29.What did you do?

387 27 11
                                    

Probudila mě vůně co se linula z kuchyně. Na gauči už jsem byla sama a přikrytá a tak jsem odkryla deku a vydala jsem se do kuchyně. V kuchyni byl Niall ke mě otočení zády a něco tam připravoval a tak jsem se za ním pomalu plížila až jsem ho nakonec ze zadu lehce obejmula, strašně sebou cuknul jak se lekl, já jsem se jen zasmála. Otočil se ke mě a věnoval mi svůj dokonalý úsměv a úžasnou pusu na rty.

"Už jsi v pořádku?"

"Ano Nialle, já.. omlouvám se."

"Neomlouvej se." S tím si mě znovu přitáhl do hřejivého obětí co jsem tak milovala.

"Copak tady děláš?" zeptala jsem se po chvilce, on se jen roztomilé usmál.

"Dělám čínské nudle s kuřecím masem, ještě chviličku a budou." Zamíchal s tím a pak otevřel ledničku a podal mi džus "na napij se, je domácí." Vzala jsem džus do ruky a napila jsem se, byl vážně vynikající.

"To jsi dělal ty?" On se přiblbě usmál a ja poznala, že on to nedělal. "Kdo to dělal Nialle?" S tím jsem ho hraně bouchla do ramene.

"Ty taky všechno poznáš co?" zasmál se a já musela s ním "Moje mamka."

"Má to vážně výborné a ty nudle asi taky co?" měl to tam tak hezky připravené a nejvíc se mi líbilo jak dělal, že s tím míchá.

"Proč si to myslíš?" zeptal se na oko ublíženě, já se, ale musela smát.

"Protože na tomhle bys nic neuvařil Nialle." dala jsem dolů hrnec co tam měl a sáhla jsem na plotýnku, která byla úplně studená.

"Aha." řekl smutně "No dobře tak to vařila taky mamka." Pokroutila jsem hlavou.

"Ale i snaha se cení Nialle." s tím jsem si ho přitáhla do polibku, který trval snad i několik minut, ale mě to nevadilo a jemu asi taky ne. Oboum dvoum nám naložil na talíře a my tak mohli začít jíst. Musím říct, že to bylo vážně vnikající.

Po obědě jsme si šli sednou k televizi, akorát dávali Teorii velkého třesku a tak jsme se s Niallem dívali a dost jsme se zasmáli. Hned po teorii začal dávat dva a půl chlapa a tak jsme se koukali. Asi v půlce seriálu mi začal zvonit telefon a tak jsem se vyprostila z Nialloveho obětí a vzala telefon do ruky. Máma. Proto jsem šla do kuchyně a hovor přijala.

"Ahoj mami." No taky dost, že se ozvali, měla jsem rodičům zakázáno volat pokuď se neděje nic vážného, protože by mohli být s klienty a pak by to prý působilo divně či co. Poslední dobou mi přijde, že rodičům jde už jen o kariéru, tohle jsem nikdy nezažila místo toho aby když jsme se teda odtamtuď odstěhovali to nechali být tak oni prostě musejí tam jet kvůli známostem.

"Ahoj zlato, já jen, že jsme ten případ už vyřešili a vyhráli jsme, ale známý určitě si ho budeš pamatovat Dickresn, nás poprosil o pomoc, doufám, že ti to nevadí." Co jsem říkala, známý a známý a bla bla bla, ale na druhou stranu mi to zas ani nevadí aspoň mám volný barák.

"Jasně, že ne mami, hlavně to vyřešte, ahoj." prostě jsem hovor típla a vrátila jsem se k Niallovi, ke kterému jsem se přimáčkla.

"Kdo to byl?"

"Mamka." povzdechla jsem si.

"Copak?"

"Ale nic Nialle, jen..."odmlčela jsem se "...že tam zůstanou bůh ví jak dlouho." mykla jsem rameny. Jeho rty mě začali líbat nejdřív na rtech, potom, ale postupovali na krk a jeho ruce mi začali sahat pod tričko, já se nebránila naprosto jsem se mu odevzdávala. Popadl mě pod zadkem a šel se mnou do mého pokoje, kde mě pohodil na moji postel. Sundal mi tričko a já nebyla po zadu a tak to pokračovalo až nakonec jsme leželi oba dva nazí, on nademnou. Jeho jazyk putoval po mém těle od rtů až k rozkroku a tak jsem s ním prožila další úžasný sex s dokonalou předehrou..
________________________

Omlouvám se, ale díly budou vycházet pomaleji.

Snad se ale i tak líbí.❤

Vote a komentář potěší ❤

Díl věnuji:

_ItsMyself_, jjandaa15, Gabka02,

AnetCihlicka, HeyNobodyImportant,

Alexis-Lexis, theterristyles,

gargamelka23, BaraRegalov,

HanaTthov

Snad jsem na nikoho nezapomněla

S láskou Kthxx❤

Choice (H.S. & N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat