schopna nic udělat, že jsem se jen rychle umyla a šla spát..
__________________________
Tak je tu další díl, dnešní je o ničem, ale prostě museli se skamarádit :D ...
A ještě bych chtěla říct (napsat), že nevím jestli nějaký Street Lay existuje bylo to první co mě napadlo. :D
Doufám, že se aspoň trošku líbilo vote a komentář moc potěší ❤
Díl věnuji:
_ItsMyself_, jjandaa15, Gabka02,
HeyNobodyImportant, theterristyles
S láskou Kthxx❤
ČTEŠ
Choice (H.S. & N.H.)
FanfictionDva nejoblíbenější a nejhezčí kluci na škole, dvě skupiny a nenávist. Jedna dívka, která se zalíbí oboum nejhlavnějším vůdcům skupin. Ona je chytrá, krásná, ale jiná než ostatní dívky. Koho z nich si vybere a bude stát o někoho vůbec takového? Doká...