Παρατηρώ κάτω το πάτωμα όπου υπήρχε άσπρη σκόνη και σκορπισμένα κομμάτια γυαλιού από ένα σπασμένο μπουκάλι. Γύρω γύρω υπήρχαν στεγνές σταγόνες από ουίσκι.
Παίρνω βαθιές ανάσες σοκαρισμένη ενώ ταυτόχρονα γουρλώνω τα μάτια μου αφού πλησιάσω το κρεβάτι όπου βρισκόταν ξαπλωμένος ανάσκελα ο Ματέο ο οποίος βρώμαγε ολόκληρος ουίσκι.
"Ματέο; Ματέο!" Φωνάζω και τον σκουντάω αναστατωμένη.
Προσπαθώ να τον μεταφέρω για να ξαπλώσει καλύτερα στο κρεβάτι. Αρπάζω το κινητό του με τρεμάμενα χέρια και καλώ τον Εντουάρντο.
"Έλα" απαντάει αμέσως.
"Σε παρακαλώ, έλα γρήγορα στο σπίτι!" παίρνω βαθιές ανάσες ενώ παρατηρώ απέναντι μου τον Ματέο να μουγκρίζει.
"Ο Ματέο..." Του λέω πανικοβλημένη κρατώντας τα δάκρυα μου ενώ τον πλησιάζω ήταν κατακόκκινος.
"Θα είμαι εκεί σε πέντε." τον πλησιάζω ξανά και σπρώχνω το σώμα του προς τα δεξιά. Έτσι ώστε αν κάνει εμετό να το κάνει στο πάτωμα δίπλα του.
Γονατίζω δίπλα του και του χαϊδεύω τα ανακατεμένα του μαλλιά σφίγγοντας τα χείλη μου.
"Γιατί;" Καθαρίζω αμέσως το ένα δάκρυ που μόλις μου ξέφυγε.
Κατεβαίνω κάτω και βάζω νερό σε ένα γυάλινο ποτήρι. Το ρίχνω στα χέρια μου και σκουπίζω απαλά το πρόσωπο του ενώ τα χέρια μου έτρεμαν υπερβολικά από τον φόβο.
Ακούω χτύπους στον κάτω όροφο, αμέσως σηκώνομαι και κατεβαίνω.
"Που είναι;" Με ρωτάει πανικοβλημένος ο Εντουάρντο μόλις του ανοίγω.
"Πάνω." του λέω τρομοκρατημένη.
Γρήγορα ανεβαίνει τις σκάλες και τον ακολουθώ πίσω του. Φτάνει στο δωμάτιο και παρατηρεί τριγύρω στο δωμάτιο προσεχτικά.
"Έχει πιει;" μπαίνει μέσα περίεργος πλησιάζοντας το κρεβάτι.
"Νομίζω..." ξεροκαταπίνω.
Μόλις κάνει δυο βήματα κοντά στο κρεβάτι σκύβει το κεφάλι του προς τα κάτω και παρατηρεί τα γυαλιά που πατούσε. Αναστενάζει εκνευρισμένος.
"Τι σκατά γαμώτο?!" σχολιάζει αφού σκύψει ελάχιστα και παρατηρήσει την άσπρη σκόνη που βρισκόταν στο πάτωμα.
"Γαμώ πήρε μεγάλη δόση κοκαίνης." Με κοιτάζει στιγμιαία ενώ τον πλησιάζει αναστατωμένος.
"Θα πεθάνει;" Τον ρωτάω τρέμοντας με τη σκέψη.
"Όχι. Υποθέτω..." με κοιτάζει ξανά στιγμιαία.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο ΚΑΣΤΑΝΟΞΑΝΘΟΣ • 𝐒𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐁𝐨𝐨𝐤 •
Fiksi Remaja•𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 •𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞 •𝐏𝐚𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 •𝐀𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 •𝐌𝐲𝐬𝐭𝐞𝐫𝐲 •𝐒𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐁𝐨𝐨𝐤• ⋆even if I had a million reasons to leave, I would still look for one to stay.⋆ Η ζωή της Ελισάβετ θα αλλάξει ρ...