Κεφάλαιο 15

5.3K 531 35
                                    

Δεν ήθελα με τίποτα να με δει σε τέτοια κατάσταση. Μα με τίποτα όμως! Έχω ξεφύγει εντελώς!

"Ποιος είσαι 'συ ρε μαλάκα?" Πηγαίνει επάνω του ο Έλιοτ και τον χτυπάει στο θώρακα

"Όποιος γουστάρω είμαι!" πάει να τον χτυπήσει στο πρόσωπο αλλά τον σπρώχνω μακριά από τον Έλιοτ

"Σταμάτα!" Του φωνάζω.

Με σπρώχνει βιαστικά και τον ρίχνει κάτω ανεβαίνοντας πάνω στον Έλιοτ δίνοντας του μπουνιές στο πρόσωπο.

Τον φτύνει στα μούτρα ο Έλιοτ και πάει να τον χτυπήσει αλλά τραβάω τον Ματέο με μανία από τη ζακέτα του, που τον κάνει να σηκωθεί. Τον τραβάω ξανά μακριά του με όλη μου τη δύναμη.

Σαν να μην έφταναν όλες τις μπουνιές που του έδωσε, τον κλωτσάει στη κοιλιά και τον φτύνει κι αυτός.

Σωριάζεται στο πάτωμα αφού είχε βρει τον τρόπο να σηκωθεί. Αρχίζει να τον βρίζει και να φτύνει αίμα από το στόμα του.

Αμέσως με αρπάζει από το χέρι και απομακρυνόμαστε.

Με γρήγορες κινήσεις φτιάχνω το φόρεμα μου. Είναι κατακόκκινος από θυμό αφού πρώτα τον διακρίνω από το φως του φαναριού.

"Πας καλά?" Με τραβάει από το χέρι μου με δύναμη προς το μέρος του. 

Δεν τον κοιτάζω καν στα μάτια, έχω καρφώσει το βλέμμα μου προς τα κάτω. Φοβάμαι. Φοβάμαι να τον κοιτάξω για κάποιον ανεξήγητο λόγο.

"ΚΟΙΤΑ ΜΕ!" Φωνάζει μέσ' τη μέση του δρόμου όπου σταματήσαμε

"Μου είπες ότι.."

"Ξεχνά ρε πούστη μου ότι σου είπα!" Απομακρύνεται απότομα και πιάνει το κεφάλι του με τα δυο του χέρια.

Ανοιγοκλείνω γρήγορα τα μάτια μου και τον παρατηρώ τρομαγμένη να αναστενάζει σαν ένα άγριο ζώο.

Ρίχνω το βλέμμα μου κάτω στο βρώμικο δρόμο. Μου ξεφεύγουν δάκρυα. Δάκρυα θυμού. Δάκρυα.. Γαμώτο δεν ξέρω κι εγώ τι δάκρυα. Τι διάολο μου συμβαίνει σε αυτή την άχρηστη ζωή!

Με αρπάζει ξανά από το χέρι και κατευθυνόμαστε προς το σπίτι. 

Πίστευα ότι θα με άφηνε στο δρόμο. Μόνη. Χωρίς να έχω ιδέα που να πάω, που να μείνω, που να ζήσω. Με όλες τις σκέψεις να με περικυκλώνουν, να με σφίγγουν χωρίς να μπορώ να αναπνεύσω.

Ανοίγει τη πόρτα, μπαίνουμε βιαστικά μέσα όπου και αφήνει το χέρι μου.

"Πριν κάνεις κάτι σκέφτεσαι καθόλου;" με ρωτάει μέσα από τα δόντια του. Δεν απαντάω. Ντρέπομαι να απαντήσω.

Ο ΚΑΣΤΑΝΟΞΑΝΘΟΣ • 𝐒𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐁𝐨𝐨𝐤 •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin