Konečně pátek, s velkým přemlouváním jsem vstala z postele a vydala jsem se dolů na snídani. Vzala jsem si kafe a rohlík se šunkou. Po snídani jsem se šla obléknout do svého normálního outfitu. Dneska jsem si vzala obyčejné ryfle, růžové tričko s rolákem a na to oranžovou halenku. Byla jsem spokojená a tak jsem si udělala vysoký culík, řasy jsem přetřela řasenkou. Připravila jsem si tašku a mohla jsem vyjít. Niall měl aut ještě před barákem, ale nechtěla jsem otravovat, kdyžtak mě nabere po cestě a proto jsem vyšla. Jenže po cestě se vedle mě zjevilo Porsche a já věděla komu patří, okénko sjelo dolů a já dělala, že nevnímám okolí.
"Dovol mi tě prosím svést do školy za ten včerejšek, omlouvám se chci to odčinit."
"Víš známe se krátce, ale tohle už je po druhý co se mi omlouváš, má to vůbec cenu, protože ty se asi nezměníš, jsi prostě ten typ kluka co se nikdy nezmění."pokrčila jsem rameny.
"Neznáš mě tak nasedni a nedělej."
"Vždy musí být po tvém viď, jinak nedáš pokoj."
"Možná a teď už nasedni, tvým tempem přijdeme oba pozdě, ale já nebudu ten, kterému bude vadit, že si celá škola bude šeptat, že jsme spolu spali a proto jsme přišli pozdě." zákeřně se zasmál.
"Tak jeď a mě nech být a nikdo si nic říkat nebude."
"Dělej." Zahřměl, otráveně jsem protočila oči a šla k jeho autu, nasedla jsem na sedadlo spolujezdce. On se vítězně usmál, ale stále stál na místě.
"Můžeš prosím tě už jeď." on se jen uchechtl a rozjel se směr škola. Při mé smůle lidí byli stále před školou a hodně lidí se dívalo naším směrem, protože asi chtěli vidět jak dneska vypadá to pako vedle mě. On začal vystupovat za to já dělala, že tam nejsem a nikam nejdu. Akorát by se pak potvrdilo i to co Perrie říkala.
"Ty nejdeš?" zazubil se na mě.
"Je tady moc lidí." on zabouchl dveře na svoji straně, myslela jsem, že mě tu nechá, ale on otevřel dveře vedle mě.
"Vystupujeme princezno." zasmál se.
"Jsi vážně neskutečnej, dělá ti to dobře viď, příště s tebou nejedu." s tím jsem vystoupila z auta a rozešla jsem se ke škole. Za sebou jsem slyšela jen uchechtnutí. Blbec.
Vešla jsem do třídy a sedla jsem si do prostřední lavice úplně k oknu, aspoň, že už bude konec týdne a já budu mít snad klid. Vedle mě se posadil Niall a vedle něho nějací další dva kluci.
"Prý jsi dneska přijela se Stylesem." myknul jen tak rameny a já měla chuť všechny drbny zabít.
"No jo přijela."pokrčila jsem rameny a dívala jsem se před sebe.
"Aha." řekl jen. Podívala jsem se na něho, ale všimla jsem si, že mě pozoruje kluk vedle něho, mám za to že to je Louis.
"Co je?" řeknu nepříjemně, je mi jasné, že jim to Niall řekl takže proč bych si na něco měla hrát, spíš na téhle škole jsem asi se svým titulem šprtky skončila.
"Klid holka."zasmál se Louis a kouknul se na kluka vedle sebe, oba mě pozorovali a Niall jen protočil očima.
"No moc se šprtsky nechováš už chápu proč se s tebou Niall baví a Styles o tebe usiluje." zasmál se Liam a mě to bylo víc než nepříjemné. Protočila jsem očima a nechala je být. Po hodině jsem chtěla odejít, ale Niallova ruka mě zastavila.
"Stál ti aspoň za to?"
"O čem to mluvíš?"
"Ježíši nedělej, že nevíš. Chci jen vědět jestli ti za to stálo se s ním vyspat. Myslel jsem, že taková nejsi, ale možná jsi stokrát horší." A s tím mě tam nechal. Podívala jsem se o dvě lavice nad sebe a viděla jsem jak se Styles směje.
ČTEŠ
Choice (H.S. & N.H.)
Fiksi PenggemarDva nejoblíbenější a nejhezčí kluci na škole, dvě skupiny a nenávist. Jedna dívka, která se zalíbí oboum nejhlavnějším vůdcům skupin. Ona je chytrá, krásná, ale jiná než ostatní dívky. Koho z nich si vybere a bude stát o někoho vůbec takového? Doká...