Κεφάλαιο 50

3.8K 440 67
                                    

Ακούω να μιλάει η Χρύσα με τον Ματέο από κάτω.

Τρίβω τα μάτια μου και σηκώνομαι αργά. Γαμώτο με πονάει αρκετά η κοιλιά μου!

Ανοίγω τη πόρτα και κατευθύνομαι γρήγορα προς το μπάνιο, γονατίζω μπροστά από τη τουαλέτα. Περιμένω μήπως, αν μου έρθει εμετός αλλά τελικά όχι. Προσπαθώ και βήχω με δύναμη.

"Έλι?" Ακούω τη βαριά, αντρική φωνή του Ματέο.

Πριν ανοίξει τη πόρτα αρκετά γρήγορα, σηκώνομαι πιάνοντας τον νιπτήρα που ήταν δίπλα.

"Τι έκανες?" Με ρωτάει περίεργος μόλις ανοίγει τη πόρτα.

"Τουαλέτα ήμουν τι έκανα?!" Του λέω αδιάφορα και ανοίγω τη βρύση για να πλύνω τα χέρια μου. 

Με κοιτάει νευριασμένος, με τον τρόπο που του μιλάω μάλλον. Αλλά δεν κάνει κάτι διότι πίσω του μας πλησίαζε η Χρύσα.

"Τι έγινε εδώ?" Με κοιτάει με γουρλωμένα μάτια η Χρύσα σπρώχνοντας τον, για να περάσει πλησιάζοντας με. 

Μου έρχεται ξανά ο εμετός στο λαιμό μου αλλά τον καταπίνω, βουρκώνοντας τα μάτια από τη πικρίλα

"Τίποτα πλένω τα χέρια μου.." ξεροκαταπίνω και στιγμιαία κοιτάω τον Ματέο πίσω της που με κοίταγε στενεύοντας τα μάτια χωρίς να με πιστεύει.

"Α.." συνεχίζει να με κοιτάει περίεργη η Χρύσα
"Θα πάμε για ψώνια?"

"Ναι μισό να αλλάξω μπλούζα." προσπερνάω τον Ματέο σπρώχνοντας τον με τον ώμο μου πάνω στον θώρακα του επίτηδες.

Ακούω το γέλιο του από τη μύτη του πίσω μου αλλά δεν τολμάει να πει ή να κάνει κάτι.

Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο μου, ακολουθώντας με η Χρύσα, ψάχνοντας για μπλούζα μέσα στη συρταριέρα μου.

"Που θα πάτε είπατε?" Μας πλησιάζει αργά και σταυρώνει τα χέρια του, στηρίζοντας το σώμα του στη πόρτα

"Για ψώνια." Εξακολουθώ να κοιτάω μέσα στη συρταριέρα.

"Που?" Τον κοιτάω αμέσως, στιγμιαία, στα μάτια. Επιστρέφω το βλέμμα μου ξανά στη συρταριέρα

"Στα μαγαζιά." συνεχίζω να του μιλάω σοβαρή. Βγάζω από τη συρταριέρα μία μαύρη, αμάνικη και αρκετά φαρδιά μπλούζα. Ότι πρέπει για την περίπτωσή μου..

"Που είπα!" Λέει αυστηρός κοιτώντας με

"Στα μαγαζιά είπαμε! Ηρέμησε!" Παρεμβαίνει η Χρύσα μετά από αρκετή ώρα σιωπής. Την κοιτάζει με δολοφονικό βλέμμα 

Ο ΚΑΣΤΑΝΟΞΑΝΘΟΣ • 𝐒𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐁𝐨𝐨𝐤 •Where stories live. Discover now