İlk kez yapıyorum bunu çünkü çokkk beğendim bu kitabı kesinlikle okuyun.Hem kitap olarak hemde verdiģi mesaj beni ćok etkiledi etrafımdaki engellilere başka bakar oldum.Böluleri sabırsızlıkla bekliyorum okuyun pişman olmıycaksınız.Yazarı Simya_23
Kübra sinirle girdi mutfaģa.
"Gelmişmiymiş geldi geldi"dedi sinirle kendi kendine.
Dalga geçiyodu onunla ama Kübra yinede sinirleniyodu niye anıyodu kızın adı anmasaydı efendim ona neydi gelip gelmediğinden.
Kocasının diline düşmüştü artık belliki Demir sonuna kadar kullanıcaktı bunu.Keşke unutsaydı hem hala nasıl ögrendigini bilmiyodu evet kim söylemişti.Tabiki sevgili görümcesi yanına gelip imalı imalıda konuşmuştu zaten.Ah Ayşen ah yakmıştı başını napıcaktı şimdi Kübra of ki ne offf....
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
2 hafta sonra
Kübra bu iki haftada kocasına epey bi malzeme veemişti zira kocası herşeyde bi kulp bulup hemen konuyu onun kıskanćlığına getiriyodu.Kübra çoğu zaman susuyo ama bazende kendini tutamayıp cevap veriyodu.Ve o zamanlarda kendine çok kızıyodu.
Yine öyle bir gün kendiyle dalga geçen kocasına kendini tutamayıp.
"Sende hep dalga geçiyosun benimle"diyip kalkıp mutfağa gitmişti kocası arkasından seslenmiş ama o dinlemeyip mutfaģa girmişti.İki hafta olmuştu ama kocası unutmuyodu bir türlü.Hayır unutması için ne yapmalıydı onuda bilmiyodu ki.
Bu sürede Demir bi kaç gün dinlemiş tekrar işe başlamıştı.Kübra sabahları yolcu ediyo akşam karşılıyodu bu rutin olmuştu ama Kübra bu anlarda ter dokuyodu.Zira kocası sabah giderken sabah beni öpmedin diyip kensini optürüyo,akşamda geldim opmüyosun diyip öptürüyodu.Kübra titreyerek ve utançla kocasının isteklerini yerine getiriyodu.Demir bambaşka biri olmuştu ve Kübra bu Demire hem çok şaşırıyo hemde kocasının bu haline şükürler ediyodu.
Saate bakıp hemen yemeģi fırından çıkardı kocası gelmek üzereydi.Demir akşam geliyo önce konağa gidip dedesini nenesini gorüyo hal hatır soruyo sonra eve geliyodu.Dicle söylemişti her akşam öyle yaptıgıni yoksa kocası biraz ketum bi adamdı böyle şeyleri hiç söylemiyodu ona.Kapı çalınca hemen kapıya koşup açtı.Demir hemen eve girip kapıyı kapadı.
"Hoşgeldin"dedi tebessümle.
"Hoşbulduk"diyip sağ elinin işaret parmağını yannmağina vurdu Demir.Kübra hemen uzanıp yanağından öptü.
"Şimdi oldu hani kızım babasını karşılamıyomu"dedi ceketini çikarırken Demir.
"Salonda ben yemekle ilgileniyodum"dedi Kubra ceketini alıp asarken.Demir gömleginin düğmelerini katlaya katlaya salona girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖMÜR BOYU BEDEL
General FictionHiç ilginizin olmadığı bi olaydan bir ömür bedel ödemek ne aģırdır. Genç adam karşısında gelinliğiyle duran kıza baktı.Yemin etmişti kardeşini ondan ayıran adama hayatı zindan edicekti.Bunun bedelini karşısındaki karısı ödüycekti hemde bir ömür.Dede...