Středa a čtvrtek utekli jako voda a právě přišel den odjezdu, přišel pátek. Včera večer jsme s Niallem balili a teď už dáváme věci do auta a budeme vyjíždět, protože je osm hodin ráno. Harryho jsem od té doby nepotkala. Buď se mi dobře vyhýbal a nebo nebyl ani ve škole těžko říct.
"Hlavně jeďte opatrně." řekla Maura a dala Niallovi pusu na čelo. Nad tím jsem se jen lehce zasmála, protože dělal u toho xifty. "Dohlídni na něj Car." řekla mi Maura, když si mě přitáhla do objetí.
"Nebojte" usmála jsem se.
Po rozloučení jsme si sedli do auta a mohli jsme vyjet. Po cestě jsme si zpívali aby nám cesta utíkala rychleji. Na tváři jsem musela mít úsměv, protože jinak to ani nešlo. Vedle mě sedělo to úžasné blonďaté stvoření a měli jsme víkend konečně jen pro sebe. Tak moc jsem se těšila, že si odpočinu od Londýna a ty problémy co mě trápí, že všechny nechám tam. Myslím jak Harryho tak i rodiče, kteří se mi už dlouhou dobu zase neozvali až na jednu SMS včera večer, že by měli přijet příští týden v pátek. To bylo všechno. Dost mě mrzelo, že jsme měli vždycky úžasný vztah a měli na mě vždy čas, když jsme byli v Los Angeles, ale tady ? Od té doby co jsme se přestěhovali tak to jde z kopce. Nemají na mě čas a jsou takovou dobu v městě odkuď jsme se právě odstěhovali. Nechápu je, vážně je nechápu, ale řekla jsem si že nad nimi nebudu přemýšlet a tak to i dodržím.
Už jedeme tři hodiny a tak Niall právě teď zastavuje u supermarketu, protože nám došli zásoby brambůrek, bonbónů a hlavně nám došlo pití. To brzo pomyslela jsem si. Vylezla jsem z auta a pořádně jsem se protáhla.
"Jak dlouho to bude ještě trvat?" zeptala jsem se ho.
"Ještě tak hodinku." usmál se na mě a s tím jsme vstoupili do vnitř. Po dokoupení zásob jsme mohli znovu vyjet. A i když jsem si říkala, že ta cesta je hrozná a podobný věci mohu vám říct že ta 4,5hodinova cesta za to opravdu stála.
Právě jsme totiž přijeli před jejich chatu.
"Jsme tady." nezmohla jsem se ani na slovo. Byla naprosto úžasná, byla na kopci jak mi Niall říkal a byla tady sama. Nikdo nikde nebyl. Byl tu krásný klid. Z auta ochromená jsem vylezla a dívala jsem se kolem.
"Je to nádherné." Po mém dlouhém rozkoukávání jsme vzali věci a šli dovnitř. Vevnitř to stalo taky za to. Byla to velmi moderně zařízená chata. Nákup co jsme si dovezli jsme dali s Niallem do ledničky, která tu po celou dobu byla zapnutá. Byla jedna hodina a tak jsme se rozhodli, že si ohřejeme kaši co nám připravila Maura a já jsem mezitím usmažila čínu. Bylo to rychlé, protože maso bylo kuřecí takže zanedlouho jsme už seděli v obývacím pokoji a jedli jsme. Bylo to vážně moc dobré.
Po obědě si Niall lehnul na gauč a já si lehnula před něho. Objímal mě kolem pasu a sem tam mi dal pusinku na krk. Dívali jsme se na něco v televizi, ale já jsem to moc nevnímala.
"Co by jsi chtěla dneska dělat?"zeptal se mě.
"No.."zamyslela jsem se"..jsem vcelku utahaná z té cesty takže to vidím dneska na tu vířivku." zasmála jsem se a on se mnou.
"Taky jsem si to říkal." A tak jsme vstali, převléknuli jsme se do plavek a já jsem poslušně cupitala za ním. Vešli jsme do obrovské místnosti, kde byl obrovský bazén a vířivka. Byla jsem zvyklá na luxus, ale tohle bylo moc už i na mě. Niall nějakým tlačítkem spustil vířivku a já jsem se smíchem běžela k ní. Ihned jsem tam vlezla a začala jsem si užívat ten úžasný pocit odpočinku, volnosti a bezstarostnosti. O chvilku později přišel i Niall a podal mi skleničku bílo-žluté tekutiny, bylo to víno.
"Na nás." Usmál se.
"Na nás." Zopakovala jsem to co on a pak jsme si přiťukli a napili se. Bylo výborné a asi i hodně drahé.
Neskutečně dlouho jsme byli ve vířivce a já měla pocit, že jsem se snad rozpustila, ale jsem hold vodní živel a tak jsem vylezla z vířivky a skočila jsem do bazénu co byl o kus dál. Párkrát jsem si zaplavala sem a tam a nakonec jsem vylezla. Niall mě po celou dobu pozoroval.
Myslím, že dnešní den nemohl být lepší. Cítila jsem se uvolněně, cítila jsem se skvěle.
Ani nevím jak se celý den překulil, ale najednou byl už večer. Já byla dneska nějak unavená, že jsme šli spát už kolem osmé hodiny večer..
_____________________Další díl 💞💞😘
Moc děkuju za minulé vote a komentáře.. proto tento díl je pro vás 💗
Doufám, že se vám tato část líbila. Já vím, že je to takové dlouhé a nic zajímavého se tam neděje, ale chtěla jsem aby chvilku byli spolu a ne to hned ukončit. Snad vám to nevadí ❤
Kdyžtak napište svůj názor do komentářů.
Vote a komentář potěší❤
Co jste dostali od Ježíška?
S láskou Kthxx ❤
ČTEŠ
Choice (H.S. & N.H.)
FanfictionDva nejoblíbenější a nejhezčí kluci na škole, dvě skupiny a nenávist. Jedna dívka, která se zalíbí oboum nejhlavnějším vůdcům skupin. Ona je chytrá, krásná, ale jiná než ostatní dívky. Koho z nich si vybere a bude stát o někoho vůbec takového? Doká...