Arda ve Ayşen için bu bir son bölüm değil Sadece düğünlerini yazdım. Onların son bölümünü daha sonra yazıcam. Geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim Allah Razı olsun.Ve bütün yorumları okuyorum ve yine okudum. Kimse final istemiyor farkındayım ama sizleri bir 5 yıl daha 3 ayda bir bölüm için bekletmek istemiyorum. Ama herkes çiftler için ayrı bölümler istemişler. Her çift için ayrı bölümle tamamlıycam inşAllah bu hikayemi. Ama ne zaman gelir bölümler bilmiyorum.
Bu bölümü daha önceden yazmaya başlamıştım ama son iki gündür ilham geldi tamamladım. Ve sizi bekletmeden hemen paylaşıyorum.
İyi okumalar.
Nefesini tuttu Arda ve derin nefesler alıp verip kapıyı yavaşça açtı. Kalbi hiç bu kadar hızlı çarpmamıştı daha önce sakinleşmeye çalışırken gördü karşıdan ona hafif bir tebessümle bakan sevdiğine. Bir anda hızlı atan kalbinin durduğunu hissetti. Çok güzeldi tahmin etmediği, hayal etmediği kadar çok güzeldi. Ben onu böyle sevdiğim içinmi bana böyle güzel görünüyor Allahım dedi içinden ve sonunda odaya girip kapıyı kapattı.
Ona adım adım yaklaşan adamla daha çok heyecanlanan Ayşen elini nereye koyacağını bilmiyordu. Dahası bu oda neden bu kadar sıcaktı ki avuçları terlemişti.
"Biliyormusun.......... ARDA AYŞENİ ÇOK SEVİYOR" dedi Arda gözlerine baka baka.
"AYŞEN DE ARDAYI ÇOK SEVİYOR" dedi Ayşende hala göz göze duruyorlar. Ama Arda hemen yürüyüp ellerini tuttu.
"Biraz sonra benim karım olucaksın hazırmısın?" dedi Arda.
"Arda......... Arda ben yapamıycam galiba" dedi Ayşen. Arda şokla baktı Ayşene.
"Ne.... Ne demek yapamıycam"
"Arda ben çok heyecanlandım bak ellerim titriyor kalbim sanki boğazımda...... Birazdan bayılıcak gibi hissediyorum" dedi Ayşen. Arda önce Bi gevşedi sonra Ayşeni hemen kendine çekip sarıldı.
"Aklım çıktı Ayşem yapamıycam diyince" dedi Arda ama sonra ondan ayrılıp yüzüne baktı.
"Kötümü oldun yine hemen doktora gidelim Ayşen"
"Arda saçmalama ya biraz sonra düğünümüze inicez ne doktoru" dedi Ayşen hemen.
"Ne demek ne doktoru senden dahamı önemli düğün yarın yaparız..... Zaten yine Bi sürü şey sürdürmüşsün hayır yüzün solgunmu değilmi onu bile anlamıyorum" dedi Arda sıkıntıyla
"Hayır bu gün olucak düğünümüz...... Ya senin beni sakinleştirmen gerekiyordu........ Sen beni düğünümden alıp doktora götürmek istiyorsun...... Ayrıca makyajım güzel oldu"
"Ayşem iyi değilim diyorsun ne dememi bekliyorsun" dedi Arda. Aslında oda Ayşenin heycanının farkındaydı ama biraz onu sinirlendirince heyecanı gider diye düşündü. Gerçi oda heyecanlıydı ama kendini tutuyordu.
"Tamam tamam ben iyiyim........... Gıcık oldum sana Arda" dedi.
"Biliyorum beni ne kadar çok sevdiğini ah karşı konulmaz bir cazibem var tabi sende haklısın" dedi Arda.
"Pardon neredesin Arda göremiyorum seni egondan" dedi Ayşen.
Arda hallerine kahkaha atmaya başlayınca Ayşende ona katıldı ve beraber gülmeye başladılar. Kapı tıklatılınca Arda hemen kendini toparladı ve gel dedi.
"Efendim hazırız buyrun" dedi organizasyon görevlisi ve çift kanatlı kapıyı açtı.Arda Ayşene hemen bakıp ellerini tekrar tuttu.
"Şimdi inicez ve sen benim karım olucaksın elimi tut ve sakın bizden başka bir şey düşünme ben hep yanındayım" dedi Arda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖMÜR BOYU BEDEL
Genel KurguHiç ilginizin olmadığı bi olaydan bir ömür bedel ödemek ne aģırdır. Genç adam karşısında gelinliğiyle duran kıza baktı.Yemin etmişti kardeşini ondan ayıran adama hayatı zindan edicekti.Bunun bedelini karşısındaki karısı ödüycekti hemde bir ömür.Dede...