Είχε φτάσει το απόγευμα και είμαι ακόμα στο κρεβάτι μαζί του.
Είμαι σκεπασμένη, γυμνή με τη μπλε κουβέρτα και εκείνος γυμνός μέχρι τη μέση με το μαύρο παντελόνι του.
Όλο το δωμάτιο μύριζε το άρωμα του. Τόσο ωραία...
Στρέφω το βλέμμα μου προς εκείνον, δίπλα μου. Είχε λυγίσει το ένα του χέρι πίσω από το κεφάλι του και παρατηρούσε σκεπτικός το ταβάνι, πάνω μας.
"Τι σκέφτεσαι;" τον ρωτάω με απαλή φωνή.
"Διάφορα." Γυρίζει το κεφάλι του προς το μέρος μου και με κοιτάζει αφηρημένος στα μάτια.
Νιώθω το δεξί του χέρι να χαϊδεύει το δικό μου. Αναστενάζω και ρίχνω ξανά το βλέμμα μου πάνω του. Ακόμα και αυτό το απαλό, απλό και αργό άγγιγμα του με κάνει να ανατριχιάζω ολόκληρη.
"Μεθαύριο κάνει πάρτι χορού ένας φίλος μου" αλλάζει το βλέμμα του και κοιτάζει το ταβάνι ψηλά.
"Είμαι καλεσμένος." στρέφεται ξανά σε εμένα."Θα πας έτσι;" γουρλώνω τα μάτια μου.
"Θα πάμε" σηκώνει τα φρύδια του
"Θα έρθεις κι εσύ μαζί μου.""Μα.." τον κοιτάζω σκεπτική. "Δεν έχω κάτι κομψό να φορέσω" κουνάω το κεφάλι μου.
"Δεν ήταν ερώτηση. Θα έρθεις. Μαζί μου." στρέφει το σώμα του προς το μέρος μου.
"Δεν έχω κάτι να βάλω.."
"Κάτω υπάρχει ένα μεγάλο, πράσινο κουτί. Έχει κάποια φορέματα που μπορεί να σου κάνουν." τον κοιτάζω περίεργη
"Από πότε φοράς φόρεμα;" γουρλώνω τα μάτια μου και μου χαμογελάει κουνώντας το κεφάλι του.
"Σου το έκρυβα καιρό, το ξέρω" βάζει μια τούφα πίσω από το αυτί μου χαμογελώντας. Τον κοιτάζω ακόμα με γουρλωμένα μάτια.
"Από παλιές φίλες." στενεύει τα φρύδια του.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και βάζω τα εσώρουχα μου. Μπορώ να τον αντικρίσω με την άκρη του ματιού μου, να με παρακολουθεί προσηλωμένος αλλάζοντας τη στάση του σώματος του.
"Έχεις άλλη μπλούζα;" τον ρωτάω ενώ κοιτούσα τη μπλούζα μου, η οποία είχε σκιστεί σε μερικά σημεία.
"Φοράω και γυναικείες μπλούζες" γυρίζω αμέσως και τον κοιτάζω με δολοφονικό βλέμμα ενώ εκείνος ξανά χαμογελάει.
"Πάρε από εκεί" μου δείχνει τη ντουλάπα του ενώ προσπαθούσε να μη γελάσει.
"Δική σου ήθελα" περπατάω αργά έως τη ντουλάπα κοιτώντας τον με μισάνοιχτα μάτια.
YOU ARE READING
Ο ΚΑΣΤΑΝΟΞΑΝΘΟΣ • 𝐒𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐁𝐨𝐨𝐤 •
Teen Fiction•𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 •𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞 •𝐏𝐚𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 •𝐀𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 •𝐌𝐲𝐬𝐭𝐞𝐫𝐲 •𝐒𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐁𝐨𝐨𝐤• ⋆even if I had a million reasons to leave, I would still look for one to stay.⋆ Η ζωή της Ελισάβετ θα αλλάξει ρ...