4. No

595 40 10
                                    

Ráno jsem se probudila, došla jsem dolů, kde jsem si dala jenom kafe a šla se upravit. Vzala jsem si dneska na sebe džíny meruňkové barvy a k tomu bílé tričko a sáčko. Na hlavě jsem si vytvořila vysoký culík a dala jsem si jen řasenku. Vzala jsem si tašku, do které jsem dala už učení, které mi sehnala mamka a vyšla jsem vstříc dalšímu dni. Nakoukla jsem jestli nikde není třeba Styles a když jsem nikoho nespatřila, rychle jsem vyšla od našeho baráku.

Po cestě vedle mě zase jelo pomalým tempem auto, koukla jsem se tím směrem a uviděla Nialla.

"Co je?" řekla jsem hnusně.

"Prosím nastup, měla jsi pravdu je to nefér, chci ti to říct." Zastavila jsem a podívala jsem se na něho. Popravdě zajímalo mě to a proto jsem přeběhla silnici a nastoupila jsem k němu do auta.

"Tak?" když se neměl moc do řeči tak jsem ho lehce popostrčila.

"Víš tobě asi nemusím o tom nic říkat, ty to děláš, protože když bys byla u všech bohatá očekávali by od tebe nějaké chování i když tobě se třeba nelíbí. Ty sis vybrala takovou cestu, já si vybral jinou. U mě jako u kluka se očekává, že když jsem bohatej, že budu holky střídat, budu drzej na učitele, na všechny budu povýšenej a tak to vše hraji."

"A jak hraješ, že s holkama spíš?" uchechtla jsem se.

"Nehraji, jednou jsem poprosil jednu holku, které jsem věřil aby to o nás roznesla, začala si vymýšlet jakej jsem a že jsem vybíravý, že jen tak s ledajakou se nevyspím a tak to začalo samo jako lavina. Každá holka, aby si ostatní mysleli, že je lepší než ostatní tvrdili, že se se mnou vyspali, aby ji to uvěřili tak začali vymýšlet tetování a takový blbosti a teď? Teď jsem brán jako Styles jako děvkař, ale s tím rozdílem, že on jim opravdu je a já jsem branej jako stále ten co si vybírá z těch lepších. A tak mě lidi vidí jak by chtěli." Na chvíli si odmlčel. "Ale nemohu o sobě říct ani že jsem nějakej svatej to rozhodně ne."zasmál se a perverzně se na mě podíval, to jsem radši ignorovala.

"A co jednou až najdeš dívku, která by se ti líbila. Myslím, že kluka s takovou minulostí asi chtít nebude."

"Stačí se jen kouknout pod moje triko, klidně bych pro ní ho vyhrnul před všemi, aby každý viděl, že to byla lež, že si to ty holky vymýšleli, jen abych s ní mohl být."

"Mluvíš jak kdyby jsi jí už potkal."

"A co když potkal." zadíval se mi do očí a já uhla.

"Měli bysme už jet ať nepříjdeme pozdě." řekla jsem rychle, on se jen zasmál a vyrazil. Jeho přítomnost mě vcelku znervózňovala, byla jsem z něho vedle, abych popravdě řekla. Přiznal mi něco a já byla ráda, že mi věří, že mi to řekl a k tomu byl vážně sexy. Jeho bílé tričko mu bylo o číslo větší a na sobě měl upnuté, černé kalhoty, které byli na kolenouch roztrhané. Vlasy měl jako po každé co jsem ho viděla vyčesané nahoru a vážně mu to seklo. Nemohla jsem od něho odtrhnout zrak, dokuď se na mě nepodíval a neusmál se takovým pohledem, že jsem měla chuť mu jednu vlepit, ale i tak moje myšlenky vravili jak sexy vypadá. Přijeli jsme před školu, hned jsem viděla jak tam stála ta partička Stylese společně sním.

"Měl jsi mě vyhodit jinde aby nás spolu neviděl." on zavrtěl hlavou.

"Neřeš to a pojď." usmál se a vystoupil, pomalu jsem taky vystoupila. Slyšela jsem smích a pak začal na Nialla pokřikovat.

"To ti žádná už nechce dát, že to zkoušíš na ní?" smál se se svojí skupinkou jak kdyby měl záchvat.

"Nialle říkala jsem, že je to špatný nápad. Sejdeme se až po škole co říkáš?" usmála jsem se a začala odcházet.

Choice (H.S. & N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat