21. School

387 37 16
                                    

Ráno jsem se probudila, udělala jsem si ranní hygienu a vyjela jsem směr škola. Auto jako vždy jsem nechala dál a vešla jsem do školy. Doufala jsem, že někde potkám kluky, protože jsem jim chtěla poděkovat a bála jsem se vcelku Zayna aby mi něco neudělal. Šla jsem si chodbou ke své skříňce, do které jsem si dala věci a zavřela jsem ji. Chtěla jsem se vydat do učebny U220, ale ruka co si mě k sobě tvrdě obrátila mě zarazila, narazil mě na skříňku a měl vcelku rozzuřený výraz. Jeho zelené oči mě sledovali a z jeho počínání jsem měla až strach.

"H-harry." hlas se mi lehce rozklepal.

"Kam si včera odešla?" kousek za ním stál Zayn a měl na tváři úsměv, něco bylo špatně, věděla jsem to.

"Šla jsem domů."

"A to ti mám věřit ty děvko, šla jsi za ním viď, Zayn tě viděl." konečně mě už na skříňce nedržel a já si od něho trošku poodstoupila.

"Harry nevím co ti Zayn navykládal, ale takhle to nebylo. Můžeme si někde jinde v klidu promluvit?" Lidi se kolem nás začali seskupovat a mě to nebylo vůbec příjemný.

"S tebou už si nemám co říct jsi jen lhářka a já ti naletěl, myslel jsem si, že jsi jiná, ale ne."odmlčel se a rozhlédnul se kolem nás, bylo tu dost lidí, doufala jsem, že přestane a nebude to řešit, ale to jsem se šeredně zmilili. "Vám všem lhala tahle ta děvka co si vlastně o ní myslíte, že je asi z normální rodiny, chytrá co? Ze začátku i šprtka s divným oblečením. Já vám, ale o ní něco povím.." celá tahle situace se uchylovala ke špatnému směru a mě se nelíbilo co Harry říkal, věděla jsem nebo spíš tušila co teď řekne".. je to jen děvka, z bohatší rodiny ještě než jsem já, se všemi si jen hraje." řval po cele škole, byli tu snad všichni a já se snažila zadržet slzy, které vycházeli na povrch. "Jsi jen špinavá coura horší než kdokoliv tady." Zašeptal mi u ucha. V tuhle chvíli jsem se chtěla jen rozplynout a přála jsem si aby to byl jen ošklivý sen, ale nebyl. Zayn se v zadu smál a já ještě nevěděla, že to horší teprve přijde.

"Je to pravda?" řekl mi najednou mě tak známý hlas. Byla to Perrie. "Je to pravda?" křikla na mě.

"Jo je, ale.."chtěla jsem ji to nějak vysvětlit, ale štiplavá rána, kterou jsem ucítila na tváři mě zastavila. Cítila jsem se poníženě, strašně, chtěla jsem být prostě obyčejná, normální, ale tohle mě vážně srazilo na dno. A za to všechno nesnáším Harryho Stylese.

Podívala jsem se po celé skupině, která se dívala co se zde odehrává až jsem se střetla s modrými kukadli to bylo snad to nejhorší, byl tady, ale nepomohl mi, nemám být právo na něho naštvaná už mi pomohl dost, ale vážně mě to mrzelo. První slza si našla cestu, když jsem se dívala do jeho očí konečně jakoby zareagoval a vystoupil z řady. Já se, ale konečně taky pohla a rozeběhla jsem se pryč z téhle budovy.

"Car."křikl Niall a běžel za mnou, nastoupila jsem do svého auta, které jsem zamkla. Musela jsem nejdřív vůbec popadnout dech, z očích se mi valil proud slaných slz a já je nestíhala stírat.

"Car prosím neodjíždej, jsi rozrušená něco by se stalo."křičel Niall a lehce bouchal do mého auta.

"Neřeš mě Nialle."

"Jsi naštvaná na mě já to chápu jen jsem najednou nevěděl co udělat." řekl zoufale.

"Nejsem Nialle, ty jsi mi pomohl už dost." Vzala jsem pás a připoutala jsem se, nastartovala jsem a i když Niall mě přemlouval ať nikam nejednu, neposlechla jsem ho a vyjela směr nad Londýn. Cesta se mi celkem mlžila od neustálého pláče, ale naštěstí v pořádku jsem se dostala nad město na takové odpočívadlo, kde jsem vylezla ven z automobilu a dívala jsem se na Londýn. Mraky se snášely na město a lehké kapky začali lehce dopadat až se blížili čím dál tím víc ke mě. Počasí bylo výstižné pro moji náladu, mé oči stejně jako mraky plakali, z očí padali slané kapičky a dopadali na moji tvář či na oblečení. Ošklivé mraky se objevili už i na demnou a mě začal smáčet vcelku silný déšť, ale bylo mi to jedno, v tuto chvíli mi bylo jedno všechno. Bylo jasné, že uvěří jemu, svému kamarádovi, ale že mi udělá tohle, když šel s tou děvkou Ninou, to jsem opravdu nečekala. Harry je prostě sobec co myslí jen rozkrokem, muselo by se stát něco hodně zlého, něco co by ho zasáhlo aby se změnil, jenže co by to mohlo být? Teď je to snad poprvé co přemýšlím nad tím jestli se tenhle člověk vůbec dokáže změnit. Nikdy jsem v něho neztratila víru, asi jako jediná, ale to co udělal mu asi nikdy neodpustím. Jenže v tuto chvíli nechci řešit Harryho Stylese, protože mi zlomil srdce svým chováním, dostal mě vážně na dno, protože celá škola mě odsuzovala i moje kamarádka, jediná tady, mě najednou uviděla v jiným světle. Nikdo nechápe proč jsem to udělala. A pak je tam on, ale co vlastně si mám myslet? Nemůžu ho asi vůbec do tohodle zaplést, mrzí mě, že se mě nezastal, ale na druhou stranu včera mi pomohl víc než dost a s tím jsem nasedla do automobilu a vyjela jsem domů, kde jsem se šla umýt, usušila jsem a šla spát.

Pohled Nialla:

Po tom co Car odjela jsem se vrátil do školy, šel jsem jen za jednou osobou, za ním. Jak já ho nesnášel zato co mi udělal před dvoumi lety a za to co udělal teď Car.

"Jsi spokojenej?" tím jsem si přivolal jeho pozornost i jeho party "Jsi tak ubohej Stylesi. Vážně věříš tomu prasákovi co se jí pokusil znásilnit než jí?"nechápavě se na mě podíval.

"Co to tady meleš Horane." řekl Styles.

"Vůbec ho neposlouchej." řekl Malik.

"Proč? Protože víš, že mám pravdu, šla včera z té párty, kde jsi ji nechal samotnou a chtěla jít domů, ale po cestě potkala jeho, chtěl ji ještě s Markusem znásilnit a v tu chvíli jsme se objevili my s klukama, od čeho myslíš, že má tu modřínu pod okem." řekl jsem naštvaně a pak jsem odešel pryč, ať si to přebere jak chce debil.

_______________________

Další díl, doufám, že se líbí.

Moc děkuju za minulé vote a úžasné komentáře❤

Díl věnuji:

_ItsMyself_, jjandaa15, Gabka02,

HeyNobodyImportant, theterristyles,

BaraRegalov, gargamelka23,

HanaTthov

S láskou Kthxx❤

Choice (H.S. & N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat