13. Bölüm

92.5K 2.9K 158
                                    

Biliyorum geć geldi ama mazeretim var biliyosunuz.

Medyayı söyledigim yerden açarsanız.
Artık bölümler sık gelemeyebilir bilginiz olsun.
Bol yorum ve oy istiyorum 400 oy olmadanda yeni bolüm atmıycam.

İyi okumalarrr hayallerime hoş geldiniz 😊

Yazım hataları var düzeltmeye vaktim olmadı sizi daha fazla bekletmek istemedim.Bi kaç güne düzeltirim inşallah...

Hazal orda öylece bekledi etrafa bakındı ama göreme umutsuzlukla kalktı yerimden.Genç garson ona gelip

"Abla beğenmedinmi başka bişey getireyim"dedi

"Hayır sağolun"dedi ve cüzdanını çıkarıp 50 lira çıkarıp garsona verdi.Çocuk parayı bozmak için kasaya giderken Hazal çıktı kapıya hala gözü karşı dükkandaydı.Genç yanına gelip paranın üstünü verdi.Hazal aklına gelen fikirle hemen genç çocuğa sordu.

"Şey ben burda bi ev tutmak istiyorum"dedi

"Abla bak karşıda Hüseyin abimizin yeri var git sana yardım eder"dedi çocuk

"Şu karşı emlakçımı "

"Hı hı evet abla"

"Ya şey bu adam şeymi hani bi yiğeni vardı adıda Kübra"dedi amacı o olup olmadığından emin olmaktı.

"He abla doğru vardı yiğeni ama evlendi gitti o"dedi Hazal bu cevapla emin oldu.

"Saģol"dedi sadece çocuk lokantaya girerken Hazal hala tam olarak napıcanı bilmiyodu.Gitse bile ne diycektiki ben senin kızınım dese inanmazdı ki daha varlıģından bile haberdar değildi.Umutsuzlukla tekrar baktı dükkana ama Hüseyin yoktu oda yürümeye başladı amaçsızca.Bi yanı git yanına söyle diyodu ama diğer yanı susturuyodu.

Uzun uzun yürüdü Hazal sonunda akıl edip saate baktı.Saat 3 dü uçağı 5 teydi arkasına dönüp baktı gitsem görürmüyüm diye ama gidemedi.Etrafına bakındı bi taksi durağı aradı ama göremedi birine sordu.Taksi durağına doğru yürüdü Hazal.Kalbin gögüs kafesine sıģmadıgı zamanları yaşıyodu Hazal.Gögsü öyle daralıyor kalbi öyle hızlı atıyodu ki durmadığına hayret ediyodu.

Gün hesap günüydü ona verilicek hesaplar vardı.23 yılın hesabı vardı Hazal düşünüyodu kimden hesap sorayım diye.Kimi suçlıyayım diye düşünüyodu.

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

Akşam üzeri saat 4 de aradı Berfin hanım Ayşeyi ve biz uçagı biniyoruz geliyoruz dedi.Ayşe heycanla hemen sordu

"Anne dedemler"

"Onlarda geliyolar Ayşen gelmedi dimi abin eve"

"Yok anne yok gelmedi gelsede açmam kapıyı göndermem yengemi ben sen hiç merak etme"dedi

"Eğer gelirse söyle geliyolar annemler onlara anlat derdini de o abine"

"Hı hı tamam anne"dedi ve kapattı telefonu abisi ve yengesi ona bakıyodu.

"Geliyolar dedemlerde geliyo uça binicez dedi annem"dedi Demir ve Kübra rahatladılar.Tabi en çok Demir Kübranın olanlardan haberi yoktu.

"Selma hanıma söyleyin yemeği ona göre hazırlasın"dedi Demir

"Ben söyledim abim "dedi Ayşen

Kübra biraz tedirgindi şimdi kaynanası gerçegi öģrenince ona kızabilirdi.Ama kocası söyletmişti neticede elinden birşey gelmezdi.

"Kübra bişeymi oldu"dedi Demir onu düşünceli görünce

"Ya Berfin anne kizarsa bana"dedi Demir gülümsedi

ÖMÜR BOYU BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin