Μετά από 3 χρόνια
Σήμερα κλείνει 3 χρόνων. Σήμερα θα έπρεπε να είχε κλείσει τα 3 χρόνια ζωής του.
Όχι. Σήμερα κλείνει 3 χρόνια μακριά μου. 3 χρόνια που βρίσκεται εκεί, πάνω στο ουρανό.
Όλα έγιναν τόσο γρήγορα. Άλλαξαν τα πάντα.
Τώρα που το παρατηρώ το όνειρο μου στο να έχω μια ωραία, μεγάλη οικογένεια.. δεν έγινε ποτέ.
Εδώ και 3 χρόνια δεν ζω με τον άντρα της ζωής μου. Εδώ και 3 ολόκληρα χρόνια δεν ζω μαζί με το παιδί μου.
Όλα ήταν τέλεια πριν 3 χρόνια. Τότε ήλπιζα πως θα πραγματοποιήσω το απίστευτο μου όνειρο.
Από τότε όμως, που έφυγε.. όλα άλλαξαν. Γιατί έφυγε? Δεν ξέρω. Βαρέθηκα να ψάχνω το λόγο.
Δεν ξέρω καν που πήγε. Μπορεί να τον σκότωσαν. Ή να τον απήγαγαν.
Έκλαψα τόσο πολύ τότε. Ακόμα κλαίω. Εδώ και 3 χρόνια κλαίω. Κλαίω για όλα όσα μου συνέβησαν. Δεν το περίμενα και ποτέ.
Τώρα που είμαι? Που βρίσκομαι?
Σε ένα τεράστιο, δυόροφο σπίτι στην Ιταλία. Όχι μόνη φυσικά.
Εδώ μπαίνει η έκπληξη.
Από τότε που με βρήκε ο Βαγγέλης όλα άλλαξαν. Ήταν ο μοναδικός επιζών, εκτός αό εμάς, από εκείνη την έκρηξη.
Με πήρε μαζί του εδώ, στην Ιταλία. Τότε που μου είχε δώσει μια λύση για να βγω από κει πέρα.. αυτό έγινε.
Μένω μαζί του. Η ζωή μου δεν είναι και η καλύτερη. Σχεδόν καθόλου.
Η Ζενέφ δεν ζει πια. Το όνομα προήλθε από τη χαμένη αδερφή του Ματέο.
Θα ήταν χαρούμενος αν μάθαινε ότι την ονόμασα έτσι.
Θα ζούσε αλλά από μια επίθεση που μου είχε κάνει ο Βαγγέλης, απέβαλα στον τέταρτο μήνα.
Επίθεση χα. Γελάω με τις λέξεις που χρησιμοποιώ. "Επίθεση" από αυτόν δέχομαι κάθε μέρα.
Τότε ήμουν έτοιμη να τον σκοτώσω με ένα περίστροφο του Ματέο που είχα φυλάξει.
Και αυτόν και εμένα. Ήμουν τόσο απελπισμένη.
Δεν ξέρω τι θα γινόταν αν το μάθαινε ο Ματέο ότι δεν ζει το παιδί του. Αλλά ξανά λέω μπορεί να μη ζει κι αυτός.
Προσπαθώ να κρατήσω τα δάκρυα μου διότι δεν θέλω να με δει ξανά το αφεντικό μου, να κλαίω.
Αυτή τη στιγμή δουλεύω ξανά σε μια καφετέρια της περιοχής. Είμαι ταμείας πια.
Όπως λέει το αφεντικό, δεν είμαι ικανή να 'μαι σερβιτόρα, που αρχικά είχα δηλώσει.
YOU ARE READING
Ο ΚΑΣΤΑΝΟΞΑΝΘΟΣ • 𝐒𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐁𝐨𝐨𝐤 •
Teen Fiction•𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 •𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞 •𝐏𝐚𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 •𝐀𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 •𝐌𝐲𝐬𝐭𝐞𝐫𝐲 •𝐒𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐁𝐨𝐨𝐤• ⋆even if I had a million reasons to leave, I would still look for one to stay.⋆ Η ζωή της Ελισάβετ θα αλλάξει ρ...