10. Nina 1/2

473 32 9
                                    

Další den ráno jsem se probrala, udělala jsem ranní hygienu a šla jsem dolů si udělat snídani. Po skvěle snídani, která se skládala z jablka a kafe, protože tu nic jiného nemám, jsem se šla ústrojit a s tím, že pojedu do školy. Na sebe jsem si vzala černé úzké kalhoty, bílé tričko a šedivý svetřík. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné na svých ramenou. Lehce jsem si namalovala oči a to jenom řasenkou, popadla jsem tašku a mohla jsem vyjít. No nebo spíš vyjet. Vzala jsem klíčky, zamkla barák a šla jsem ke garáži, kterou jsem odemkla na dálkové ovládání. Vyjela jsem a pomocí čudliku se garáž sama zamkla a zavřela proto jsem už bez vylézání mohla jet ke škole. Auto jsem zaparkovala o kousek dál. Vystoupila jsem a rozešla jsem se ke škole. Popravdě? Vůbec se mi tam nechce a hlavně nechci potkat ani Harryho ani Nialla, mám vcelku strach, nedokázala bych ublížit ani jednomu. Vešla jsem do školy, věci jsem dala do skříňky a šla jsem do učebny. Naštěstí první hodinu nemám ani s jedním což jsem vážně ráda. Sedla jsem si do prostřední lavice. Vůbec jsem neposlouchala co učitelka říkala, myšlenkami jsem byla jinde, vážně řekl, že mě miluje? Myslel to vážně nebo si ze mě dělal srandu? Kdybych s ním začala, vydrželo by nám to nebo ne? A podobné otázky se mi ozývali v hlavě a ja na ně neznala odpověď.

Popravdě? Niall mi přišel jako úžasný kluk, hodný, milý a přitom svým způsobem nebezpeční něco v něm bylo a mě se to vážně moc líbilo. A pak je tady Harry. Harry mi sice své city neprozradil a doufám, že ani neprozradí. Možná city ani nemá a zdám se mu jen jako dobrý úlovek na vyspaní, já vážně nevím to je blbost. Harry by mi to neudělal, teda myslím, doufám? Vážně jsem jak ve straceným kolotoči, který je uzavřen, chodím ze strany na stranu a nemůžu najít cestu, protože žádná ani není. Nevím jestli si ze mě dělají srandu, nevím jestli to myslí vážně, nevím ani co pro ně znamená polibek. Pro mě je to něco výjimečného a teď s nim šrádám, ale co pro Harryho, co pro něj to je, však se kolem něho normálně točejí baby, třeba je to pro něho normální. Ze všeho tohodle přemýšlení mě vážně začala bolet hlava. Nechci už na ně myslet. Hodina akorát skončila. Vážně jsem si tady asi 45minut mluvila sama se sebou o dvou klukách, ze kterých jsem ztracená, ze kterých mám hlavu kolem a co jsem doposuď znala jakoby nebylo. Vyšla jsem ze třídy a chtěla jsem si jen ke skříňkám dojít vzít učebnici, kterou jsem tam nechala, když mě někdo chytil za ruku a tím mě k sobě obrátil až jsem narazila do jeho hrudi. Nemusela jsem se ani dívat kdo to je abych to poznala. Vypracovaná hruď a osobitá vůně co měl jen Harry mi jasně řekla a kord kdo by mě jen tak takhle chytil to by si dovolil jen on. Podívala jsem se do jeho očích. Střetli se moje hnědé s jeho zelenými smaragdami.

"Už jsi v pořádku?"

"Ano Harry už jsem." Nechtěla jsem se s ním dlouho bavit, ale on se nenechal.

"Máš čas dneska?" popravdě nevěděla jsem jestli jít měla jsem strach, co když nás uvidí Niall vyloží si to po svým a to jsem nechtěla už jen i díky tomu jsem chtěla rychle zmizet.

"Nevím Harry napíšu ti jo?" on se usmál a tím vystoupili na povrch jeho dolíčky, ze kterých byla paf kde jaká dívka tu. Vadilo mě i to, že jsme na sebe přivolávali mnoho pozornosti. Královna Ladies mě úplně vraždila pohledem a já měla chuť pokroutit očima.

"Tak jo zlato." řekl, pousmála jsem se a chtěla jsem odejít, ale když jsem se otočila on si mě znovu přitáhnul k sobě a předevšemi mě políbil. Nejdřív jsem se ho snažila odstrčit, vážně snažila, cítila jsem jak se usmíval do polibku jenže nakonec jsem mu propadla a když jsem se zase spamatovala bylo moc pozdě. Nevěřícně jsem se na něho podívala.

"Víc ti sluší úsměv zlato."usmál se na mě, já protočila očima.

"Co si tím chtěl dosáhnout?" s tím jsem se otočila, můj pohyb však zamrznul...

_________________________

Moc se omlouvám za menší neaktivitu, neměla jsem moc času a proto tento díl je rozdělen na 2 části, protože jsem vás nechtěla nechat čekat moc dlouho, snad mi to odpustíte a díl se vám líbil. 😊

Vote a popřípadě komentář moc potěší💞

Díl věnuji:

_ItsMyself_, jjandaa15, Gabka02,

theterristyles, HeyNobodyImportant,

HanaTthov, bethoran, AmNiHoran

S láskou Kthxx❤

Choice (H.S. & N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat